Tuskin mie jaksan aktiivisesti seurata, nykyään ei vaan ole AIKAA
Mie en tajua miten koko ajan on olevinaan tekemistä, ja jos ei ole, sitä pitää hankkia. Ja tuo mukelo on niin paljon valveilla et ei mitään tuntitolkun päikkäreitä meillä, vain 10-11h yöunet ja nokosia
Mielummin näin ku yöheräämiset!
Varmaan se on osasyy miksei täällä huvita seurailla: Mua ei huvita yhtään mikään mikä raskausaikana kiinnosti kovasti. Erilaiset äidit, hyi. Supernanny, mee hittoon. Pieniä ihmeitä, mitä ihmettä! Ja ylipäänsä kaikki missä vertaillaan muita äitejä ja miten ne tekee asiansa, ku mie oon niin helposti PAHEKSUVA enkä halua pilata mieltäni olemalla eri mieltä ja mutisemalla
6kk Ryhmäneuvola oli siinä mielessä kidutusta! Aaarhgh! Piti ihan pidätellä itteeni ku joku äiti selittää miten HE käy fysioterapiaryhmässä (ku sillä vauvalla oli ainakin 7 harrastusta) ja HEIDÄN lapsi ei saa istua yhtään ennenkun oppii konttaamaan koska se voi vaikuttaa kirjoitustaidon kehittymiseen. Meni hiljaseksi ku neuvolan täti sanoi et mitäs kun jotkut lapset ei koskaan opi konttaamaan vaan lähtee suoraan käveleen..... Ja mua suututtaa kaikenlainen lässytys ja "voi kyllä sinä oot paras äiti..."-puhe jos kysyn neuvoa johonkin asiaan, tai ilmaisen huoleni jostain asiasta. Tuntuu että aikasemmin halusin nimenomaan paapomista, nyt vetää heti punaselle jos joku uskaltaakin paapoa
Mut onneks menen töihin pääsiäisen jälkeen, jippii! Ja mies jää lapsen kanssa koti-iskäilemään