Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Luruh, onpas ärsyttävää!! No, ei se auta ku soittaa sinne (kirottuun) ehkäisyneuvolaan, jospa se siitä lähtis.
Mulla omanapaa sen verran, että tää kierto tais lässähtää heti alkuunsa. Estrogeenit on niin nollissa, ettei mitään rajaa, aloin taas valvomaan yöllä (vaihevuosioire)... TSH 1,11 ja T4V 14, joten aivan hyvät mulle, olossa ei mitään muuten heikkoa, ja painokin on pysynyt alhaisena (en voi siis mitenkään vedota kilpparin vajikseen, miks kroppa ei toimi)... koska terveyskeskukseen ei saa aikoja, varasin yksityisen gynen ja katsotaan, mitä keksitään. Yrittämisen saa siis näköjään nyt lopullisesti unohtaa, kun omaa kiertoa ei enää ikävä kyllä ole. Harmillista, mutta tämä on jokaisella naisella joskus edessä, mulla nyt.
Katjusha kp 12 / 27-40?
 
Joopajoo. Ehkiksestä tuli vastaus että ei kuulu heille, soita tk:lle. Soitan felicitakseen ja varaan sinne ajan. En enää jaksa tota julkista puolta
 
Luruh, just... julkinen on kyllä syvältä.
Mulle äsken sanottiin, ettei lääkärinaikoja ole ennen 19.10. ja ensi maanantaina avautuu varattavaksi aikoja tuon jankohdan jälkeen. Terveystaloon tieni käy...
 
Soitin felicitakseen ja kerroin tän meidän tarinan niin puhelimessa olleen kätilön vastaus oli "toi kuulostaa just niin perus julkisenpuolen toiminnalta." Varas meille ajan 15.10
 
Mä sain ihan tk lääkäriltä reseptin aikoinaan, kun soittelin aikaa lekurille että saisin terolutit kierron käynnistämiseen, tai tasaamiseen. Ei ne mun kiertoihin tosiaan muuten vaikuttanut kun että söin niitä uuden kierron toivossa. Ei säännöllistynyt kierrot. Koska ei tapahdu ovista ilman pistoksia. Teki vielä siinä gyne tutkimuksen.
 
Mä sain ihan tk lääkäriltä reseptin aikoinaan, kun soittelin aikaa lekurille että saisin terolutit kierron käynnistämiseen, tai tasaamiseen. Ei ne mun kiertoihin tosiaan muuten vaikuttanut kun että söin niitä uuden kierron toivossa. Ei säännöllistynyt kierrot. Koska ei tapahdu ovista ilman pistoksia. Teki vielä siinä gyne tutkimuksen.

No siis tässä käsityksessä mäkin olin et ihan tk lääkäriltä vois saada reseptin ja ehkäsyneuvolassa sitä myös ihmeteltiin et miks ei oo kirjotettu jo heinäkuussa sitä. Sama tänään ihmeteltiin tk:lla että miks ei oo kirjotettu viimeistään sillon 24.9 kun kävin ehkiksessä gynellä ja sit ehkäsyneuvolan vastaus oli et "se kuuluu tk:n puolelle" Kivaa potilaan pompottamista :mad:
 
Heipsan taas pitkästä aikaa.
Kerkesin tosiaan kadottamaan tunnukset tänne jo välillä ja on muutenkin ollut hässäkkää koko kesä.

Harmitus kun täällä edelleen samoja nimiä näkyy...

Oli niin paljon kaikkea, etten edes muista mitä kaikkea olen pari päivää lukenut...

Mutta meillä otin yhteyttä lääkäriin ja nyt kun on saatu vähän nostettua miehen tuotantoa paremmaksi niin aloitan letrot ja ja kokeillaan inssiä. Lääkäri ehdotti mikroa, mutta meillä kuitenkin kolme normaalisti alkanutta raskautta aikasemmin, niin haluaisin kokeilla kuitenkin vielä tuota vaihtoehtoa. Katsotaan miten käy.

Tsemppiä nyt kaikille että päästäisiin täältä pois!
 
Ääh! Kiva heräät puoli 6 vessaan ja samalla muistan että ei hitto! Unohdin illalla pistää gonal-f ennen nukkumaan menoa! Ollu niin väsynyt, että unohtui sitten....
 
Päivällä tultu kotiin punktiosta ja kotona vielä päikkärit otin.Tilanne sellainen että 6 follikkelia oikealta ja 2 vasemmalta saatiin. 4 munasolua löytyi silloin ainakin ennen kun lähdettiin Naikkarilta pois.Perjantaina olisi siirto iltapäivällä jos ei soittoa tule ennen siirtoa.Uskon ja toivon ainakin että siirtoon päästään kun sperma oli normaali ja munasoluja löytyi.Punktio toimenpiteenä oli hyvä kokemus. Hyvät lääkkeet oli kaikkea en tuntenut edes kun lääkäri työskenteli punktiossa olo aika pökkerö olo ja väsynyt. Punktion jälkeen kramppasi mahaa niin sain särkylääkettä.Vuotoa punktion jälkeen tuli sen verran paljon että sairaalan tamppooni,mikä ei ole samalainen kuin kaupan tamppooni piti laittaa vuodon tyrehdyttämiseen ja silti tuli ohivuoto :sad001 Arvata saattaa wc reissu oli verinen ja lisää nestettä tippaan ja seuraavalla wc niukkeni vuotokin ja välipalaa sain ja lähdettiin kotiin.Kanyylin laittaminen oli työlästä kun oli paastonnut ja suonet ohuet ja liukkaan puoleiset.Ensimmäinen hoitaja kokeili kahteen eri kohtaan mutta loppujen lopuksi toinen sai kanyylin laitettua.Ohjeeksi sain jo valmiiksi sen että lauantaina alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Tukee alkion kiinnittymistä ja keltarauhashormoonin tukemista.
 
