Täällä testattu nega ja inseminaatiosta 14pvää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.
Heitsu, harmi. Tiedän tuon tunteen, kun vuosikausia tahkottiin IVF:ssä. Toivotaan, että onni viimein kääntyy ja vuosien uurastus teillekin palkitaan!!
Täällä kp 1 täysillä päällä ja vuodan kuin pistetty sika.
Tsemppiä ja sympatiaa sulle myös.Kiitos kovasti sympatioista.Alkaa toden teolla rassamaan tämä hoidot/yrittäminen.Yli neljä vuotta yritystä ja hoitoja yksityisen sekä julkisen puolella.Hoito historiassa 2ovulaatioinduktiota,8 inseminaatiota ja 3kiertoa letroja.Yksi kohtukuolema ei mene hyvin.Heitsu, harmi. Tiedän tuon tunteen, kun vuosikausia tahkottiin IVF:ssä. Toivotaan, että onni viimein kääntyy ja vuosien uurastus teillekin palkitaan!!
Täällä kp 1 täysillä päällä ja vuodan kuin pistetty sika.
Kiitos tsempeistä :) kai tämä tästä.Elokuussa aikaisintaan uusi yritys hoitojen suhteen nyt auki vain yritetäänkö kotona vai jätetäänkö yritykset hoitoihinVoiei heitsu! Pahoittelut
Täällä on kans tullut kaveri- ja lähipiiristä monta raskausuutista.. meinaa usko loppua tähän hommaan. Mutta onhan meidänkin onni joskus käännyttävä!! Just luin jonkun jutun naisesta joka oli menettänyt lapsen kohtuun rv38.. sai sitten seuraavaksi keskenmenon .. ja vielä seuraavaksi joutui keskeyttämään raskauden kun lapsella todettiin vakava kehitysvamma.. seuraavalla kerralla odottikin kaksospoikia ja kun ajattelivat että haluavat vielä yhden tytön niin tulikin taas kaksoset!!!
Mä uskon että niin teillä kun meilläkin, onni vielä kääntyy ja nää vaikeudet ja haasteet käännetään vaan voitoksi. tsemppiä!
Millanen jatko teilla seuraavaksi?
Täällä onki paljo tuttuja :)Mä oon tässä miettinyt, että miten hitossa voi olla niin, että nyt on koko kevään tippunut raskausuutisia, kun viime vuonna tyyliin kukaan tuttavapiiristä ei lisääntynyt. On vähän hajottanut, että tää oma toistaiseksi tulokseton yritys on sitten osunut just tällaiselle vuodelle. Mutta oon samaa mieltä kuin Unicorn, että kai sen meidänkin onnen on pakko joskus kääntyä?
Hei Kiitos! Tänään ketuttaa niin pirusti, sitte näin tän ketjun ja aattelin "ah, täällä on selkeästi paikka purkaa vitusta ja muiden raskausuutisten ikävää hehkutusta!"Rintta"tervetuloa" pikaista pysyvää plussaa.