Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onko mitään jatkoista selvillä.Tsempit sulle :Heartred

Jatkosta puhuttiin vaan et kontrolliultra 2-3kk päästä alkukierrossa, sitä ennen jos haluun voin käydä verikokeissa (lh ja fsh) ja jos ei raskautta kuulu alkuvuoteen mennessä niin sit mietitään lähetettä naikkarille. Tosta arpiraskausepäilystä sano vaan et otetaan hcg ja katotaan sit

Soittelin naikkarille puoli 10 aamulla töissä. Perjantaina jatkuu pistokset. Lisäksi katsotaan tehdäänkö me sittenkin jo tähän kiertoon inseminaatio!

Mä en tähän ketjuun kuulu, mutta oman yritystaustan vuoksi välillä lueskelen tein juttuja.
Ompas teille Tipsuti pudotettu pommi. Toivon että siitä huolimatta saatte vielä oman pienen syliin.

Toisenlaisissa äideissä vai oliko erilaiset äidit, niin oli yks kausi pari jolla oli sama tilanne kun teillä. Siittiöitä ei löytynyt spermasta yhtään. Kuitenkin ne siellä klinikalla löysivät kiveksistä muutaman ja niin tälle parille syntyi myöhemmin tyttö. "Pakkasprinsessaksi" kutsuivat tyttöä.

On ollu tosiaan iso shokki ja toivon todella, että niitä siittiöitä löytyisi. Haluaisimme, että lapsi on molemmille biologinen, vaikka olemmekin päättäneet, että jos siittiöitä ei löydy niin sitten yritämme lahjoitetuilla. Nyt vajaa kuukausi lähetteestä, toivottavasti tulisi pian esimmäinen aika. Osaako kukaan sanoa, että onko meillä ensin jotain tutkimuksia ennen kuin lähdetään hoitoihin?

Jatkosta puhuttiin vaan et kontrolliultra 2-3kk päästä alkukierrossa, sitä ennen jos haluun voin käydä verikokeissa (lh ja fsh) ja jos ei raskautta kuulu alkuvuoteen mennessä niin sit mietitään lähetettä naikkarille. Tosta arpiraskausepäilystä sano vaan et otetaan hcg ja katotaan sit
Tsempit ja toivotaan nyt ettei noita jatkoja tarvita :)

On ollu tosiaan iso shokki ja toivon todella, että niitä siittiöitä löytyisi. Haluaisimme, että lapsi on molemmille biologinen, vaikka olemmekin päättäneet, että jos siittiöitä ei löydy niin sitten yritämme lahjoitetuilla. Nyt vajaa kuukausi lähetteestä, toivottavasti tulisi pian esimmäinen aika. Osaako kukaan sanoa, että onko meillä ensin jotain tutkimuksia ennen kuin lähdetään hoitoihin?
Ensi kyllä on tutkimuksia.Tutkimulset yleensä on verikokeita, aukiolotutkimus missä ultraus samaa aikaa ja miehelle sprema-analyysi.Teillä vain taisi olla jo tutkittu sprema.Kahteen kertaan he eivät yleensä tutki samaa mitä joku ennen tutkinut.

Heitsun kanssa samaa mieltä. Hoitopolku määräytyy mahdollisten löydösten perusteella. Toivotaan, että sieltä ei muuta kummaa löydy ja sit siittiöitä saisitte jostain ”kaivattua”. Olen kuullut, että ihmeellisesti nollaa näyttäneestä tilanteesta on isäksi päästy.
Ja toki, liputan lahjasolujen puolesta, jos se tulee tarpeeseen ja koette teille sopivaksi vaihtoehdoksi.

Ensi kyllä on tutkimuksia.Tutkimulset yleensä on verikokeita, aukiolotutkimus missä ultraus samaa aikaa ja miehelle sprema-analyysi.Teillä vain taisi olla jo tutkittu sprema.Kahteen kertaan he eivät yleensä tutki samaa mitä joku ennen tutkinut.

Meillä tutkittiin sperma kahdesti, sekä mies ultrattiin kahdesti.

Olisi voitu leikkauksella lähteä availemaan mieheltä paikkoja ja selvittää syytä, mutta ei halunnut.

Minulle olisi määrätty hormonit ja pistokset suoraan jos olisimme päättäneet jatkaa lahjoitetuilla siittiöillä, koska tilanne oli karmealla tavalla niin selkeä.

Jaksamista <3

Meillä tutkittiin sperma kahdesti, sekä mies ultrattiin kahdesti.

Olisi voitu leikkauksella lähteä availemaan mieheltä paikkoja ja selvittää syytä, mutta ei halunnut.

Minulle olisi määrätty hormonit ja pistokset suoraan jos olisimme päättäneet jatkaa lahjoitetuilla siittiöillä, koska tilanne oli karmealla tavalla niin selkeä.

