Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.

Oi hitsi, mä voin vaan kuvitella kun jossain vaiheessa on oma vuoro (pessimisti ei pety :hungover:) niin varmaan sitä tulee kaikki mahdolliset oireet. :) Mutta itse varmaan uskoisin kanssa mitä rinnat tuntuu. Vihlomisia tulee ja menee. Kuulostaa todella lupaavalle ja rupee itteenikin jännittään sun puolesta. :happy:

Alinah: Tsemppiä sinne. Täällä vähän sama homma, ovikset hyödynnbetty tehokkaasti. Joskin tuskin mitään tapahtuu kun luomuna vielä mennään tää kierto.:confused:
 
Kiitos, toki kärsii tämän kivun hyvästä syystä. Mutta tää on taas ihan eri kierto kuin heinä-elokuun kierto. Jossa oli kaksoisriski, epäilen ettei siinä kierrossa kyllä irronnut kunnolla tai joku meni pieleen. Kun silloin ovistestitkään ei ollu vahvoja positiivisia verrattuna taas tähän kiertoon + nää kivut. Silloin en oikeestaan ollu pahemmin kipeä. Vaikka kerroin tosta heinä-elokuun kierrosta naikkarille, niin olivat sitä mieltä että kyllä se irrotuspiikki toimi niinku pitää.

Tuli sellanen pistävä viilto kramppi tässä illasta, että jouduin pysähtyy oikeesti hetkeksi ennenku pystyin liikkuu taas.
 
Kaksi raskautta... tai siis kolme kokeneena sanoisin että rinnat kyllä kertoo jos tärppää :)
Tarkkaile niitä. Vatsajomotukset tulee ja menee. Jos sul rinnat aristaa, se on lupaava merkki!

https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=8

Ite hengailin tällä sivulla ovulaation jälkeen. Suosittelen :)
Rinntojen särkyt kans aaltoilee ja alkionsiirron jälkeen menossa lugesteron missä.sanottii. voi aiheuttaa rintojen arkuutta.Tuo mietittyttää.
 
Rinntojen särkyt kans aaltoilee ja alkionsiirron jälkeen menossa lugesteron missä.sanottii. voi aiheuttaa rintojen arkuutta.Tuo mietittyttää.
Äääh, niin tietenkin. Noh, eipä se auta kun odottaa sitten. Yrittää keskittyä kaikkeen muuhun (yeah, right :laughing002).

Täällä kans melkoiset ovis kipuilut, heräsin yöllä ja aamulla jomotukseen ja mikä outoa, yleensä mulla saa melkein sidettä käyttää ku ovikset vuotaa nii paljon ja tällä kertaa paljon maltillisempaa toi vuotaminen. Onneksi. :angel4
 
eilen ja toissapäivänä tein ovistestit ja kumpikin negaa, toissapäivänä tosin oli kyllä tummempi viiva kun eilen (kuvaa en tietenkään ottanu) :wideyed: Eilen illalla testi oli selkee nega mut en kyl saanu pidätettyä ku 1,5h ja tänään tietty unohdin testit kotiin... :shifty: Onneks kuitenkin eilen ja toissapäivänä tuli harrastettua miehen kaatoa et sen puolesta pitäis olla kyllä ihan hyvä tilanne :wink Illalla oli kyl sellaset kivut et luulisin et ovis ois ollu eilen mut mee ja tiedä taas näistä... Oli eilen pakko viel käydä kannasta kattomassa mikä oli ollu ultrassa tilanne sillon kun esikoisesta raskauduin ja samoilla kiertopäivillä sillonki oli about saman paksunen limakalvo kun nyt ja saman kokonen folli :grin
 
Olinko mä jo tänne laittanut näitä kuvia? Tässä eilinen ovulaatiohuippu!

33a930dedfb1538b160d37586f0798b6


Ja tässä tämän päivän ovulaatiotesti!

b183ca2c9f74e059f4b4485adf96c4b2
 
Tiedättekö voiko saada plussan heti ovulaation jälkeisenä päivänä? Tein eilen yhden ainoan (viimeisen) ovulaatiotestin

ImageUploadedByVau Foorumi1539250787.711384.jpg


... ja siitä pamahti tämän näköinen. Meinaan nyt tulla hulluksi täällä koska eilen oli lämmöt koholla ja kaikki mahdolliset oireet plus jäätävä pöhötys tiistaina!! Siis ke toi kuva, mut tiistaina lämmöt matalalla ja oireet.

Voiko tommonen viiva tulla välittömästi oviksen jälkeen??


Alinah sulla on ihan selvä peli!! :) hieno ovisplussa!!
 
Hienoa Alinah, kyllä kelpaa :)
Mrs Smith enpä tiedä, oon itse vissiin kahtena päivänä saanut plussan, kolmantena en liene testannut. Jospa tää olis sellainen megaovis ja LH-käyrä korkea ja leveä :)
Mä taisin skipata oviksen, kun lämmöt vaan edelleen sahaa. 6 tallettelua takana, ei jää siitä kiinni :wink
 
Siis mä en nyt ymmärrä näitä ovistestejä ollenkaan. Pe oli tasavahvat viivat eilen päivällä testiviiva selkeesti vahvempi ja nyt tänään oli tasavahvat viivat o_O yleensä on siis ollu yhtenä päivänä selkeesti vahvempi testiviiva ja sit seuraavana päivänä selkeesti vaaleempi.. lisäks vielä täs on se et yleensä o+ tulee kp14 ja nyt tosiaan ollaan menossa jo kp18...
 
Huomenta,
Mulla tänään kp12 ja tarkistus ultralla, missä mennään... mies soitti juuri että joutuu ti-ke työreissuun. Mitenköhän se inssi mahdollisesti tapahtuu jos ovis on ke, niinkuin yleensä... tehdäänkö inssi ovispäivänä vai heti sen jälkeen? Meneeköhän tämä nyt ihan harakoille...
 
Untuvainen: Mulle sanottiin että inssi tehdään ovulaatiopäivänä ja pvulaatio varmistetaan ensin tikuilla ja ultralla. Joskin, tässä tapauksessa mulla oli lekurin mukaan ovis jo päivää aikaisemmin (ultralla katsottuna) kuin tikut näytti mutta toki voi olla että folli vaan kasvoi päivän isommaksi mitä lekuri osasi aavistaa.Vähän onm hankalöia nämä jutut kun se ajoitus on kaikki kaikessa.
 
Mulla tehtiin inssi keskiviikkona kun maanantaina olin pistänyt irrotuspiikin. Ultralla todetkin että yks johtofolli vasemmalla 19mm, joka oli jo kasaan menossa. Ovulaatio oli siis samana päivänä kun inssi! Inssiin jälkeen tuli kamalat Ovulaatio kivut illalla. Mies oli käyny viemässä keskiviikko aamuna siemennestenäytteen naistenklinikalle.
 
Kävin juuri ultrassa ja siellä oli yksi 26mm folli ja muutamia paljon pienempiä. LH testi positiivinen tänään...
kävi kyllä mielessä, että irtoaako tuo vasta kp14, kun mulla on kuitenkin ollut niin kauan jo tosi säännöllinen kierto. Eipä sitä varmaan silti pysty torstaina vasta inssiin mennä joten kotona hyödynnetään pelkästään.
 
Takaisin
Top