Heitsu, hyvä, että punktio onnistui ja saitte munasoluja. Nyt kovasti hedelmöittymistä sitten! Harmi tuollainen vuoto, omalla kohdalla ei ole vuotanut mitään kolmessa punktiossa.
täällä saatiin hiommaa taas käyntiin, tallettelu kp 13. Vaikea tietää, onko ovulaatio vai ei. Eilen oli jonkinlaiset "kelit" ajella, mutta voi olla mielitkuvituksen tuotetta kaikki tuntemukset.
 
Soitin tänään ne verikokeiden arvot ku ei se lääkäri ollu saanu aikaseks käydä niitä lausumassa. Kumpikin oli viitearvoissa. Edelleen tiputtelee mut pakko vaan venata sinne 15.10 lääkäriaikaan. Kp8/?
 
Tänään on päätetty, että me kokeillaan inssi nyt heti pois alta.
Tänään kp1 ja kp3 aloitan letrot ja siitä se sitten menee omalla painollaan...

Toiveet on korkealla itsellä, kun tosiaan on aikaisempia raskauksia, mutta...
tämän jälkeen mies ei muihin haluaisi lähteä kun kokeilla vain tämän...

Onkohan tässä mitään järkeä lähteä näillä eväillä kokeilemaan...
 
Anteeksi kun tähän väliin sanon, teitä edelleen seuraan ja luen :)

Untuvainen, älä stressaa jatkosta. Kannattaa miehen kanssa ottaa askel kerrallaan, kun se sinne menee ja homma lähtee liikkeelle niin helposti ehkä haluaakin jatkaa jos inssi ei tuota tulosta. Mä itse oon huomannut sekä itseni et miehen kohdalla et ei kannata suunnitella liian suuria kokonaisuuksia tässä asiassa vaan mennä tyyliin lääkäri käynti kerrallaan. Vähentää stressiä sekä myös onnistumispainetta, jolloin toivottu loppu tulos on todennäköisempi.
Kuitenkin, paljon tsemppiä inssiin, voi Kumpa se onnistuisi kerralla!♡

Heitsulle kiinnittymistsempit istutukseen, kyllä ootte kauan joutunut odottaa! Nyt olisi jo aika!

Ihanat halit ja tsempit myös kaikille muille omiin tilanteisiin, jos joku mut vielä muistaa :)
 
Ilpuri, kiva kuulla susta, ja komppaan - askel kerrallaan!
Haha, mulla on sun profiilikuvan kohdalla aina näkynyt sellainen mustanaamainen vaalea gorilla, ja nyt ensi kerran "näin", mitä kuvassa oikeasti on (sessukka ja sen musta kirsu ylösalaisin...) - noh, tää on tätä :D Puhelimella kun useimmiten on seurannut sun kommentteja, niin se on jäänyt vissiin niin pieneksi ja epäselväksi!
Onnellista odotusta sinne!!
Täällä on joku hormonikohtaus menossa, en tiedä, kuvittelenko vain, mutta ihan niinku olis hedelmälliset päivät päällä.
Katjusha kp 15 /27-40?
 
Katjusha, haha :D joo se oli meidän nuoremman koiran pentuaikojen unilta, kovin oli söpön näköinen tuhistessaan vaikka on kyllä vieläkin!
Voi kun luonto järjestäisi teille vielä superyllätyksen! :)
 
Täällä pidätellään pissaa nyt alkion siirtoa varten.Naikkarilta ei ole eilen eikä aamulla kuulunut mitään että pitäisi siirtää siirto tai ei onnistu ollenkään siirto.
 
Alkionsiirrosta suoriduttu hyvin.Kaikki meni mallikkaasti ja huomenna alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Yksi alkio siirettiin ja pakkaseen ei saatu mitään.Kypsiä munasoluja oli neljä ja tuosta neljästä tuo yksi siirettiin mikä hedelmöittyi normaalisti.Eihän siihen tarvita kuin hyvä yksi alkio joka tarraa kiinni.
 
Alkionsiirrosta suoriduttu hyvin.Kaikki meni mallikkaasti ja huomenna alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Yksi alkio siirettiin ja pakkaseen ei saatu mitään.Kypsiä munasoluja oli neljä ja tuosta neljästä tuo yksi siirettiin mikä hedelmöittyi normaalisti.Eihän siihen tarvita kuin hyvä yksi alkio joka tarraa kiinni.
Nyt tsemppiä ja tarrasukkia hurjasti!! :Heartred:Heartred
 
Takaisin
Top