Doppler

@minime

Satasella mukana keskusteluissa
Kuinka moni teistä on hankkinut tai on hankkimassa kotidopplerin?

Itse tilasin tällä viikolla, mutta en ole saanut vielä sydänääniä kuulumaan (joka nyt ei sinänsä yllätys ole rv 9+1). Olisi mahtavaa saada joku todiste siitä, että mahassa oikeasti kasvaa ihmisen alku. Ultrapäivää kun en vielä tiedä..

onko joku teistä saanut jo sydänäänet kuulumaan? :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on edellisestä raskaudesta ja sainkin sen eilen kotiin, ollut joka puolella lainassa tässä välissä:) Mut en ole koittanut vielä kuunnella, nyt vasta menossa 7+3 niin en usko että kuuluu... Mut kyl mä silti sorrun joku ilta kuuntelemaan:wink
 
Mullakin on doppler edellisistä raskauksista jäljellä. Muistaisin, että mää oon saanu äänet kuuluviin siinä 9 viikon tiennoilla. :) Nyt en ole vielä kauheasti edes yrittänyt kun menossa vasta 7+4. Ensviikolla varmaan alan kokeilemaan onneani :)
 
Itsellä menossa 7+5 ja sain dopplerin kotiin noin 2 vkoa sitten. Olen tässä joka toinen tai kolmas ilta kuunnellu mutta tosiaan tuloksetta kun on noin pienet viikot. Pari viikkoa vielä, mut ihan leikkimielellä ollaan liikenteessä ettei tuu turhaa stressiä :) Ku on nää kuitenki ihan eri vehkeitä ku neuvolassa on käytössä.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ilmotelkaa sit tänne ku saatte äänet kuuluviin :) kätevä laite tuo doppler kyllä on..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon nyt vakavasti harkinnut sen dopplerin ostoa kun täällä neuvolakäynnit on vähentyny tosi rankasti. Seuraava käynti on lääkäri elokuussa ja seuraava neuvolakäynti on vasta viikoilla 22-24.
 
Mulla on kans doppler mutta en oo kokeillut sitä kertaakaan. Tilasin sen viime raskauden aikana ja se tuli postissa muutaman päivän keskenmenon jälkeen. Eipä oikein ole ollut mielenkiintoa sitä kaivaa kaapin perukoilta mutta ehkä mä muutaman viikon päästä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Viime viikkoisen ultran mukaan viikkoja tänään 8+6. Kokeilin doppleria ja löysin pikkuisen sydämensykkeet. :) Hetken aikaa sain niitä kuunnella ennen kuin pikkuinen vaihtoi paikkaa tai sitten käsi tärähti pikkuisen väärään kohtaan. 135 näytti sykkeet sen hetkisen ajan. :)
 
Mistä sä kuulit ne? Kun kuulen oman sykkeeni ja viuhviuh-äänen tuosta navan kohdalta, mut eihän se mukula nyt voi vielä 9+0 olla niin korkealle kiivennyt :D
 
Täytyypi kokeilla, jos kuuluis. Kuitenkin on tota vatsanpeitettä ni ei kyl välttis ihan hirveen hyvin kuulu... mikä kone sulla on?
 
Mulla on Jumper JPD-100B. Ensimmäisen raskauden aikana ostin sen alennuksella raskauskeijusta, mutta en sitten ikinä saanut sillä sykkeitä kuuluviin kun oli mennyt kesken. :sad001
 
Miten paljon te olette maksaneet teidän dopplereistanne? Mä en millään raaskisi maksaa uusien hintaa, aika paljon se 50e. Käytettyjä taas ei tunnu löytyvän mistään läheltä, ja postituksessa nousee hinta melkein uusien tasolle...
 
Sain 25e sis. postikulut käytettynä.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en oo saanu sydänääniä kuuluviin (viikkoja tänään 10+5) :sad001 mulla on baby fun-niminen doppler, jossa on se sykenäyttö.. eihän se tietenkää kaikilla kuulukkaan vielä mut kyllä se vähän huolestuttaa..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Munki sydänäänet kuulu tositosi kaukaa ja ne ei ollu selkeät kopkopkop äänet eli mukula oli jossain pitkällä uiskentelemassa. Mä oon täs joka toinen päivä kuunnellu erilaisia ääniä ni on oppinu tunnistaa, mitkä tulee ittestä ja mitkä ei. Nyt oli helpompi löytää sydänäänet kun tiesi mitä haki :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Minusta pikkuinen kuulosti ihan veturilta. :grin Minä taisin maksaa silloin omastani sen 50 euroa. Nyt vasta pääsin sillä kuuntelemaan. Uskon, että kuulin näin aikaisin, kun aika hoikka olen ja pikkuinen kiinnittynyt oikeaan paikkaan kuulemisen kannalta. En olisi kyllä huolestunut, vaikka en olisi vielä kuullutkaan sydämenlyöntejä.
 
Mä tilasin tänään dopplerin. Toivottavasti saa jo jotain kuulumaan (rv 10). On kyllä sellainen läskikerros tossa mahassa, että saa nähdä miten käy. :)
 
Takaisin
Top