DOPPLER

Mamaminion

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elomammat 2017
Tammikuun äidit 2019
Keneltä löytyy, kuka meinaa hommata, joko kuuluu äänet? :Heartred
 
Mulla siis on mutta vielä en ole kunnolla päässyt kokeilemaan. Katsotaan jos viikonloppuna ehtisi ja äänet jopa kuuluisi :)
Tänään rv8+4
 
Mulla on, mutta varmaan kuuluu vasta 10-viikolla. Silloinkin sai aika kauan etsiä.
 
Mulla oli ton kakkosen kanssa, mutta myin sen pois ku ajattelin etten tarvii sitä enää :sad001
 
Nyt hommasin ensimmäistä kertaa, ei ollut kolmen edellisen raskauden aikana mutta kun edellinen meni kesken.ajattelin nyt kokeilla sydänäänien kuuntelua omissa oloissa. Epäilen ettei vielä kuulu kun on rv 6+1
 
Mulla oli esikoisesta mutta laitoin eteenpäin. Nyt pitäisi taas tilata.
Viimeksi kuului jo näillä viikoilla :)
Rv 10+0 neuvolan mukaan. 9+5 ar-ultran
 
Esikoisen jäljiltä on jo olemassa ja kuuluikin jo 9+0 kun huvikseen testailin. Helpotti kyllä kun tiesi mistä etsiä ja erityisesti mitä sieltä pitäis kuulua. Esikoisen kohdalla sain laitteen joskus 11-12 viikolla ja meni kyllä hetki etsiä se oikea ääni.
 
Mulla on ennestään, mutta en oo vielä kaivellut esille, kun vasta 7+3 menossa niin en usko viel moneen viikkoon välttämättä kuuluvan mitään. Pitäis ostaa uus geelikin siihen. Ja saa nähdä toimiiko vielä, kun alunperinkin käytettynä ostettu.
 
Mulla on myös doppler. Edellisen odotus aikana hommasin ja oli kyllä hyvä. Nyt vasta rv 7+2 niin tuskin vielä pitkään aikaan kuuluu.
 
Mulla toimi ihan aloe vera -geelillä ja jollain Orionin perusvoiteellakin! Vai olikohan sekin geeliä, Aqualan gel tai Apobase, käytän näitä välillä kesällä vartalovoiteena.
 
Kurkin näitä raskauskeijun sivulta eilen. Onko merkitystä ostaako sen edullisemman 30e mallin vai kannattaako suosiolla investoida kunnolla? :) t. Tietämätön
 
Minulla on tuo 30€ angel sound edellisestä raskaudesta. Kokeilin ekaa kertaa tänään ja sain vauvan sydänäänet kuulumaan :headphone: hetkeksi vain ja sit katosi mutta sen verran selvästi kuulu et ei ollu oma syke. Viime raskaudessa sain kuuluviin 10+ viikolla. Nyt rv 9+1
 
Tänään rv9+1 ja vihdoin löysin pikku tyypin :Heartred Kovasti siellä sydän pamppaili 158 sai doppleri lukemaksi. Kyllä se vaan on ihana fiilis kun ne äänet löytyy :) Itsekin kuitenkin nyt 4 päivää etsiskellyt vaikkakin ihan rauhallisesti ilman paniikkia niin on se silti tavallaan helpotus kun äänet löytyy.
 
Mä en kyl uskalla varmaa hankkia ko. Laitetta koska en usko että saisin sillä mitään kuuluviin. Ja sit vaa panikoisin turhaan.. Edellisessä raskaudessa ei meinannu neuvolan tätikää aina löytää sykettä koska tyttö meni karkuun ja piiloon. Mua se siellä aina lohdutteli et ei tää varmasti oo vakavaa. Mä vaa nauroin et no ei varmasti olekaa ku mä tunsin koko aja liikkeet.
 
Miulla on ja oon varmaan jo 8 viikolta asti yrittäny löytää, mutta ei oo vielä kuulunu. Tänään rv 10+0 ni saattais kuulua. Jännää :)
 
Kävin ostaa.. mut en saanut ainakaan vielä kuuluuvii. Vähän hakusessa koko laitteen käyttö ja kohta mistä pitäis yrittää.
 
Takaisin
Top