Heippa 🩷
Sattuuko täältä löytymään äitejä, joilla on / on ollut duloksetiini käytössä raskauden, synntyksen ja/tai imetyksen aikana? Oliko lapsellanne vastasyntyneenä joitakin oireita? Entä miten raskausaika meni?
Itse käytän maksimiannosta eli 120 mg päivässä ja lääkäri arvioi lääkkeen hyödyt...