Clomifen kokemuksia?

Tänää mulla menossa toinen clomipäivä, eli 4 tablettia oon kerenny syödä... :) Ei ainankaan toistaiseksi oo tullu mitään haittavaikutuksia? :O Mut kerkeehän tässä vielä tulla, jos tulee... :)

Mulla tulee yleensä 3.-4. päivän jälkee ku kroppa alkaa vastaanottaa. Ja hikikohtaukset kestää sen pari viikkoo ainaki! :S

No ei se kaikilla niin reagoi. jotkut kierrot saattaa enempi ko toiset..
Mut mulla tuli ainaki ekasta niin vahvat raskaus oireet et tipuin todella lujaa alas..

Me ei päästy alottaan..
Saatiin jo lupa, mut sit se evättiin miehen kunnon takia..
Mies vielki sairaalassa, ja muka vikaa ei löydy selästä vaikka herää öisin hirveiiin selkäkipuihin..
Kuvataan arvaillaan, kuvatataan tutkitaan ja ihmetellään.
Ihan törkeen hidasta toimintaa.

ja sit mun parjaukset...
Ja mikä ajotus!! Oon niin ärsyyntynyt viel täs ajotuksesta ko noit menkkoi ooteltiin nyt niin pitkään!
Nyt taas ootellaan koska mies saahaan kotiin, tuleeko leikkaus koska, ja koska saan taas käynnistään menkat..
Ei siis oo ollut luomu kiertoa viime kevään jälkeen ja tulipahan viime kierros todistettuu ettei niit myös oo helpol tulossa.
Puhelimes lekuri alko puhuun insemaatiost et oliko suunniteltu tälle kuulle..
Hmm.. me ei olla ees puhuttu siit, ollaanko me niin toivottomia.
Mut ihmettelen tosin sitä ko miehellä kuitenki siittiöt kunnos,
ja ei olla saatu mua kunnolla ovuloimaan nii mitenköhän toi sit vois muka auttaa..
Kyllä se tavara saadaan sinne sisälle itekki,
mut miten sen mun kropan sais vastaan ottavaksi + oviksen oikeesti ovikseksi...

Pari kuukautta oon nyt sanonut et 2 kiertoo sit loppu..
Mut viime kierto venähti tosi pitkäs.. ja nyt ei oo mahiksii..
No kaks Femarii sit se on loppu.
Eipä saada ens kesänäkään kesä vauvaa.

Ihan kurja toi teijän tilanne... :\ Toivottavast nyt selviäis mikä sillä sun miehellä on ja se pääsis kotii ni olis ees askeleen lähempänä sitä pikku toukkaa... :) Jaksuhalit jaica! <3 :)

Jaica: Nyt pää pystyyn! Teillä on todella kurja tilanne, mutta nyt jäitä hattuun. Eikö ole tärkeää nyt saada miehesi kuntoon ja toipumaan, on sitten yksi huoli ja stressi vähemmän, mikä taas tuo mukanaan vielä enemmän mahdollisuuksia ja olette askeleen lähempänä pientä nyyttiä :)

Meilläkin on simpat erittäin hyviä ja mut saadaan ovuloimaan lääkkeiden kanssa, mutta inseminaatio on seuraava vaihtoehto. Vaikka se "tavara sinne sisälle saadaan itsekin" niin se ei aina ole varma, että se pääsee perille saakka ja oikeaan aikaan. Tiedän monia ketkä ovat saaneet avun siitä, vaikka kropat toimii ja seksikin luistaa.

Tsemppiä! <3

Nessu: Kuinkas kävi, onko tullut oireita clomeista?

