DOPPLER

Mulla ainakin se näyttö elää ihan omaa elämäänsä, sitten vasta kun syke on kuulunut kunnolla muutaman sekunnin ajan näyttö pääsee mukaan geimeihin. :)
 
Doppler on kyllä ollut paras hankinta ikinä tähän ensimmäiseen raskauteen! En käsitä miten rauhoittava tekijä voi olla pienen jumputuksen kuulemisella :hilarious: Mun mielialat heittelee ihan miten sattuu, toisinaan päivinä olen enemmän kun varma, että kaikki on hyvin ja toisinaan ihan jotain muuta :arghh: Ostin siis tuon halvimman mahdollisen, missä ei ole sykkeen näyttöä, mutta hyvin kuuluu äänet :hilarious:
 
Mä sain eilen illalla kuuluviin toisen vauvan sykkeen! Näytössä oli lukemat 157. Löysin istukan viuhunan (mun oma pulssi) molemmilta puolilta suht samasta kohdasta ja tosi voimakkaana, oliskohan sitten istukat kahdella puolella sivuilla ja suht edessä? En ole ihan varma sekoitanko siihen suoliluun vieressä menevään valtimoon, vasemmalta löysin sen ja vähän ylempää istukan ja sitten vielä vauvan, oikealta vain sen kuvittelemani istukan. Olen kuitenkin nyt tosi iloinen, että yksi syke löytyi!
Tänään 11+0
 
Minkä merkkiset dopplerit teillä on? Vähän houkuttaisi hankkia sellainen, tosin pelkään että se aiheuttaisi vaan lisää hermoilemista.
 
Minkä merkkiset dopplerit teillä on? Vähän houkuttaisi hankkia sellainen, tosin pelkään että se aiheuttaisi vaan lisää hermoilemista.

Mulla on Angelsound, maksoi siis alle 40€, netistä ois saanut vielä halvemmalla... mut sehän oli silloin saatava just nyt heti :rolleyes:
Olen kyllä tykännyt!! Ensin meni hetki, että oppi löytämään pikkuisen, mut nykyään löytyy suht nopeasti :) En kyllä pois antaisi!! Rauhoittaa mua todella paljon :hilarious:
 
Mulla on tollanen kuin linkissä, ei siinä kyllä Angelsounds lue mutta tuo verkkokauppa väittää niin. :) Siis JPD-100. Mitähän mä siitä maksoin, ehkä 40e maksimissaan? Oli joku hyvä ale.

https://www.raskauskeiju.fi/angelsounds_kotidoppler_jpd-100b_kotidoppler_1

Mullaki Tämä. Oli myös ekassa raskaudessa ja nyt ostin kaverilta käytettynä :) näyttö tosiaan heittelee Tässä ihan mitä sattuu ku ottaa häikkää ja aika kauan saa sykkeen päällä pitää ennenku saa oikeet lukemat. Mut se ääni on mulle tärkein ainakin! Tosin viime pe jälkeen ei olla toukkaa löydetty, mut ehkä hän on piilossa. Koitan olla vielä panikoitumatta
 
Mulla on Angelsound, maksoi siis alle 40€, netistä ois saanut vielä halvemmalla... mut sehän oli silloin saatava just nyt heti :rolleyes:
Olen kyllä tykännyt!! Ensin meni hetki, että oppi löytämään pikkuisen, mut nykyään löytyy suht nopeasti :) En kyllä pois antaisi!! Rauhoittaa mua todella paljon :hilarious:
Minulla myös Angelsound en ole vielä yrittänyt kuunnella kun viikkoja vasta 9+1
 
Mä tein ostoilmoituksen paikalliseen kirppariryhmään ja ostin 5€ sen angelsoundin perusmallin. :) Niitä pyörii aika paljon siis käytettynä.
 
Neuvolan dopplerilla kuului tänään 170 syke, kotioloissa ei millään vaikka kuinka hinkkaan :D

10+5
 
Argh mua turhauttaa. Nyt rv 10+4 ja oon nyt varmaan viisi kertaa yrittäny kuunnella ja aina löydän istukan ja korkeita sykelukemia mutta ääntä en vaan saa kuuluviin. Jos on hyviä ohjevideoita niin linkatkaa, kiitos? Mä löysin vaan jotain ihmisten omatekemiä eikä niistä oo ollu apua.
 
