Keijutar
Vasta-alkaja
Heippa 
Sattuuko täältä löytymään äitejä, joilla on / on ollut duloksetiini käytössä raskauden, synntyksen ja/tai imetyksen aikana? Oliko lapsellanne vastasyntyneenä joitakin oireita? Entä miten raskausaika meni?
Itse käytän maksimiannosta eli 120 mg päivässä ja lääkäri arvioi lääkkeen hyödyt haittoja suuremmiksi.
Sattuuko täältä löytymään äitejä, joilla on / on ollut duloksetiini käytössä raskauden, synntyksen ja/tai imetyksen aikana? Oliko lapsellanne vastasyntyneenä joitakin oireita? Entä miten raskausaika meni?
Itse käytän maksimiannosta eli 120 mg päivässä ja lääkäri arvioi lääkkeen hyödyt haittoja suuremmiksi.