ON: Kp 29/29-32, vatsan juilimisia että taitaa se täti tulla hetkenä minä hyvänsä. Ehkä ensi kierto taas menee paremmin ja saa ehkä joitakin vastauksia, mitä oikein tapahtuu. Ovulaatio teki oharit tässä kierrossa :eek:

Mirmeli
Ei siis ole ukko ekaa kertaa sairaalassa oireidensa takia.
Eniten tossa puuduttaako toinen lekuri sanoo että leikataan toinen sanoo ei..
Ja sit se leikkaus olis kuitenki ainoa joka poistaa säryt..
ja kyllä se näkyy myös seksielämässä ko ukolla on selkä paskana.
Eipä enää nostele ja liiku yhtä ketterästi ko ennen särkyjä..
Sehän tässä on ko toinen ei voi toipua kunnolla jos asialle ei tehdä mitään... :/

Kyl mä tiiän kuinka itsekkäälle kuulostan, mut tää vuos on ollut tosi rankka, saan mäkin vuodattaa.

Jaica: ihan ensiksi, mun tarkoitus ei ollut mitenkään pitää sua itsekkäänä, olen pahoillani jos sellaisen viestin annoin :( jokaisella meistä on oikeus avautua, sitä varten tämä forumi on :)

toi on kyllä niin niin turhauttavaa juosta sairaalassa vähän niin kuin turhaan jos kerta helpotuskin olisi jo tiedossa. Ja uskon että vaikuttaa koko elämään, lähipiirissäkin selkävaivasia :/ en voi kun toivoa teille parempaa tulevaisuutta!<3

Tämä menee nyt nukkumaan buranan kera, täti tulossa kylään ja jo ennen saapumista kivut alkaa olla aika korkeeta luokkaa..

Mirmeli: ei oo tullu yhtään mitään... :) Ainoostaa koko ajan sellanen levoton olo, joka luultavammin 99,9% johtuu tupakoinnin lopettamisesta... :)

Kiva kuulla Nessu ja hienoa että olet tehnyt päätöksen lopettamisesta. Nimim. 5kk ilman :)

Tajusin muuten että kohta tulee vuosi siitä kun ollaan hakeuduttu hoitoihin.. miten aika voi mennä näin nopeesti..?

Mulla on nyt Terolutit puolessa välissä. Valkovuotoa on niin että holisee. Pikkarit on märkänä. Ja phs hiostaa -> lisää valkovuotoa. Edelleen alavatsaa juilii kerran pari päivässä. Clomit on vielä apteekissa, haen ne sit kp 1 tai 2. Oon kerran ostanu turhaan, kun olinkin sit raskaana, niin nyt en samaa mokaa tee.

Väsyttää koko ajan armottomasti. Mutta Terothan sen varmaan tekee.

Esikoiselta lähti tänään eka hammas. Se on jo siis iso poika. Mihin mun vauva on kadonnut...

Mirmeli: Ajattelin sen lopettamisen sillä et ku viimeistää sitten kun on raskaana "pakko" lopettaa ni tuleepahan sitten siinä kohtaa helpommaksi... :) Meillä hoitoihin hakeutumisesta kohta puoli vuotta ja sekin tuntuu menneen kamalan nopeasti, joten ymmärrän kyllä sen tunteen et aika vaa jotenkin "katoaa"... :) Ja jos se nyt tuntuu menevän nopeasti niin voin vaan kuvitella miten nopeasti se menee sitte lapsen kanssa... :O

Puuppu: Itekkin varmuuden vuoksi kävin clomit ostamassa vasta kp 2 ja toiset 20tbl. jätin sinne vielä odottamaan, kun jos vaikka kävisi niin hyvä tuuri ettei niitä tarvisikaan niin olisi menny rahaa "hukkaan"... :) Kyllä ne sitten ehtii hakea jos tarvitsee... :) Onnea esikolle hampaan lähdöstä! :) Tuleeko teillä hammaskeiju käymään yöllä? :)

Meillä oli se hoitoonmeno se lopettamisen paikka, sitä vaadittiin myös, vaikka silloinkin se oli jo kovin satunnaista. Kesä meni vähän niin ja näin ja kun remontoitiin mutta elo-syyskuussa loppu ku seinään. :)

