Doppler

Mä oon koittanut kotona kuunnella tuloksetta. Nyt rv9+2. Lukemat välillä näytössä käy vain hetken 130-170 pinnassa, mut mietin voiko johtua jostain suolen liikeääneistä :happy090
 
Minun oli pakko kokeilla omaa äsken. Ja voisin vannoa, että saatoin saada sykkeen kuuluviin ja näkyviin juuri yhdestä kohtaa. Tosi alhaalta ja keskeltä 130-180 ja kuulukin viuh viuh ja näytti kyl sydämen kuvan :) No parin viikon päästä kuuluu varmemmin :)

Oman sykkeen löysin kans samoista kohtaa kuin keväälläkin 60-70 ja laiskempi viuh viuh.
 
Jaaha, mun doppler sano ittensä irti. Voi kun tekis mieli tilata se semmonen jossa on se sauva. Ehkä mun on pakko :D

Piparkakku mulla oli esikoisesta ensin toi että lukemat vilahteli näytössä, kunnes joku kerta kuului jo sykekin.
 
Oon erittäin tyytyväinen ollut! Ei oo moitittavaa. Ebayst tilasin vuonna 2013 maksoi max. 30€ kuluineen. :)

Omaan oon käyttäny aqualan gel:iä apteekista. :)
 
Mulla ois kans doppler. Viime raskaudessa ostettiin. En oo vielä ees yrittänyt kokeilla, tänään ar-ultran mukaan 7+1, joten varmaan pari viikkoo ainakin menee vielä, ennen kuin yritän.
 
Jenkeistäkö teille tulee, vai löysittekö sieltä eurooppalaisen toimittajan? Onko sieltä tilatessa kans se 22€:n tulliraja, jonka jälkeen täytyy maksaa verot? Joskus vuosia sitten korkeintaan tilannut sieltä, niin on noi käytännöt vähän hukassa.
 
Mulle tulee UK: sta. Eikös EU: sta saa tilata ilman tulleja? Mut sitä en tiedä pitääkö siitä maksaa alv vai ei :D
 
Muistelisin, että jos uk:sta tilaa suurella summalla niin sekin saattaa jäädä tulliin, mutta eipä oo vielä tullu tulleja 60€ kallein tilaus ollut ebay uk:sta. Jenkki ebayst en oo tilannut just siks, kun tullit ei inspaa. Saattaa tulla aika kalliiksi jos sieltä tilaa :D
 
Laitteen sain tänään kotiin ja testasin lähinnä ettei rikki ole, mutta näytössä vilahteli lukemia 130-140 pintaan. Liekkö huuhaata (jos ei olekaan elämää) tai pienen pieni papunen siellä nosti lukemia. Ääh, miten tässä jaksaa vielä yli viikon odottaa uätä :P
 
Mulla on kanssa doppler ja olen kokeillut sitä. Varsinaisia sydänääniä en ole saanut kuulumaan, mutta näytöllä näkyy hetkittäin 130-140 välissä sykkeet. Tasaisen viuh viuh äänen löysin kanssa, eiks se ole istukka??
 
Meillä se viuh viuh on merkinnyt sykettä, ultrissa ja neuvoloissa sydänäänet sanoo myös samalla tapaa viuh viuh. Sekä miun oma syke sanoo myös viuh viuh, mutta paaljon hitaammin 60-70.:hilarious:Fiksua puhetta... Viuh viuh.

Pelkkiin lukemiin en ite luota, se ääni pitää kuuluu ja sekä sykkeen kuvakin on näyttävä jotta ite tulkitsen sen varmaksi sykkeeksi näillä viikoilla. Isommilla helpompi löytää eikä niin karkaa.
 
Mä vaihdoin tohon vanhaan doppleriin patterit ja vielä sieltä vähän jotain kuului. En saanut sykettä kuulumaan mut yhdessä kohdassa näkyi pitkään korkeat sykkeet ja se sydän näytöllä sykki. Tai siis joku kaukainen ääni kuului mutta ei selvää hevoslaukkaa. Ens viikolla pitäis tulla se uus doppler, jospa silloin kuuluis jo jotain. On tääkin välineurheilua :D Ei vaan, musta kiva päästä kotonakin kuuntelemaan kun tässä alussa on niin pitkät välit neuvoloissa ja muissa.
 
Takaisin
Top