Diabeetikoita joukossa?

Voi Diggisson olla helpompi siirtää tuota ultra-aikaa kuin taysin aikaa... Tuntuu ajat olevan vähän joka polilla kiven alla. Oliko sulla monta ylitystä rasituksessa vai miksi tuonne sait passituksen?
 
Rasituksessa paasto ja tunnin jälkeiset koholla. Kotiseurannassa muutamia aamu ylityksiä, aterian jälkeiset kaikki ok:) noiden aamu arvojen takia siis.. Mulla vaan ru 21+6 ja oliks niin että se täytyis tehdä tietyillä viikoilla?! No soitan sinne tayssiin huomenna ja tiedustelen asiaa :)
 
Eikös sen rakenneultran voi tehdä vielä seuraavallakin viikolla?
 
Kun minä jouduin radin takia käymään kysillä, tekivät siinä samalla rakenneultran. Kysäise tekevätkö myös taysilla :)
 
Mulle kirjoitti puhelimessa insuliinin ja ohjeet, ja kätilö on soittanu kahden viikon välein miten menee. Edellisessä raskaudessa 2012 tapasin vain kätilön joka anto ohjeet. Neulat sai hakea tk lta. Mulla edelleen paastot ylittyy, tänään nostin taas annostusta ja nyt menee jo 22 ky :sad001 RU ssa kävin n.kolme viikko sitten, lääkäri vain katto arvot vihosta ja kysy et onko kaikki menny hyvin ja teki ultran. Ja ultra seuranta tulee tiheämmin rv28 seuraava ja käynnistys laskettuna aikana.
 
Sain ajan seuraavalle viikolle eli ei tartte siirtää ultraa eikä tuokaan aika siirtynyt kun pari päivää [emoji4] tosin on vähän outoa, kun tapaan nyt sitten tuolla radi ajalla synnytyslääkärin joka tekee ultran myös mutta se on eri kun ru... Ei mua haittaa, onhan se kiva päästä pikkuista näkemään usein mutta onhan tuo nyt vähän resurssien tuhlausta :p
 
Sain ajan seuraavalle viikolle eli ei tartte siirtää ultraa eikä tuokaan aika siirtynyt kun pari päivää [emoji4] tosin on vähän outoa, kun tapaan nyt sitten tuolla radi ajalla synnytyslääkärin joka tekee ultran myös mutta se on eri kun ru... Ei mua haittaa, onhan se kiva päästä pikkuista näkemään usein mutta onhan tuo nyt vähän resurssien tuhlausta :p

Mä kävin esikoisesta TAYS:ssa kolme kertaa radin takia ja joka kerta ensin makoiltiin käyrillä ja juteltiin ruokavaliosta ym. ja sen jälkeen lääkärille ultraan. Olihan se kiva päästä ylimääräisiin ultriin ja kuulla miten vauva jakselee :)

Mulla muuten saka korvasi näitä radi käyntejä, joten jos kassaan kuulutte, niin kannattaa tarkistaa :wink
 
Ohhoh, kylläpä vaikutti eiliset äitienpäiväherkut nostavasti tämän aamun paastoarvoihin 6,2!! Hupsista! No, tänään takaisin ruotuun, vaikka kakkua on vielä jäljellä, en syö :yuck:
 
Kuinka tiukkoja te ootte ollut ruokavalion suhteen? Ootteko välillä herkutellut vaikka se saattaa nostaa sokereita? Mä oon ollu tosi tosi tiukka.. Tänään on sellainen päivä, että tekis mieli jotenkin herkutella mutta nää perhanan sokerit... Ja tekee mieli just niitä "pahimpia" herkkuja...
 
Viime raskaudessa olin kyllä diagnoosin jälkeen tosi tiukka. Jotenkin oli helpompi kieltäytyä kaikesta hiilaripitoisesta kun että sitten lähtisi lipsumaan. Nyt olen vielä syönyt aika vapaasti kun sokerit pysyvät vielä hyvin kurissa. Mutta eiköhän taas ne viimeiset 10 viikkoa mennä aika tiukalla ruokavaliolla...
 
Kävin tänään sokerirasituksessa ja tulokset oli tullu jo omakantaan. Näyttäen paasto ja 1h pomppas. Osasin kyllä odottaa, kun normaalistikkin sokerit vähä koholla. Ei se auta, tervetuloa dieetti.
 
Tänään (28+3) kävin kurkkimassa mitä pienelle mönkijäiselle kuuluu :) Hyvää kuului ja näkyi. Kasvaa keskikäyrällä (n.1,3kg) eli radi ei ole vaikuttanut kasvuun. Dieetti toimii, onneksi. Juhannuksena aion kyllä hiukan höllötä ja herkutella samoin kuin heinäkuulla vanhimman lapsosen rippijuhlissa :) Vielä yksi kurkistus ennen synnytystä :Heartred Mukavaa Jussia kaikille! :dance008
 
Kävin tänään sokerirasituksessa. Tai yritin. Puolituntia litkun juomisesta hikoilin ja tärisin ja sitten kaikki lensi kaaressa ulos. Vähän oli taas epäonnistunut olo tämän koko raskauden kanssa :crybaby2.

Oma neuvolan terkka ja lääkäri olivat sitä mieltä että radi-diagnoosi voidaan laittaa pelkkien kotimittausten perusteella koska tämä pahoinvointi on ollut niin hirveää. Viime käynnin kesäsijaiset passittivat kuitenkin rasituskokeeseen. Nyt sitten pitää soittaa neuvolaan ja kertoa ettei onnistunutkaan. En ehkä pysty siihen vielä tänään...:sad001
 
Takaisin
Top