BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kumpare eikös voisi kuvitella kiinnittymisen onnistivan, kun vastustuskyky valmiiksi vähän matala? 😅
Itellä ainakin oli syksystä 1kk flunssaa ja mielestäni alkoi ennen plussaa jo.
 
@Kumpare En nyt sanoisi hyvin, ei ainakaan vielä toki kesken oo mennyt toki että se on hyvä homma, mutta oon hermoraunio kun mietin vaan milloin menee kesken. 😖 Ei mitään oireitakaan oo, niin sen puolesta ei ainakaan vaikuta hyvältä...
 
@Kumpare eikös voisi kuvitella kiinnittymisen onnistivan, kun vastustuskyky valmiiksi vähän matala? 😅
Itellä ainakin oli syksystä 1kk flunssaa ja mielestäni alkoi ennen plussaa jo.
Voisko se mennä noin päin? 👀 Jotenkin kuvittelen, että flunssan aikana kohtu on täynnä olipa kerran elämästä tuttuja valkosolu-ukkeleita liiskaamassa kaiken sinne pyrkivän.

IMG_7895.jpeg
 
@Kumpare En nyt sanoisi hyvin, ei ainakaan vielä toki kesken oo mennyt toki että se on hyvä homma, mutta oon hermoraunio kun mietin vaan milloin menee kesken. 😖 Ei mitään oireitakaan oo, niin sen puolesta ei ainakaan vaikuta hyvältä...
Jos sua yhtään lohduttaa niin mun molemmat raskaudet on olleet täysin oireettomia alussa. 😊 Mahan kasvaessa vasta tuli selkäkipu ja närästys selällään ollessa sekä törmäilin ovenkarmeihin, kun en tajunnut kehoni rajoja. 😅 Iiiiso halaus sulle! Oothan lopettanut lämpöjen mittauksen jo?
 
Jos sua yhtään lohduttaa niin mun molemmat raskaudet on olleet täysin oireettomia alussa. 😊 Mahan kasvaessa vasta tuli selkäkipu ja närästys selällään ollessa sekä törmäilin ovenkarmeihin, kun en tajunnut kehoni rajoja. 😅 Iiiiso halaus sulle! Oothan lopettanut lämpöjen mittauksen jo?
Juu en mä enään oo lämpöjä mittaillut. 🤣 Mua vaan huolestuttaa kun samanlainen olo täysin kuin keskenmenneissä jopa siinä pisimmälle kerenneessä jossa siinäkään mitään oireita ollut missään vaiheessa oikeastaan. 😣 Vaikeaa olla vertaamatta niihin...
 
Juu en mä enään oo lämpöjä mittaillut. 🤣 Mua vaan huolestuttaa kun samanlainen olo täysin kuin keskenmenneissä jopa siinä pisimmälle kerenneessä jossa siinäkään mitään oireita ollut missään vaiheessa oikeastaan. 😣 Vaikeaa olla vertaamatta niihin...
Olikos sulla nyt viikot 5+ jotain? Kohtahan sä pääset varhaisultraan. Uskon, että pelko on kova! Oletko tehnyt niitä viikkodigejä?
 
Olikos sulla nyt viikot 5+ jotain? Kohtahan sä pääset varhaisultraan. Uskon, että pelko on kova! Oletko tehnyt niitä viikkodigejä?
On joo 5+0 tänään ja tein maanantaina ja tyhmänä eilen myös viikkodigin, mutta näytti vielä 2-3 tuloksen eilenkin. Ajattelin vaan jospa näyttäisi kun pregcheckin testit niin vahvaa testiviivaa antoi jo. 😅 Nyt kaikki testit loppu.. En tiedä ostanko vielä.
 
On joo 5+0 tänään ja tein maanantaina ja tyhmänä eilen myös viikkodigin, mutta näytti vielä 2-3 tuloksen eilenkin. Ajattelin vaan jospa näyttäisi kun pregcheckin testit niin vahvaa testiviivaa antoi jo. 😅 Nyt kaikki testit loppu.. En tiedä ostanko vielä.
Tämä on varmaan epäsuosittu mielipide, mutta mä tekisin vielä sen viikkodigin jotta saisin siihen sen 3+ ja sitten lopettaisin siihen. Kuitenkin helpottaisi olotilaa, kun näkisi että arvo nousee. Tai sitten kävisin parissa hcg-mittauksessa. 😊 Kyllä se helpottaa olotilaa kun on numeroita joihin nojata, vaikka ne ei mitään lopputulosta takaakkaan.
 
Voisko se mennä noin päin? 👀 Jotenkin kuvittelen, että flunssan aikana kohtu on täynnä olipa kerran elämästä tuttuja valkosolu-ukkeleita liiskaamassa kaiken sinne pyrkivän.
Mulle tuli kauhee flunssa ekan alkionsiirron jälkeen ja pelkäsin kans et se meni siinä, mutta kummasti se silti tarras silloin kii :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mulle tuli kauhee flunssa ekan alkionsiirron jälkeen ja pelkäsin kans et se meni siinä, mutta kummasti se silti tarras silloin kii :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ehkä ne valkosolu-ukkelit onkin resursoitu flunssan aikana toiselle puolen kehoa eikä kukaan huomaa pientä kohtuun hiipivää salamatkustajaa. 🌈😁
 
Voisko se mennä noin päin? 👀 Jotenkin kuvittelen, että flunssan aikana kohtu on täynnä olipa kerran elämästä tuttuja valkosolu-ukkeleita liiskaamassa kaiken sinne pyrkivän.
Näh, siis flunssa on tavallista kiinnittymisen aikaan. Flunssa voi häiritä ovulaatiota, mutta se on tavallista kiinnittymisen aikaan, koska kehon on pakko laskea vastustuskykyä tai muuten se torjuisi hedelmöittyneen munasolun.
 
