Minä kuulun kans tänne ryhmään eli neljättä odotan:) Edellisestä liitosta poika 2000, tyttö 2003 ja nykyisen miehen kanssa poika 2011. Ikäero pienille tulee 3v4kk. Kaikki mun synnytykset ollu nopeita. Eka käynnistetty ja kesto noin 4h,Sain ilokaasua ja kohdunkaulan puudutuksen. Toinen lähti ihan luomusti kotona ja kesto noin 5h. Ei ehditty mitään kivunlievitystä. Viimeinen oli perätila synnytys ja kesto 1h55min ja ei ehditty kivunlievitystä. Perätila huomattiin RV37 ja kääntäminen ei onnistunut. Mutta hyvin tuli alakautta. Synnytyssalissa oli kätilöitä ja lääkäreitä kyllä riittävästi.
Vähän kyllä jännittää millä vauhdilla tämä tulee mutta haluaisin kyllä jo kunnon kivunlievityksen! Synnytyksistä toipuminen sujunut hyvin. Imetys onnistui vasta tämän kolmannen lapsen kohdalla.
Oli mukava lukea ja huomata että muitaki "suurperheellisiä" täällä:) Minulle tämä on kyllä ehdottmasti viimeinen!! Joten nautin tästä kaikkine "kauheuksineen":)
Vähän kyllä jännittää millä vauhdilla tämä tulee mutta haluaisin kyllä jo kunnon kivunlievityksen! Synnytyksistä toipuminen sujunut hyvin. Imetys onnistui vasta tämän kolmannen lapsen kohdalla.
Oli mukava lukea ja huomata että muitaki "suurperheellisiä" täällä:) Minulle tämä on kyllä ehdottmasti viimeinen!! Joten nautin tästä kaikkine "kauheuksineen":)