Mäkin alan nyt uskoa, että tohon mun angelsoundin lukemanäyttöön ei voi luottaa. Eilen nimittäin taas halusin kokeilla kuuluisko mitään, kun jo neljännen kerran oli illalla veristä vuotoa. Ekan kerran löysin vähän pidemmäksi ajaksi selvän nopean sykkeen ja näyttö ei näyttänyt sitä lukemaa ollenkaan tai sitten ihan jotain muuta. Oon varma, että se oli sikiön syke koska ennen sen kuulemista kuulin omani joka oli paljon hitaampi.

Rv 11+1
 
Jes! Sain ilmaiseksi halpis dopplerin eilen. Siinä kuuluu vaan syke kuulemma. Eikun tänään testaamaan. Kuulemma sillä ei välttämättä kuulu vielä näin aikaiseen. Ootteko kokeilla kuunnella ihan navan läheltä vai alhaampaa?
 
Jes! Sain ilmaiseksi halpis dopplerin eilen. Siinä kuuluu vaan syke kuulemma. Eikun tänään testaamaan. Kuulemma sillä ei välttämättä kuulu vielä näin aikaiseen. Ootteko kokeilla kuunnella ihan navan läheltä vai alhaampaa?

Alempaa, välillä kuuluu ihan häpyluun yläpuolella, välillä vähän ylempää... villi kaveri vissiin tulossa :hilarious: Kato YouTubesta joku video miten saa äänet kuuluviin, mä en ainakaan uskaltanut painaa niin kovaa ensin. Mulla nyt 11+3 ja kuulin jo 9+ jotain ekan kerran :headphone:
 
Reilusti navan alapuolelta joskus saa painaa aika voimakaasti ja käänellä miten sattuu et kuulee, ite oon huomannu et ruuasta jos on 3h - enemmän kuuluu paremmin :)
 
Rakko suht. täynnä ja tyhjä maha, anturi osoittamaan alaviistoon ja alussa saa vähän painaa kovempaa. Häpyluun reunalta tai muutama sentti ylöspäin. Kannattaa liikutella ihan 0,5cm kerrallaan ja kääntää anturin asentoa. Jos löytyy istukka, niin yleensä sydänäänet on siinä lähellä, jos ei löydy niin täytyy vaan etsiä joka puolelta. Kuitenkin nää vauvelit on vasta 3-5cm pitkiä rv10-12, joten ihan puolen tunnin etsiminen on ihan normi. :)

Alussa kesti piiiitkään löytää, mutta nyt löytyy jo hetkessä. Aika paljon on tilaa liikkua kohdussa, joten karkaa helposti äänet, vaikka ne heti löytyisikin.
 
Kyllä nyt alkaa jo väkisinkin huolettaa kun juhannus pe löyty äänet selkeesti ja sen jälkeen ei ole enää löytynyt :sad001

Nyt menkoista rv 10+6
 
Iima, mäkin löysin kunnon tunnistettavan sykkeen viime torstaina jolloin rv 11. Eilen sit halusin taas kokeilla kun kotiuduin viikonloppureissusta ja mulla tuli taas pientä veristä vuotoa siellä ollessa. No, eilen illalla en onnistunut löytämään sykettä enkä myöskään tänään päivällä. Katoin jo youtubestakin jotain opetusvideoo ja aloin tosissaan myös epäillä dopplerin toimivuutta kun oli niin outo (saattoi muuten johtua siitä kun käytin eri voidetta tänään päivällä siinä johtimena). Nyt illalla viel päätin kokeilla ja nyt vihdoin taas sain sykkeen kuuluviin selvästi mutta hiljaa kuitenkin. Mä luulen että näillä viikoilla ei vielä kannata huolestua liikaa (minä paraskin puhuja..) jos ei saa sykkeitä kuuluviin.
 
Takaisin
Top