Duloksetiinin (SNRI-lääke) käyttäjiä?

Keijutar

Vasta-alkaja
Heippa 🩷

Sattuuko täältä löytymään äitejä, joilla on / on ollut duloksetiini käytössä raskauden, synntyksen ja/tai imetyksen aikana? Oliko lapsellanne vastasyntyneenä joitakin oireita? Entä miten raskausaika meni?

Itse käytän maksimiannosta eli 120 mg päivässä ja lääkäri arvioi lääkkeen hyödyt haittoja suuremmiksi.
 
Takaisin
Top