Ei tää voi olla näin vaikeeta!

No niin... Laitoin siis tällaisen ketjun "Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat" vireille ja jos täällä joku haluaa sinne tulla turisemaan, niin mahtavaa!
Tää ketju on ollut mulle tosi tärkeä ja on edelleen, kun täällä on niin ihania ihmisiä ja paljon asiantuntemusta monista aiheista :Heartred korvaamatonta :joyful: ja musta ette niin helpolla eroon pääsekään :hilarious:

Tarkoitus ei oo "kaapata" ketään täältä :shy: vaan tarjota keskustelupaikka meille, jotka elää erityisesti esikoisen odottamisen odotukseen liittyviä uusia ja ihmeellisiä aikoja.
Jos pahastutte, että täällä huutelen, niin poistan kyllä tämän postauksen :shy:

LaraS, eka vuosi mittarissa

Hei laraS kuinka pitkään on pitkään?
Sekin on sellainen käsite mistä voi olla erimieltä.:hilarious:
Joillekkin se 3 vuotta on pitkä, jotkun ajattelee että hiukan alle vuosi on ikuisuus.
Nimimerkillä mahtuuko mukaan
1v ja 9 kk takana esikoisen yrittämistä.:shy:

Niksu mahtuu ja tervetuloa :) laitoin rajaksi 10kk ja siitä eteen päin. Lähinnä siksi, että siinä alkaa tulla kyseeseen jo julkisellakin selvittelyt ja tutkimukset, puhutaan "lapsettomuudesta".

Christine voi kurjuus, pahoittelut :sorry:
Jouluksi vähän kerkiät kuitenkin asiaa prosessoida ja ehkä nauttia joulun ajasta kuitenkin. Tsempit :Heartred

LaraS: Joo sepä. Juuri luin tuon sun edellisen viestin. Itselläni on jo kaks tylleröä niin jos ei kolmatta lasta tulekaan niin ei se maata kaada. Nuorena tein ja puolivahingossa tulin todella pian raskaaksi. Nyt siitä on yli kymmenen vuotta, mieskin vaihtunut että joku tekijä nyt omassa tai miehen kropassa tökkii että raskautuminen on vaikeampaa. Harmittaa kyllä silti teidän puolesta joilla on vaikeaa saada edes se ensimmäinen lapsi :( <3 toivottavasti tärppää mahdollisimman pian, edes sitten erilaisten hoitojen myötä.

Peukut pystyyn että me uuden kierron aloittaneet saadaan se plussa päräytettyä tikkuun ensivuonna! (y)

Christine Oonkin kai joskus sanonut myös täällä, että mun mielestä jokainen elämä on lahja :Heartred sillä ei ole merkitystä, onko kyseessä eka vai ennestään jo useampi, niin se kaipuu on suuri.
Toivon sydämestäni jokaiselle pienokaista kaipaavalle sen ihanimman lahjan, jonka ihminen voi saada :Heartbigred

Kaipuu on toki suuri, vaikka lapsia olisi kymmenen jo olemassa. Jotenkin silti tämä jo lasten kanssa kuumeilu ja yrityksen pitkittyminen on helpompaa kuin ennen yhtään lasta. En sano, että se on silti helppoa tai ei tunnu missään, mutta asian hyväksyminen on ainakin minun kohdallani ollut kivuttomampaa. :)

Plussia kaikille! Itse tein aamulla negan, vaikka tiesin, ettei testissä voisi edes näkyä mitään vielä. Tänään vasta kp24 ja ehkä dpo8? Lähdetään kuitenkin reissuun huomenna ja kotiin palataan joskus välipäivinä, enkä reissuun testejä ota mukaan. Huomenna teen testin vielä ja sittenhän sen näkee, tuleeko täti vai ei.. :D

elaffy huuu, olisikin sulla sit kotiinpaluun ja tikuttelutauon jälkeen ihana "yllätys" :happy:
Ja joo, onhan siinä varmaan eroa just sen osalta, että esikoistaan toivovalle on syli kumisevan tyhjä - vanhemmalla siellä on jo hiukan ihanaa täytettä :love017

Viima no, siellä ei varmaan sitten pidetä plussana kuin leffaviivoja :eek: kyllä sulla plussaa on :wink:hilarious:

Anteeksi Viima!! Miulla meni aamulla ihan ohi, että täällä oli toinenkin plussaaja :sad001 Onnea siulekin tasapuolisesti :) Toivottavasti pysyy matkassa :dummy::dummy1:

LaraS; Siulla hyvä idea toi ketju, miullakin ehti just tulla vuos täyteen ennen plussausta :) Ymmärrän täysin siun ajatuksen, oisin tullu mielelläni mukaan, jos jo sillon olis ollut.

Tsemppiä kaikille tähän ketjuun ja plussatuulia jos ei jouluksi niin uudeksi vuodeksi :happy:

27+0.jpg

Tässä 27+0 kuva, viikon päästä alkaa "loppukiri" :dummy::dummy1:

Onnea viima ja junibea, ihania viivoja havaittavissa!!

Pahoittelut tädin kylään saaneille..

On: Joulumieli hukassa. Mulla siis oli ne letrot kirjoitettu jo ensi kiertoon ja lääkäri laittoi vielä sen progesteroni verikokeen käytäväksi, jotta varmistutaan ovuloimattomuudesta. Noh, eilen aamulla kävin omakannasta tulokset tarkistamassa ja olinkin sit ovuloinut tässä kierrossa!! Tulos kirkkaasti yli sen rajana pidetyn 20. Tämä tietenkin heti käynnisti kaikenlaiset nukuksissa olleet mielikuvituksen laukkailut siitä löytyisikö jotain oireita ja entä jos nyt plussaisinkin jouluksi. Tänä aamuna kumminkin kaikki ilo ja hämmennys muuttui itkuksi, kun tulikin jo tuhruvuotoa :(
Lääkäri siis kielsi letrojen aloituksen, jos ovis oiskin tapahtunut, eli nyt oon sit ihan tyhjän päällä taas tovin. Soittoaika lääkärille on vasta 2.1. koska lääkäri on lomalla loppuvuoden.

Tiedän ettei näitä saisi avata, mutta oli pakko. Eihän se mitään kerro, mutta silti.

Liitteet

• Screenshot_2016-12-21-13-12-15.png
    Screenshot_2016-12-21-13-12-15.png
    780.8 KB · Katsottu: 254
Viima ne hcg-pitoisuudet vaihtelee yksilöittäin tosi paljon, niin on myös yksilöllistä tuo et missä vaiheessa nousee siihen 3+ tasoon. Kuitenkin oot raskaana :) ja muutamassa päivässä varmaan jo hcg noussut "riittäväksi".

Kissankulta sullako oli nyt kolmas kerta, kun ovulointia labrattiin? Oijoi, loppuisikin tuhruttelu alkuunsa ja olisikin ihana plussa :Heartred

Pikakommenttia töistä,
LaraS minä haluun mukaan, 7/15 on esikoista yritetty, ihana kun on oma ketju mrillekin joilla ei oo vielä yhtään. Yhtään väheksymättä niitä joilla jo on,kaikilla varmasti kova kaipuu.
Cristine pahoittelut tädistä ja kissankulta pahoittelut tuhrusta!!!
Ihana vauvva masu oli ennillä!!!

Takaisin