mielialalääke

  1. Keijutar

    Duloksetiinin (SNRI-lääke) käyttäjiä?

    Heippa 🩷 Sattuuko täältä löytymään äitejä, joilla on / on ollut duloksetiini käytössä raskauden, synntyksen ja/tai imetyksen aikana? Oliko lapsellanne vastasyntyneenä joitakin oireita? Entä miten raskausaika meni? Itse käytän maksimiannosta eli 120 mg päivässä ja lääkäri arvioi lääkkeen hyödyt...
Takaisin
Top