Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
alinah malttia vaan mukaan ja voihan sitä kuivaharjoitella neulasuojuksen kanssa vielä, jos kaipaa varmuutta pistotekniikkaan. Tietty ei kannata mäntää painaa, ettei mene aineet hukkaan :D
Alinah no niin pääsette tosissaan eteenpäin :) Toivotaan hyvää vastetta ja että kaikki menis nyt niin hyvin kuin voi!!!
Heitsulle hyvää hedelmöittymistä ja kaikkea muuta hyvää kans!
Katjusha kp 25, kyytiläinen matkassa ja testipäivä 8.6. (Huhhuh ei kyllä sinne jaksa!)
Alinah, Äh! No toisaalta, eihän ilmaakaan sinne kudokseen voi pistää ... karkasiko sitä lääkettä ihan paljon?
Omanapa: Jännästi on ajatus karannut ihan korkealle. Tunne, että kaveri kaivautuu asemiin. Viimeksi tytön kanssa kaivautui ”6-7 dpo”, ja nyt on tuntunut ”7-8 dpo” (lainausmerkit, koska ei sitä ovista ollut, mutta lasken hedelmöittämisestä). Pakastealkiot voi kai olla vähän hitaammat, että en sen suhteen ihmettele. Ne mun kaks ekaa alkanutta raskautta oireili just samoihin aikoihin kuin nyt. Pidetään peukut, että pesäpaikka löytyy ja tulee plussa tikkuun!!! Tänään meni onneksi testihetki ohi, nyt on vasta ”8 dpo”, joten jos vielä pari päivää jaksais
Toivotaan parasta! Ainakin kuulostanu hyvältä tähän asti :)Alinah, Äh! No toisaalta, eihän ilmaakaan sinne kudokseen voi pistää ... karkasiko sitä lääkettä ihan paljon?
Omanapa: Jännästi on ajatus karannut ihan korkealle. Tunne, että kaveri kaivautuu asemiin. Viimeksi tytön kanssa kaivautui ”6-7 dpo”, ja nyt on tuntunut ”7-8 dpo” (lainausmerkit, koska ei sitä ovista ollut, mutta lasken hedelmöittämisestä). Pakastealkiot voi kai olla vähän hitaammat, että en sen suhteen ihmettele. Ne mun kaks ekaa alkanutta raskautta oireili just samoihin aikoihin kuin nyt. Pidetään peukut, että pesäpaikka löytyy ja tulee plussa tikkuun!!! Tänään meni onneksi testihetki ohi, nyt on vasta ”8 dpo”, joten jos vielä pari päivää jaksais
Toivotaan parasta! Ainakin kuulostanu hyvältä tähän asti :)
Pidän peukkuja!
Muistaakohan kukaan enää mua täällä? Noh, joka tapauksessa nyt menossa rv 32 ja tyttö tulossa 3 vuoden lapsettomuuden ja 8 keskenmenon jälkeen, tsemppiä kaikille ja plussatuulia
Näimpä! Äkkiä se aika menee, vaikka tuskailin alkuviikoilla että aika vaan mateleeViima, uskomatonta miten nopeasti aika menee!! Ihan vasta just jännäiltiin sun alkuviikkoja ihan tosissaan, uskoen kuitenkin hyvään :)!!
Onnea! Mä kävin ekan kerran jo rv 4+4 ultrassa, sitten 5+4 ja 7+5. Oli kyllä stressaavaa aikaa!Viima onpa tosiaan sulla jo huimasti viikkoja kasassa! voimia loppuodotukseen
täällä menossa ne ekat hitaat (ja km-pelkoiset) viikot ar-ultra ensi maanantaina, jos sinne asti pääsee
Muistan sinut! Tsemppiä loppu odotukseen ja onnea tyttö lupauksesta.Toivotaan parasta! Ainakin kuulostanu hyvältä tähän asti :)
Pidän peukkuja!
Muistaakohan kukaan enää mua täällä? Noh, joka tapauksessa nyt menossa rv 32 ja tyttö tulossa 3 vuoden lapsettomuuden ja 8 keskenmenon jälkeen, tsemppiä kaikille ja plussatuulia
Mulla rv 4 näkyi vaan noin 4mm musta piste, ja epäilivät silloin että olis kohdunulkopuolinen koska ruskuaispussia ei ollut raskauspussin sisällä. Noh se sinne viikon aikana sitten onneksi ilmestyi :)Viima kiitos :) oman arvion mukaan nyt 6+3 eli ultra osuu 7+1. Kai tuossa on +/- 2pv heiton mahdollisuus. Teoriassa jopa viikon, mitä en kyllä usko.
Mut ultrattiin 4+6, kun oikeanpuoleisen arkuuden ja paineen takia kävin päivystyksessä. Silloin lääkäri oli näkevinään, et alkio on oikeassa paikassa, mut tuskin se oli edes nähnyt mitään Oli niin kokematon terkkaripäivystyksen lääkäri. Olis pitänyt vaatia erikoislääkäri arvioimaan. Siis kohdunulkoista pelkäsin sillon. Kipuja ei onneksi enää oo ollut. Mut oireiden vähenemisestä oonkin saanut nyt jo uudet pelot. Ei oo helppoa yritysaika eikä tää raskausaikakaan näköjään