Doppler

Hei! Nyt sain kuulumaan pumputuksen! Tänään rv 10+0. Oon aivan liian ylhäältä koittanut aiemmin kuunnella. Löysin alhaalta häpyluun kohdalta. Huomenna vielä ensimmäinen neuvolakäynti ja voin mainita tuosta. Tosi vähillä oireilla ollut tämäkin raskaus nii nyt vähän huojensi:Heartred
 
Joo oon yrittäny mut en erota viuh viuh äänen lisäks muuta :sad001 mut toivottavasti se sieltä löytyy kun viikot lisääntyy.
 
Mä en oo vielä saanut kuuluviin. Näytöllä kyllä vilahtanut isoja lukuja. Mä oon ymmärtänyt, että syke on juurikin sitä hevosen laukka tms ääntä eikä se viuhviuh.
 
Mulla onkin matkaa tuohon dopplerin kokeiluun. Aattelin vasta sit testata kun 12 viikkoo täynnä. Viimeks en meinannut sillonkaan löytää.
Mulla on sellanen karvalakkimalli (Angel sounds) missä ei oo näyttöä. Ollu kyl muuten asiansa ajava peli.
 
Ettikää oma syke nii kuulette sen sykkeen äänen. Ei se kyl miust kuulosta hevoselta. Tosin kai se on maku asia miten sen kuulee.
 
Mää miellän sen viuh viuh vauvan sykkeeks kun on niin nopeekin. Neuvolassa taas kuulostaa laukalta.
 
Meillä kuulosti esikoisesta samalta kuin kotidopplerilla. Saa nähdä tai kuulla onko laitteiden myötä vaikutusta äänen sävyyn.. Mutta minäkin oon sitä viuh äänenä pitänyt sitä sykkeen ääntä, mutta eihä jokaisella oo niin yhtä hyvä kuulo, että jokainen kuulis prikullee samalla tapaa ja kuvailisi samoin. Itse vertaan etsiessä sykettä omaan sykkeeseen.
 
Ihanaa kun osa on löytäny jo sykkeet! :)

Mä en malta odottaa et se uus doppler tulis, jospa sillä löytyis kunnolla :)
 
Tietääkö kukaan, kun surffailin foorumilla, että ois jotai rajoitteita kui usein sais doplata. Onks siitä nyt oikeasti jotai haittaa? Muistan esikoisen aikaan jotku sano kans, että ei ois hyvä liian usein doplata? :eek:
 
Mäkin oon kuullut tosta, mutta luulis että noi kotilaitteet on niin pienitehoisia ettei niistä haittaa ole. Ellei nyt oikeesti joka päivä koko päivää käytä.
 
En mä tiiä lämmittääkö se jotenkin kudoksia? Niin ainakin on väitetty. Ehkä pitää googlailla, tosin en mä siitä liikaa jaksa stressata :)
 
Takaisin
Top