DOPPLER

Mulla löytyi rv 10 ja 11 helposti. Viikolla 12 piti etsiä paljon pitempään ja kuului vaimeampana. Ultrassa kuitenkin kaikki hyvin. Toivotaan iima, että saat taas pian kuuluviin. Millon sulla on seuraava neuvola/ultra?
 
Mulla löytyi rv 10 ja 11 helposti. Viikolla 12 piti etsiä paljon pitempään ja kuului vaimeampana. Ultrassa kuitenkin kaikki hyvin. Toivotaan iima, että saat taas pian kuuluviin. Millon sulla on seuraava neuvola/ultra?


Ultra ja neuvola on kummatkin 16.7. Eli melkeen kaks viikkoa vielä :arghh:
Ei sais tosiaan panikoitua dopplerin takia mut ollaan kaikkina päivinä sen pe jälkeen etitty ja toisinaan kakski kertaa ni kumma ettei ikinä löydy! :sorry:
 
Rv 11+5 ja ekaa kertaa sain sydänäänet kuuluviin! Löysin lopulta vinkin että kannattaa laittaa tyyny tms lantion alle ja sit sain kuulumaan ihan helpolla, ilman tyynyä ei kuulunu. Kai se jotenki kohottaa kohtua.
 
Miulla tänään 13+5 ja meinas jo paniikki iskeä ku alkuillasta tyttöjen kans aateltiin kuunnella sydänääniä. Siinä sitten niitä etin aikani, eikä mitään. Meni aika tosi hitaasti siihen että sain tytöt nukkumaan ja yritin uusiks. Pitkään etin eikä vieläkään mitään. Sitte muistin että ultrassaki oli huonossa asennossa koko ajan, että heiluttelenpa mahaa ja yritän uusiks. Sain kuulumaan 2 sekunniks ku hävis taas. Että kaippa se sen vertanenki antaa uskoa,että kaikki on hyvin.
 
Tänään sain eka kertaa kotidopplerilla sydänäänet kuuluviin! Hävisivät kyllä samantien ja taas etsinnän jälkeen löytyivät uudelleen muutamaksi sekunniksi. Ei, en edelleenkään vakuuttele itselleni, että kaikki on hyvin - se on vain sydänääni joka ei kerro mitään esim vauvan kromosomeista tai rakenteista - mutta olihan sitä nyt huikeaa kuunnella :Heartred

12+3
 
Meillä mies oli ensin dopplerin hankintaa vastaan. Tuntee minut niin hyvin, että aavisteli jo ennakkoon sen hermoilun, jos ei saakaan ääniä kuuluviin. Sain tahtoni läpi ja laite hankittiin. Ensimmäisellä kokeilukerralla olin niin jännittynyt, että unohdin kytkeä virran laitteeseen. Ei ihme, ettei kuulunut... :smiley-angelic006 mutta säilytin hermoni.
Olen kyllä ollut tyytyväinen hankintaan. Vaikka se ei koko totuutta kerro, niin kyllä se vain hieman helpottaa. Nyt on kyllä tällä viikolla ensimmäisen kerran tuntenut jo pikku liikkeetkin.:Heartred
 
Mulla kuului dopplerilla selkeät äänet olisko ollu joskus 10+6-11+2 välillä, siitä asti olen aika helposti ne saanut löytymään. :)
 
Enpä meinannut millään saada kuuluviin dopperilla sydänääniä pari päivää sitten. Toisena päivänä sain sitte kun jahtasin dopperilla masu-asukkia jonkun aikaa. Ensin kuului kun hän siellä vedessä uiskenteli ja muita liikeääniä. Oonko muut kuulleet tuommoisia ääniä? Vai kuvittelinkohan vain? Rv 17+1.
 
Mulla on neuvolassa kuuluneet sydänäänet tosi hyvin, mutta kotidopplerilla on ollut välillä tosi vaikeaa löytää. Neuvolassa myös sanoivat, että kuuluu liikeääniä paljon. Mä en kuitenkaan yhtään hahmottanut miltä ne kuulostaa. Muakin siis kiinnostaa ootteko muut kuulleet potkuja ja miltä ne pitäisi kuulostaa?
 
Mulla on neuvolassa kuuluneet sydänäänet tosi hyvin, mutta kotidopplerilla on ollut välillä tosi vaikeaa löytää. Neuvolassa myös sanoivat, että kuuluu liikeääniä paljon. Mä en kuitenkaan yhtään hahmottanut miltä ne kuulostaa. Muakin siis kiinnostaa ootteko muut kuulleet potkuja ja miltä ne pitäisi kuulostaa?
Mullahan siis kuulosti ihan uimaääniltä liikkeet. Loiskintaa kuului. :happy: Veden pulputusta.. ja potkut kuulosti semmoselta kovalta ääneltä dopplerissa. En osaa selittää.
 
Olisko nuo tosiaan vauvan liikkeitä? Mulla kans pamahtelee ja lorisee kovastikin masussa dopplerilla mutta oon aatellu että ne on mun suoliston ja ruoansulatuksen ääniä :D
 
Mäkin oon aatellu, että pulputtelut on suoliston ääniä, mut nyt parilla viime kerralla on tullu ääniä kuin joku potkisi ultra-anturia eli semmonen kunnon räsähdys saattaa kuulua, kun pienet jalat potkii vasten doppleria.
 
Mä oon ajatellut, että ne pamaukset ja räsähdykset tulee vaan anturin liikuttamisesta jonain häiriönä. Pitääkin kiinnittää tarkempaa huomiota niihin ääniin.
 
Mäkin oon aatellu, että pulputtelut on suoliston ääniä, mut nyt parilla viime kerralla on tullu ääniä kuin joku potkisi ultra-anturia eli semmonen kunnon räsähdys saattaa kuulua, kun pienet jalat potkii vasten doppleria.

Mulla sama, eilen just ajattelin että jalkapalloilija taitaa tulla, hirvee räsähdys monta kertaa :grin
 
Tänä iltana taisin ekaa kertaa tunnistaa tuon potku äänen. Anturi oli ihan paikoillaan, kun kuului sellainen jännä räsähtävä ääni. Kuului myös samaan aikaan sydänäänet hyvin.
 
Kuulin tänään, tai kuultiin miehen kans ekaa kertaa sydänäänet. Siinä kuului ennemmin jotain jännää tuulen tapaista ääntäkin mitähän se oli? 13+3
 
Kuulin tänään, tai kuultiin miehen kans ekaa kertaa sydänäänet. Siinä kuului ennemmin jotain jännää tuulen tapaista ääntäkin mitähän se oli? 13+3

Sellanen kohina? Varmaan istukan ääni :)
 
Takaisin
Top