Oon tässä nyt yrittänyt kovin saada kaikkea muuta ajateltavaa ettei kaikki kuukaudet mene kiertoa vahdatessa ja hankkeena onkin nyt viiminen kuukausi ollut 3. koira perheeseen. Ja nyt alkaa näyttämään ihan kivalta sen puolesta :)

Ainenkin siis teillä on sitten kädet täynnä työtä kun se karvainen lapsi muuttaa teille asumaan... :D Minkä rotuisia koiria teillä asustaa ja minkä rotuinen on hankinnassa? :) (tämä koirahulluus iskee niin on pakko kysyä :D) Meilläkin 2 noita karvaisia lapsukaisia on ja nuorempi tekee enemmän tuhoja kuin tasmaanian tuholainen, vaikka on jo 2-vuotias... :D

Villakoiria on ja yksi uusi tulee joukkoon ehkäpä :) hulluutta tämä taitaa ollakin. :$ kaikki illat vievä harrastus, harrastan ja koulutan agilityä ja kaikkia muita juttuja riittää. Mikäs hänet saa niin tuhoamaan? Yksinollessaan vai? Mitä rotuja sulla on? :) tä on vaan tätä nyt kun koira-asia etenee (todettiin että saadaan se tavoille ennwn kun me lisäännytään, plussauksesta puhumattakkaan) niin alkaa kuerto kenkkuilla. Menkoilla on pari päivää deadlineen ja sitten alan oikeesti ihmetellä. Mut kyllä juilinta on ajoittain niiselkeetä että tarviiko tässä edes epäillä...?

Villakoirat on ihania<3 Meille vaan sellaista ei koskaan tule kun mies vihaa niitä... :( Vanhempi neiti on saksanpaimenkoira ja tämä tasmaanian tuholainen on labradorinnoutajan ja suomenlapinkoiran mixi... :) Yksin ollessa joo tuhoaa, ei huonekaluja tai sellaisia, mutta levittelee roskiksia, syö omia ruokiaan suoraan pussista, kuskailee astioita yms. Laitettiin joka huoneeseen sellaiset "koukkulukot" ettei menisi vessaan tai keittiöön kun ollaan poissa kotoonta, mutta jotenkin mystisesti se aina pääsee livahtamaan. :) Älylelut, luut sun muut ei auta... :)

Toivotaan, ettei ne menkat alkaisikaan... :wink

Villakoirille on tietty imago, jonka takia monet ihmiset ei käsitä että sen kaiken karvan takana on KOIRA! Myös mun mies "vihasi" puudeleita, mutta kokemus onneksi kertonut mikä se on lajiaan.

Kääntäkää ovien kahvat ettei saa painettua niitä alas. Oletteko kokeilleet kongia..? Mulla vois olla muutama vinkki jos kiinnostaa (olen siis kouluttautunut koulutusohjaaja) niin laita yksäriä :) En viitsi täällä ruveta koirailemaan :D

Menkat ei ole alkaneet mutta nega testin tein äsken.

tänään oli se tarkistus käynti lääkärissä, eli nyt kp 10 ja oli sinne clomien avulla yks kuulemma kiertopäiviin nähden ihan hyvän kokoinen (14mm) "muna" kasvanut... :) oli lääkärikin aika toiveikais sen suhteen että tässä tai ensi kierrossa voisi tulla tärppi... :) eli nyt vaa jännäillää... :)

Muokattu viimeksi:
No nessu, nyt toivotaan :).kuulostaa oikein hyvältä. Vastaan sun yksäriin vkl aikana ku pääsen ajan kanssa koneelle. Kännykällä on tä kirjottaminen ihan jostain :D

On. Kp35/29-33 mennään. Huoh. Tämä tästä vielä puuttui et kaiken jälkeen kierto sekasin. Ja ei, en ole raskaana :/

Takaisin