Doppler

Unborn heart-doppleri löytyy täältä, ja vähän runsaampien vatsanpeitteiden kans oon kuullut ekaa kertaa 12+5, mut on se vieläkin hakemista.

Tuosta dopplerista, kivat puolet on ku sillä saa äänitettyä sitä sykettä puhelimeen tai tablettiin, mut se anturi mikä siin on, niin en tykkää kun johdot tulee kiinni reunaan ja näin aikaisemmilla viikoilla se on kehno ja hankala kuunteluun, myöhemmin varmaan oikeen oiva vehje.
 
Okei. Oon sitä miettiny et pitäiskö hankkii sellanen. Olishan se kiva kuunnella aina ku haluu. Mut toisaalt jos ei löydäkään niin kauhee huoli kenties sit


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on AngelSoundsin joku ihan perusdoppleri ja ekan kerran kuulin äänet sillä 9+6 (jolloin sen siis sain käsiini). Mullakin on vararengasta jo valmiiksi sen verran riittävästi, että multa on joskus jo kyselty oonko raskaana vaikken ole ollut. Pitää vaan osata kuunnella oikeasta paikasta, ekalla kerralla meni tosi kauan kun hain aivan liian korkealta niitä ääniä. Nyt kun kuuntelee (13+4 menossa nyt) niin ei tarvi kun kymmenisen sekuntia maksimissaan hakea ja saa hyvin kuuluviin.
 
Mä en osaa löytää niitä ääniä. Mies kyllä osaa. Mutta hankalaa se on siltiki mutta epäileb että johtuu myös siitä ku mulla on kuulenma taakswpäin kallistunu kohtu:O

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Voihan se kohdun asento vaikeuttaa sitä mut eniten vaikeuttaa se kun vaavi on viel nii piän, et joutuu doppleri olla melkeen suoraan sydämen päällä ja joskus sen etsiminen on kärsivällisen ihmisen puuhaa :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
me kans hommattiin doppler mut en saa sydänääniä kuuluviin... :sad001 monena iltana yrittäny hakee aivan alhaalta karvoituksen kohdalta alkaen vatsan joka kohdan läpi.... Melko surullinen ja huolestunut olo tulee ku en niitä löydä, mut silti kuiteski helpottaa ku pikkunen liikkuu, liikkeet tuntuu todella selvästi pitkin päivää ja varsinki illalla.
 
Millä viikoilla olet Pikku_Myy85? Ite 17+4 tänään. Vaikka on kaksi niin osaa kuitenkin sanoa et meillä ne liikkuu tuossa navan kohdilla. Sydänäänet kuuluu millon mistäkin, joskus navan vierestä, joskus puolesta välistä navan ja karvotuksen välissä. Jos saat kuuluviin viuhviuh-äänen, se on istukka ja muksu on siinä jossain lähellä. Jos kuuluu ääni tosi kovaa, voi olla ettei se doppleri "kuule" muksua istukan alta. Yleensä on ite löytäny ne, ku on samasta kohtaa pitkään vaan kallistellu sitä eri suuntiin ja siirtäny aina sinne, mistä syke kuuluu kaukana ja heikkona. Mutta, en mäkään saa niitä aina kuuluviin vaikka kuinka hakee. Kannattaa kokeilla parin päivän välein uudelleen ni ehkä sit kuuluu :)
 
17+6 tänään. En oo löytäny edes viuh ääntä... Pitää varmaa antaa dopplerin vaa olla pelkästään oman mielenrauhan takia, onneks maanantaina neuvolalääkäri ni pääsee siellä kuuntelee:)
 
Nii, siellä ainakin voi kattoo, mist kohtaa lääkäri ne löytää ja sit kokeilla kotona. Onneks kuitenkin oot tuntenu liikkeet ettei tartte olla niin huolissaan! Uskoisin kaiken olevan hyvin, kun vauva liikkuu ja tuntuu selkeästi :)
 
Ootko Pikku_Myy85 testannut, että sun dopplerissa ei oo vikaa? Eli saatko esim. sydämesi kohdalta mitään kuuluviin?
Mä ostin sellaisen dopplerin, johon saa kahdet kuulokkeet ja se toinen "pistoke" ei toimikaan.
 
en oo kokeillu, täytyypä kokeilla heti kun kotia pääsen. Kiitti vinkistä, ei tullu tollasta aateltuakaan :eek:
 
taitaa olla koneessa vikaa... Kokeilin kuunnella omaa sydämenääntä ni ei kuulunu ku huminaa vaa. Humina kuuluu koko ajan ku sen laittaa päälle. Kuulokkeissakaan ei voi olla vikaa ku kokeillu kolmia eri kuulokkeita. Huuto.fi:stä ostin ton, pistää oo pahalle tuulelle ku viallista tavaraa myydään ehyenä. :/
 
Ei, kyllä tuo nyt kuulostaa vialliselta laitteelta. Oman sydämen kohdalla kuuluu kuulla läppien äänet ja veren virtauksen. Harmi, että noin on käynyt :/
 
on se rikki, sitä on nyt kokeillu pari muutaki ihmistä eikä kukaa saa mitää kuuluviin. Olin yhteydessä myyjään ja pistän tuotteen maanantaina takas postiin.
 
Millaisia laitteita teillä on? Oon nyt harkinnu josko kuitenkin ostaisi, kun ei noita neuvolakäyntejä niin usein ole. Uutena ajattelin ostaa, jos ostan, joten hintakin kiinnostaa. Suositelkaa tai päinvastoin:)
 
Takaisin
Top