Doppler

Kyllä se ainakin huojensi kun kuuli että joku siellä vielä on :)

Tuo oli niin ihanaa, kun tänään kuuli sykkeet niin selkeästi! :love7 Miehen kanssa ennen sen töihin lähtöä kuunneltiin. Kyllä siinä Hymy oli herkässä :love7

Pilvikirsikka siulla taitaa olla kans vain hyvää sanottavaa tosta dopplerista? :)

Ihanaa pilvilinna! :)

Kyllä! Oli todellakin hintansa väärti ja tuli muutamassa päivässä :)

Nyt tuli semmonen fiilis että pakko saada doppler! :happy: onks suosituksia mistä kannattee ostaa? haluisin ilman mitään paypal tilin värkkäämistä ku en oo ikinä jaksanu perehtyä siihen.

Itse ostin ebaysta 30e maksoi omani, sauva malli, näytöllä ja kauittimella, ei siis mitää kuulokkeita. Suomesta katsoin niin silloin maksoivat järjestää yli 80€. Ja karvalakkimalleja.

Mulla sama kuin Pilvilinnalla :D Hyvässä lykyssä noita saattaa jostain toristakin löytää halvalla. Ootko sieltä kattonu?

En oo kattonu vielä torista, joo tommonen ois kiva mis näkyy sykekin :) pitääks se olla just tommost geelii sit vai käyk joku liukkari :hilarious:

Minä löysin Torista suht edullisesti Unborn Heart-dopplerin. Ihan ok, mut jostain syystä ei näytä mobiilisovelluksessa sykettä lukemana. Jospa se siitä kun syke alkaa kuulua voimakkaammin...

Mä ootan ton ekan ultran ja sitte tilaan. :) varmaankin tuolta raskauskeijusta. kiitos avustanne ! ♡ :)

Kokeilin äsken doppleria, mut en kyl saanu kunnolla ääniä kuuluu... :/ ihan pari kertaa saatto kuuluu vauvan syke ja näytöllä vilahteli jos jonkinmoista lukemaa, mut kunnon sykettä + näyttölukemaa en saanu...

Mulla oli eilen vaikeuksia kans. Mutta toisella yrittämällä onnistu. Tosin vaihdoin patterit, en tiedä oliko syy siinä vai. Oliko osuutta, kun suoli oli täynnä? Aika vikkeliähä ne on nyt menemään piiloon.

Itse saan paremmin kuuluu, kun vähä sitä sauvaa pien vinottain

Mäkään en meinannu tänään löytää ja meinas tuskanhiki vallan nousta.. Olikin tyyppi tällä kertaa toisella puolella ja sai kyllä ihan ettiä sykettä! Ihan varmasti voi vaikuttaa esim jos suoli täynnä tai just syönyt. Mä olin just syönyt aamupalan ja selkeästi syke kuului jostain takaa, siis ettei ollut ihan tuossa pinnalla. Onhan nää niin pieniä vielä :) Nyt 10+6.

Takaisin