On joo 5+0 tänään ja tein maanantaina ja tyhmänä eilen myös viikkodigin, mutta näytti vielä 2-3 tuloksen eilenkin. Ajattelin vaan jospa näyttäisi kun pregcheckin testit niin vahvaa testiviivaa antoi jo. 😅 Nyt kaikki testit loppu.. En tiedä ostanko vielä.
Jos aiot tehdä sen viikkodigin vielä niin ei kannata huolestua jos 3+ ei tuukaan ihan heti näkyviin. Mulla näytti 3+ vasta 6+1 ja hyvin ollaan edelleen raskaana nyt 13+6 😊
 
Tällainen käppyrä nyt. Kivasti lh seuraa lämpöjä. En voi kuitenkaan olla varma, onko lh-huippu saavutettu... todennäköisesti voisi olla, sillä se oli eilen 1,19. Edellisen kierron maksimitulos oli kuitenkin lähes 2!!!

@Mamiksx5 , olen tilannut miehen taas kotiin töistä (ei kyllä ole vielä saapunut), mutta aika epätoivoiselta vaikuttaa. Mikäli tässä olisi vielä mahdollisuus, niin hän ei vaan meinaa suoriutua. Jostain syystä viimekierrossa onnistui kohtalaisesti, mutta nyt ei sitten millään. 🙄
Stressaan aina koko kierron miten tää menee, ja päin vittuahan se nyt meni... mutta sillee huonolla tavalla. 😅

(Elättelen tietty viel toiveita, että josko ovis olisikin vasta tulossa, ja saatais uusi mahdollisuus, mutta tuskin se mitään auttais. Täs on nyt joka päivä yritetty ja petytty. Tuntuu, et ollaan niin syvässä kuopassa, ettei täst parissa päivässä nousta. 😑)
Voisiko kuppitalletus auttaa? Me ollaan sovittu että jos ei saada maaliin normaalilla tavalla niin sitten kupitellaan ja harrastetaan stressitöntä seksiä siinä välissä. Meillä ei mies stressaa suoritusta mutta jotkut lääkitykset tuntuu vaikuttavan valitettavasti. Koska miehelle tulee paha mieli siitä ettei suoriudu ja mulle kans myös hänen puolestaan . Ja se ylipäätään että nyt puhutaan asiasta miksi ei toimi. Ensin epäilin että johtuu musta. Kun on vain tiettyjä hetkiä kun oikeasti tekee mieli ja silloin yleensä just ei päästä tositoimiin . Miehen testot on ihan alakantissa ja sit vielä se lääke tekee ettei tunne samalla tavalla, on tässä.mutta nyt on menty tällee jo useampi kierto eikä kumpikaan stressaa samalla tavalla kun ennen. Meidän tänhetkinen iltatähti on kuppitalletuksen tulos ❤️ se oli silloin ainut onnistunut talletus ja hyvä talletus olikin 🥰🥰🥰
 
Meil on myös testo-ongelma. Valitettavasti ei onnistu oikein itsekään. Olen koittanut avittaa itsekin muilla keinoilla, mutta ei välttämättä nämä muutkaan keinot auta. Tilanne on nyt huonompi kuin ikinä aiemmin, ja googletinkin nyt, että voiko miehelle hetki sitten määrätty lääke aiheuttaa tällaisia ongelmia, ja näköjään voi. 😠

Tunsin nyt päivällä oviksen omasta mielestä aika selvästi, ja tarkistin ovistestillä, että lh on laskussa. Tää siis meni ohi. 😠😡🤬
Mä ymmärrän tuskasi. En osaa auttaa muutoin kuin että ottakaa se kuppihomma käyttöö ens kerralla. Jos edes kerran saa suurinpiirtein oikeaan aikaan tehtyä niin sekin ois hyvä. Onks teillä tsekattu siittiöt?
 
Meil on viel sillee, et puoliso on tjot-mentaliteetilla tässä, kun ei halua ottaa paineita tästä. Yritän siis "hyvällä", mutta vähän heikolla menestyksellä viimeaikoina, kun tilanne on ollut hieman turhauttava. 🙈 Siittiöitä ei ole tsekattu, mutta meillä on ennestään isompia lapsia, joten ne on varmaan yhä kunnossa. Hedelmöitys on myös yhä onnistunut, mikäli ollaan onnistuttu ajoittamisessa, mutta lopputuloksena on ollut vain kemiallisia raskauksia... Ikähän se on, joka tässä varmasti vaikuttaa tilanteeseen.

Nyt kuitenkin, jonkun "rukous" tai vastaava meni kai perille, koska koitettiin vielä kerran, ja onnistuttiin viime hetkellä! 🥳🎉✨
Saattaa olla, että oltiin kuitenkin vähän myöhässä, mutta nyt tässä on sentään jotain toivon rippeitä. Meinasin nimittäin itsekin jo kadota täältä, kun edes teoreettista mahdollisuutta ei meinannut olla. ☺️ Tavara oli kylläkin viikon vanhaa, ja suurin osa valahti samantien pihalle, mutta kuitenkin, on siis edes jokin mahdollisuus. ☺️🤞❤️
Jes hienoa! Ootko kokeillut muuten keltaraihastukea luteaaliin? Itse otin sen kun mull oli kkm ja kemiallinen viime vuonna suht lähekkäin. Siitä ei haittaa ole vaikka varmuuden varoiksi käyttää.
 
Takaisin
Top