Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.
 
Tänään on inseminaatiosta 6pvää.Lutinus käytössä ja se valuu aika reilusti enemmän kuin lugesteroni on tehnyt.Tässä mitä on ollut inseminaation jälkeisiä päiviä on ollut heti pari päivää inseminaation jälkeen vatsassa jomotusta,väsyä, paineen tunnetta vatsassa,kirvelyn tunnetta vatsassa, hampaita harjatessa kuvottaa,rinnat arat ja turvoksissa ja viimeiseksi kovaa turvotusta.Vielä nuo ei voi olla raskaus oireita jos kiinnittyminen tapahtiu 6-12pvän kuluttua.Enemmänkin ehkä lutinuksen oireita toivotaan kuitenkin että nämä oireet muuttuu raskausoireeksi.Fiilis vaihtelee koko ajan välillä tuntuu että varmasti tärppää ja kohta on jo että tuskin edes onnistuu.Tälläistä tänne kuuluu.
Luin jostain tutkimuksesta jossa sanottiin että alkio voi kiinnittyä jo dpo5, ja joskus jopa dpo4. Tiedä sitten! Mulla tässä raskaudessa alkoi oireet äärettömän aikaisin. Mulla on joka raskaudessa oireena ollu toi paineen tunne vatsassa. Yleensä alkanu dpo3-5 :) pidän peukkuja sulle!
 
Luin jostain tutkimuksesta jossa sanottiin että alkio voi kiinnittyä jo dpo5, ja joskus jopa dpo4. Tiedä sitten! Mulla tässä raskaudessa alkoi oireet äärettömän aikaisin. Mulla on joka raskaudessa oireena ollu toi paineen tunne vatsassa. Yleensä alkanu dpo3-5 :) pidän peukkuja sulle!
Kiitos paljon!
 
Ultrassa käyty, kohdun limakalvon paksuus oli 7-8mm. Vasemmalla oli yksi johtofolli kokoa 12,5mm. Sitä nyt kasvatetaan vielä maanantaihin asti pistoksilla. Ja tiistaina irrotuspiikkiä sitten kehiin! Hitsi miten iloinen mä oon! Mä naiset ovuloin ensi viikolla pitkään aikaan! :wink:)

Alinah kp10
 
Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?
 
Oon nyt johtopäätökseen päättynyt mitä vastauksia olen saanut täältä niin kerron hammaslääkärissa raskauden mahdollisuudesta ja testaan vasta testipäivän viikolla viimeistään testipäivänä :)
 
Täällä oli eilen ar-ultra ja syke löytyi :joyful: viikot tosin on 1vk vähemmän kuin olin olettanut (tosin varauduin tuohonkin vaihtoehtoon), eli eilen 6+1. Eka plussan sain siis jo vissiin dpo7-8, kun epäilin dpo15:aa :wideyed: keskiviikkona on eka neuvola ja seuraava ultra vasta siinä rv12 tienoilla. Pitkä aika odotella, kun nämäkin pari viikkoa ultraa odotellessa tuntui matelevan :shy:
 
Omanapaa: mietin täällä vatsataudin kourissa, että meniskö jo torstaina siihen veritestiin. Mulla on kotitestit niin negaa, että tuntuu hölmöltä odottaa ja käyttää tukilääkitystä, jolle ei oo tarvetta... no kunhan tässä kuntoudun, että voin edes harkita lähteä asioille/töihin. Asia ei muutu, kun nyt on jo menossa 16 dpo eli raskaus näkyy kyllä testissä jo nyt, jos sellainen on.
 
Täällä oli eilen ar-ultra ja syke löytyi :joyful: viikot tosin on 1vk vähemmän kuin olin olettanut (tosin varauduin tuohonkin vaihtoehtoon), eli eilen 6+1. Eka plussan sain siis jo vissiin dpo7-8, kun epäilin dpo15:aa :wideyed: keskiviikkona on eka neuvola ja seuraava ultra vasta siinä rv12 tienoilla. Pitkä aika odotella, kun nämäkin pari viikkoa ultraa odotellessa tuntui matelevan :shy:
Onnea! :Heartred
Mulla oli kans viikkoja vähemmän mitä menkoista laskettuna, tosin vain 4-5 päivää koska ovuloin aikaisintaan kp18 enkä kp14 :).
Selvän plussan sain dpo 10-11
 
Voisikohan mä nyt jo pistää ton ovitrellen, vai täytyykö vielä odottaa jonnekin ilta ysiin. :D

Muoks. Pistin sen sitten tossa klo 19.00! :p:wink
 
Muokattu viimeksi:
Katjushalle tsemppiä! Minä sain dpo 18 haalean plussan, silloin testasin ekan kerran.

LaraS, Huippua :) Toivotaan, että kaikki menee parhaimmin, onnea odotukseen. Tule tonne kyllä se vaan oli... Ketjuun juttelemaan :)
 
Rfsu ovulaatiotestin viivoja kelpaa ihailla seuraavat 10 päivää, koska mun ovistesteissä tämmöstä näkee kerta-kaksi vuoteen. Jos niinkään "usein" :D

Mä oon todennut kauan aikaa sitten, että noi raskauskeijun ovistestit on ihan p*skoja.. Ja tämä todisti sen, etten niitä enään tilaa. Korkeintaan raskaustestejä voin sieltä tilata..

Eli tää reaktio on nyt sitten tosta ovitrelle irrotuspiikistä.

Alinah kp14

98de1b534fbc6d49044bfa40190b16de
 
Alinah, se on niin yksilöllistä, miten nuo testit kullekin toimii. Mulle toimi Raskauskeijun halpikset, sit ku hätäpäissään joutu ostamaan rfsu:n niin ei mitään tolkkua. Tai sitten se meni vaan niin, että ovulointi vaan loppui. Tässä iässä 2 vuotta (raskaus ja imetys välissä) on merkittävä aika, kun laskeudutaan kohti vaihdevuosia... Huoh. En ymmärrä, missä välissä minusta tuli näin vanha :joyful: Kavereiden lapset valmistuu ammatteihin ja ylioppilaaksi... että siltä pohjalta.
Oksennustauti tuntuu pikkuhiljaa hellittävän. Huomenna marssin sinne hitsin verikokeeseen ja siitä sitten uuteen kiertoon viikonlopun aikana.
 
Totta, ennen vaan mulla toimi (viime kesänä-syksynä) noi raskauskeijun ovistestit ja rfsu taas ei toiminut.. :D
 
Nyt on käytynä hammaslääkärissä hyvin meni :) Tänään Ovitrellen rippeet viimeistään pitäisi olla poissa ja huomenna viimeinen päivä lutinusta.Fiilis ollut koko päivän sellainen että tuskin on tärppiä tullut ja kuitenkin mikään hoito ei meille tuo plussaa tälläisen kaavinnasta vaurioituneen limakalvon takia.Kaavinan jälkeen ollut tosi ohut tai ohuehko limakalvo.Välillä taas fiilis että no jospa mutta kuitenkin......
 
Takaisin
Top