Clearblue advanced digital Ovulaatio testi?

SusannaKK

Jostain jotain jo tietävä
Hei! Moniko teistä on käyttänyt kyseistä testiä ja saanut ovulaation kiinni, mulla nyt menossa 7 pvä, kun vilkkuva hymynaama tullut, eli kp 17, nyt on kp 23...

Onkohan mahdollista, että ovis ois vielä tulossa. Aloitin testaamisen kp16, se oli silloin negatiivinen, eli ei mitään hymynaamaa.

Kierto yleensä tasainen, 32pvä.
 
Heips!

Mä sain testillä kiinni. Tosin testasin vasta silloin kun oireet oli NIIN selkeät, että saman tien tuli vilkkumaton hymynaama :woot: Tämä oli ensimmäinen kerta kun kokeilin kyseistä testiä, eli en sitten tiedä montako päivää näyttäisi vilkkuvaa hymynaamaa... Ensi kierrossa ajattelin aloittaa testaamisen aiemmin. Mulla myös kierrot yleensä noin 31-35 päivää, mutta tämä plussa tuli vasta kiertopäivänä 28!

Paketin ohjeissa sanotaan, että testaaminen kannattaa lopettaa kun vilkkuva hymynaama päiviä on takana 9 ilman positiivista tulosta, eli sinuna jatkaisin vielä muutaman päivän testausta :happy093.
 
Mulla oli nää ekaa kertaa viime kierrossa käytössä. Lähinnä jättivät tuloksillaan mut turhautuneeksi.

Kierron pituus on yleensä 29-31pvä.. Aloitin testauksen kp 10, tyhjää ympyrää pukkaa sitten seuraavat 9 päivää. Selkeät ovis tuntemukset oli kp16 mut edelleen sillon tyhjää ympyrää. Sitten vilkkuva naama iski näyttöön kp19 ja vilkku edelleen ku menkat/uus kierto alko :shifty:

Annan nyt viel toisen mahiksen tässä kierrossa mun tuli niitä tikkuja tilattu reilusti mutta saa nähä. Kp 6 aloitin nyt jos testauksen, tänään kp8, vielä tyhjää ympyrää näyttää, katsellaan..
 
Mulla oli tää käytössä nyt tokaa kiertoa. Viimeksi aloitin testaamisen kp8 ja kp 19 sain vilkkuhymyn, joka sit vilkkuikin menkkoihin asti kp 34, eli ei saanut ovista kiinni. Vaihdoin sit toisen paketin testilaitteeseen uuden kierron kp 1 ja tetasin siitä tähän asti joka päivä. Nyt kp 19 ja tuli vihdoin kiinteä hymy! :happy: Vilkkuminen alkoi kp 10.

Oon ymmärtänyt, että kun se alkaa Vilkkumaan, se ei muutu takaisin tyhjäksi ympyräksi enää ennen kuin pitää muutaman päivän tauon (olikohan 48h?) tai vaihtaa tosiaan toisen paketin testilaitteeseen. Ja mitä tossa testasin viime kierrossa jonain päivänä kahdella eri laitteella, se joka oli alkanut Vilkkumaan päiviä aiemmin vilkkui yhä, mutta toinen näytti tyhjää.:bookworm:

Onestepin halpisliuskaan ainakin meni loppukin luotto, kun se ei edelleenkään näyttäisi plussaa ja niissä tuntuu viivat muutenkin vaihtelevan suht satunnaisesti :bored:

Tykkään tästä cb:n tupladigistä, kun näyttää että jotain olisi tapahtumassa, ja eikä sitten jätä tulkinnanvaraa kun tulee plussa :)
 

Liitteet

  • EA58A3EE-8E16-48FD-A397-AC87392AE771.jpeg
    EA58A3EE-8E16-48FD-A397-AC87392AE771.jpeg
    14.1 KB · Katsottu: 2,159
Eli kun otin nää CB advanced testit käyttöön ni ekassa kierrossa ei "toiminut", eli näytti vilkkunaamaa melko myöhään kierrossa ja jatko sitä menkkoihin asti.

