Mrs.Smith
Asioista perillä oleva
Mulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja.
Tsemppiä sinnekin alinah!! Hyvästä syystä kärsit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja.
Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.
Rinntojen särkyt kans aaltoilee ja alkionsiirron jälkeen menossa lugesteron missä.sanottii. voi aiheuttaa rintojen arkuutta.Tuo mietittyttää.Kaksi raskautta... tai siis kolme kokeneena sanoisin että rinnat kyllä kertoo jos tärppää :)
Tarkkaile niitä. Vatsajomotukset tulee ja menee. Jos sul rinnat aristaa, se on lupaava merkki!
https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=8
Ite hengailin tällä sivulla ovulaation jälkeen. Suosittelen :)
Äääh, niin tietenkin. Noh, eipä se auta kun odottaa sitten. Yrittää keskittyä kaikkeen muuhun (yeah, right ).Rinntojen särkyt kans aaltoilee ja alkionsiirron jälkeen menossa lugesteron missä.sanottii. voi aiheuttaa rintojen arkuutta.Tuo mietittyttää.