Jaksamista :Heartred
Kiitos :Heartred Jossain tapauksissa ehkä voidaan kahdesti tutkia.Meillä spremassa ei mitään vikaa niin ei yhtään enempään ole tutkittu kuin yhdesti.

Tänään tuli käytynä ultrassa ja limakalvo ohut vielä.Follikkeleita löytyi ainakin 6 varmaa ja pienempia muita.Gonal-f nostetaan 175 ja maanantaina ultrataan uudestaan ja katsotaan tilanne.Tänään alkaa myös orgalutran.Lääkäri oli sitä mieltä että tällä kertaa pääse punktioon.Tänään siis 8kp.

Onko Primolutit miten vaikuttaneet teillä vuodon määrään?

Itsellä menkat alkoi torstaina. Tuli pyyhittäessä ja pikkuhousunsuojaan piste.
Tästä ei lisääntynyt ja nyt on jo loppumassa kokonaan.
Tekeekö primolut menkoista näin niukat?
Jos tekee ei valittamista.
Yleensä vuodan saavista kaatamalla ja seitsemän päivän ajan.
Huikea ero siihen nähden :-)

Minusta tuntuu, että ei vaikuttanut omaan vuotooni se Primolut.Sanoisin, ettei mitään poikkeavaa. Mulla runsaampaa 1-2 päivää, sitten niukkaa 3. ja 4. päivä noin niinku yleensä.
Tänään on vissiin kp 9 ja ovulaatiopistelyä. Ikääntymiseen kai sekin liittyy, että ovulaatio voi sit tulla milloin vaan, ja tälleen alkukierrosta ehkä suuri riski, että raakaa tarjoaa. No, niin tai näin. Meillä ei ollut mahdollisuuksia talletteluun, vain kp 6 ja seuraava kp 13, jos sillä sitten enää lisääntymiseen on mitään vaikutusta.

Onko sulla Katjusha miten pitkät kierrot?
Mulla tavallisesti 24-26, aina olleet lyhyet ja oviskin melkein aina siinä kp 9-10 kohdilla. Onkos sillä sitten joku haittavaikutus jos ovis näin aikaseen? Kierrot kuitenkin aikas lyhyet.

Onko sulla Katjusha miten pitkät kierrot?
Mulla tavallisesti 24-26, aina olleet lyhyet ja oviskin melkein aina siinä kp 9-10 kohdilla. Onkos sillä sitten joku haittavaikutus jos ovis näin aikaseen? Kierrot kuitenkin aikas lyhyet.
Periaatteessa noin 27 päivän kierto mulla, päivän voi heittää suuntaan tai toiseen. Olen lukenut, että periaatteessa ennen kp 11 voi olla riski, ettei irtoava munasolu olisi tarpeeksi kypsä hedelmöittyäkseen. Tiedäpä sitä, kun eilen löysin kuitenkin tutkimuksen, että vain 34% naisilla hedelmällisimmät päivät ovat kp 10-17, mitä joka paikassa toitotetaan :) Siinä testirymässä joku oli ovuloinut kp 8 ja saanut muksun. Mutta ainahan näitä tapauksia on, moneen suuntaan, eikä voi yleistää. Limakalvo jos on vielä ohuenlainen ei siihen kiinnity alkio, siinä toinen mahdollinen haaste aikaisessa ovuloinnissa. Ovuloin jossain kp 15-18 tai sitten en ollenkaan. Lyhyt luteaalivaihe.

Tänään kävin ultrassa sama hyvä vaste mitä edellisessä ultrassa on ollut.Tänään irrotuspiikki ja keskiviikkona punktio.Limakalvo vieläkin hieman siinä että kannattaako alkionsiirtoa tehdä mutta lääkäri katsoo ja miettii tilanetta.Keskviikkona ratkeaa siirtoon pääsy.

Pahoittelut jo valmiiks omanapailusta mut ärsyttää!

Siis mullahan oli kuukautiset viime viikolla ja kesti sen hurjat 2 päivää jonka jälkeen loppu ku seinään. Sit yhtäkkii eilen alko aamulla uudelleen vuoto parin päivän tauon jälkeen ja kesti sen pari tuntia ja loppu seinään. Nyt tänään aamulla alko taas vuoto! Soitin tk:lle et mitä hittoa oikeesti et nyt haluun jonku selvyyden tähän ni sielläki hoitaja ihmetteli miks en oo saanu kiertoa tasaavaa lääkitystä ku tätä on kestäny jo 8kk. Lupas kirjottaa mun tietoihin et nyt jotain ratkasua ja käski soittaa ehkäsyneuvolaan kun on hoitokontakti sinne tästä. Ärsyttää niin paljon ettei mitään rajaa. Aamulla kävin lh- ja fsh- verikokeissa mut mun tuurilla neki on ihan päin sitä itteensä. :mad: Yhtään ei huvittais soittaa ehkikseen tänään mut pakko se kai on :arghh:

Takaisin