Annoin tosiaan nyt vielä mahiksen ja toimi :grin
Eli Flo app mulla sanoo tällä hetkellä kierron keskimääräseksi pituudeksi 28pv.
Alotin testauksen kp6. Kp9 alko vilkkua hymynaama ja nyt kp15 kiinteä hymy. Ovis tuntemukset alkanut eilen, jolloin kuvan pregcheck liuska otettu.

Oli mukava nyt saada hieman varmistusta itelleni että ovuloin, ilman et piti viivoja tulkita. Tuskin enää seuraavaan kiertoon ostan näitä lisää (jos ei tärppää) ovat kuitenkin niin hintavia.

Talletteluja nyt sit vaan. :angel7
 

Liitteet

  • IMG_20200303_024850.jpg
    IMG_20200303_024850.jpg
    57.2 KB · Katsottu: 875
  • IMG_20200302_092554.jpg
    IMG_20200302_092554.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 724
Mulla on kokemuksia CB:n dualhormonesta. Sain eilen pysyvän hymynaaman eli posin ja testasin samasta pissasta myös Onestepin liuskalla. Sillä tuloksena oli vahva testiviiva, joka ei kuitenkaan ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva eli ei siis positiivinen. Viime kierrossa mulla oli vain liuskat ja silloin en saanut myöskään posia, samanlaisen vahvan viivan kuin nytkin kuitenkin, ja kierron pituuden perusteella ovis oli juuri silloin.

Tykkään siis kanssa edellisten vastaajien tapaan digistä siinä, että se antaa mulle ainakin selkeän tuloksen (no ei tietty ole useamman kierron vertaa vielä kokemusta asiasta), liuskat taas lisänneet epävarmuutta, kun plussaa ei tule.

Hintavia ovat kyllä tosiaan, joten pitää vähän miettiä mitä ostaa, jos ei seuraavissa kierroissa tärppää.
 
Mulla oli tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä, aloitin ohjeen mukaan ja olikohan mulla kolme vai neljä pyöreetä aamua, yks vilkkuva jonka jälkeen sit pysyvä naama :angelic: hassu kun toimii kaikilla niin erilailla. Tuo kyllä on itellä ainakin helpottanu oviksen tunnistamista kun viivoja on niin ärsyttävä sit tulkita.. :inpain:
 
Hei. Kellään kokemuksia clearblue ovulaatiotesteistä? Ei siis tämä vilkkuva, vaan se joka näyttää 2 päivää hymynaamaa. Tänään kp 8 ja hymy tuli. Mitä ihmettä? Vasta 4 päivää sitten kuukautiset loppui. Ei kai vielä voi olla ovulaatio tulossa :confused:
 
Olen ekan raskauden yrittämisessä ottanut tuon dualhormone clearbluen käyttöön. Näytti 3 pv tyhjää ympyrää, sitte tuli vilkkunaama 10pv. Sitte vaihdoin uuden testilaitteen jolla 2 pv tyhjä ympyrä, sitte taas vilkkunaama 12 pv (joista osana päivistä testasin kahdesti), 13. testipäivänä viimein "kiinteä naama" ja siitä seurasi esikoinen Kierrosta ei ollut oikein mitään tietoa kyn pillereiden jälkeen ei alkanu omillaan heti pyöriin ni sain terolutit avuksi. Toisessa terolut-kierrossa sitten natsasi.

Nyt yritys päällä toisesta! Ja tuo dualhormone digitesti jälleen käytössä. Eka kierto (joskin kierron pituus edelleen epäselvä) hormonikierukan poiston jälkeen meneillään. Yk1 siis menossa, sain tolla testillä pysyvän hymynaaman yhden tyhjän ja 7 vilkkunaamapäivän jälkeen. En uskalla uskoa että voisi ekalla kierroksella onnistua, kun tuota ikääkin on, mutta toivoa voi aina, kädet kyynärpäitä myöten ristissä
 
Olen ekan raskauden yrittämisessä ottanut tuon dualhormone clearbluen käyttöön. Näytti 3 pv tyhjää ympyrää, sitte tuli vilkkunaama 10pv. Sitte vaihdoin uuden testilaitteen jolla 2 pv tyhjä ympyrä, sitte taas vilkkunaama 12 pv (joista osana päivistä testasin kahdesti), 13. testipäivänä viimein "kiinteä naama" ja siitä seurasi esikoinen Kierrosta ei ollut oikein mitään tietoa kyn pillereiden jälkeen ei alkanu omillaan heti pyöriin ni sain terolutit avuksi. Toisessa terolut-kierrossa sitten natsasi.

