Doppler

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Nipsukka84, 1 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Oii ootan niin paljon et saan dopplerin ja kuulen itsekin äänet ensimmäistä kertaa! :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Kyllä se ainakin huojensi kun kuuli että joku siellä vielä on :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Ja hienosti sykki taas ♡
    • Tykkään Tykkään x 2
  4. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Tuo oli niin ihanaa, kun tänään kuuli sykkeet niin selkeästi! :love7 Miehen kanssa ennen sen töihin lähtöä kuunneltiin. Kyllä siinä Hymy oli herkässä :love7

Pilvikirsikka siulla taitaa olla kans vain hyvää sanottavaa tosta dopplerista? :)
  5. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Ihanaa pilvilinna! :)

Kyllä! Oli todellakin hintansa väärti ja tuli muutamassa päivässä :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Mä pyysin joululahjaksi ja sillon onkin sitten jo rv10 niin voi ehkä alkaa pikkuhiljaa kuulemaankin jotain :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  7. Sitruunalilja Sanavalmis juttuseppä Heinämammat 2017

Nyt tuli semmonen fiilis että pakko saada doppler! :happy: onks suosituksia mistä kannattee ostaa? haluisin ilman mitään paypal tilin värkkäämistä ku en oo ikinä jaksanu perehtyä siihen.
  8. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Itse ostin ebaysta 30e maksoi omani, sauva malli, näytöllä ja kauittimella, ei siis mitää kuulokkeita. Suomesta katsoin niin silloin maksoivat järjestää yli 80€. Ja karvalakkimalleja.
  9. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

• Tykkään Tykkään x 1
  10. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Mulla sama kuin Pilvilinnalla :D Hyvässä lykyssä noita saattaa jostain toristakin löytää halvalla. Ootko sieltä kattonu?
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

• Tykkään Tykkään x 1
  12. Sitruunalilja Sanavalmis juttuseppä Heinämammat 2017

En oo kattonu vielä torista, joo tommonen ois kiva mis näkyy sykekin :) pitääks se olla just tommost geelii sit vai käyk joku liukkari :hilarious:
  13. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Liukkari käy!
    • Tykkään Tykkään x 1
  14. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Ja eihän sen tarvi olla mitää ns doppleri geeliä. Mullaki vaa Aqualan gel mikä on siis iha ihon "rasvaukseen"
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. Lemona Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Minä löysin Torista suht edullisesti Unborn Heart-dopplerin. Ihan ok, mut jostain syystä ei näytä mobiilisovelluksessa sykettä lukemana. Jospa se siitä kun syke alkaa kuulua voimakkaammin...
  16. Sitruunalilja Sanavalmis juttuseppä Heinämammat 2017

Mä ootan ton ekan ultran ja sitte tilaan. :) varmaankin tuolta raskauskeijusta. kiitos avustanne ! ♡ :)
  17. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Kokeilin äsken doppleria, mut en kyl saanu kunnolla ääniä kuuluu... :/ ihan pari kertaa saatto kuuluu vauvan syke ja näytöllä vilahteli jos jonkinmoista lukemaa, mut kunnon sykettä + näyttölukemaa en saanu...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  18. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Mulla oli eilen vaikeuksia kans. Mutta toisella yrittämällä onnistu. Tosin vaihdoin patterit, en tiedä oliko syy siinä vai. Oliko osuutta, kun suoli oli täynnä? Aika vikkeliähä ne on nyt menemään piiloon.

Itse saan paremmin kuuluu, kun vähä sitä sauvaa pien vinottain
  19. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Mäkään en meinannu tänään löytää ja meinas tuskanhiki vallan nousta.. Olikin tyyppi tällä kertaa toisella puolella ja sai kyllä ihan ettiä sykettä! Ihan varmasti voi vaikuttaa esim jos suoli täynnä tai just syönyt. Mä olin just syönyt aamupalan ja selkeästi syke kuului jostain takaa, siis ettei ollut ihan tuossa pinnalla. Onhan nää niin pieniä vielä :) Nyt 10+6.
  20. womn Hyväntuulinen höpöttäjä

En on iha satavarma että löytykö syke mutta ehkä:happy:
    Nyt rv 10+2
    • Tykkään Tykkään x 3