Nyt yritys päällä toisesta! Ja tuo dualhormone digitesti jälleen käytössä. Eka kierto (joskin kierron pituus edelleen epäselvä) hormonikierukan poiston jälkeen meneillään. Yk1 siis menossa, sain tolla testillä pysyvän hymynaaman yhden tyhjän ja 7 vilkkunaamapäivän jälkeen. En uskalla uskoa että voisi ekalla kierroksella onnistua, kun tuota ikääkin on, mutta toivoa voi aina, kädet kyynärpäitä myöten ristissä

Pidetään peukkuja :happy: Saako kysyä, kauanko odottelit kierron käynnistymistä pillerien lopetuksen jälkeen, ennen kuin hankit siihen apua? Itse oon vuosien varrella pitänyt pariin otteeseen taukoa pillereistä ja muistelisin että ensin meni puolikin vuotta ja toisesta kerrasta en osaa sanoa enää... Silloin vain ei ollut raskaustoiveita joten asialla ei ollut väliä. Nyt on :smiley-ashamed004
 
Pidetään peukkuja :happy: Saako kysyä, kauanko odottelit kierron käynnistymistä pillerien lopetuksen jälkeen, ennen kuin hankit siihen apua? Itse oon vuosien varrella pitänyt pariin otteeseen taukoa pillereistä ja muistelisin että ensin meni puolikin vuotta ja toisesta kerrasta en osaa sanoa enää... Silloin vain ei ollut raskaustoiveita joten asialla ei ollut väliä. Nyt on :smiley-ashamed004

Meillä oli sillonki raskaustoive ni en jääny kauaksi aikaa odottelemaan (oon myös aika malttamaton kun niikseen tulee). Muistaakseni jossain marraskuun 2016 paikkeilla jäi pillerit pois ja tammikuussa 2017 kävin gynellä, joka kirjoitti Terolut-kuurit. Nyt näyttää taas siltä ettei kuukautisia kuulu, joten käyn varulta taas gynellä tsekkauttamassa paikat ja kysymässä josko jotain apuja olisi käynnistymiseen saatavilla... Sillon 2017 gyne totesi että mulla on vähän "pcos-tyyppiset" munasarjat (ei oo siis diagnosoitu mutta tuommoisen huomautuksen teki). Nyt kun on taas raskaustoive ja aika ei oikein oo mun puolella tässä sekö vähän tuo pcos-tyyppisyyskin huolettaa niin en jää odottamaan kierron käynnistymistä itsestään jos siihen suinkin voin saada jeesiä gynen kautta:) On taas kova kuume kyllä:smiley-angelic001
 
Noniih. Ensimmäiset kuukautiset tulivat kuin tulivatkin, ja nyt aloitin ovulaation metsästyksen tällä testillä. Ans kattoo!
 
Mä käytin 2 hormonin digiä. Kp7 aloitin ja eka päivänä oli tyhjä ympyrä. Kp8-11 oli vilkkuvaa ja kp12 pysyvä hymynaama. Toisella laitteella testasin eri aikaan ja siinä kp7-8 tyhjää, vilkkuvaa kp9-12 ja hymynaama kp13. Tämähän näyttää aina ekan päivän tyhjää, kun ottaa siitä laitteen muistiin ”vertailutason”. Siksi kesken kierron ei pidä vaihtaa laitetta.
 
Tässä kierrossa aloitin aamutestaukset kp7 ja tyhjää tuli kp 7-9. Vilkkuvaa ollut nyt kp10 ja kp11.

Toisella laitteella testaan iltapäivällä ja siinä on näyttänyt tyhjää ympyrää kp8-kp11.

One step liuskoista premom sovellus arvioi että hienoisesti viivat tummuu ja lh taso noususuunnassa.
 
Takaisin
Top