Niin tai sit ois tullu vielä huomenna dippi, mutta yövuoro nostaa mun lämpöä yleensä . Mutta joo hauska nähdä miten menis.Jännä nähdä mihin FF lykkää sulla oviksen kun toi dippi on ennen ovisplussaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin tai sit ois tullu vielä huomenna dippi, mutta yövuoro nostaa mun lämpöä yleensä . Mutta joo hauska nähdä miten menis.Jännä nähdä mihin FF lykkää sulla oviksen kun toi dippi on ennen ovisplussaa!
Mulla ainakin kävi tässä kierrossa niin, että dippi oli jo kp 13 ja ovisplussa tuli kp 16 eli monen päivän päästäMä oletan, että oon siirtynyt luteaalivaiheeseenOli pakko poistaa tuo perjantain lämpö, joka oli merkittävästi normaalia aiemmin mitattu ja ihan lyhyiden unien jälkeen. Ff meinaan tarjoili mulle ovista jo siihen kp9 ja se ei kyllä pidä paikkaansa
Lauantai-iltana testi oli jo tosi vahva, eilen aamulla viivat tasavahvat. Odottelin vähän, että testiviiva olisi ollut kontrollia vahvempi, mutta eilen iltapäivällä testiviiva oli jo haalistuneempi, samoin tänään aamulla. Joten huippu varmasti asettui lauantai-illan ja sunnuntaiaamun välilleLämmöt nousi tänään reippaammin ylös, eilen illalla oli kyllä selvästi oviskipuja. Mietin, kun noi lämmöt oli tossa la ja su muutenkin vähän korkeammat, eikä tullut sitä tyypillistä ovisdippiä, että voikohan nuo lämpöset kelit vaikuttaa (vai voiko se ovisdippi oikeesti olla ollut jo silloin kp9 ja sitten lh-huippu tuli vasta perästä?)
Oli kyllä ihan kesän tuntuinen viikonloppu!
Näiden epämääräisten tulkintojen takia en haluaisi mitään mittailla tai testailla, mut sit kun on noi tukilääkitykset niin pakko vähän seurata, että tietää milloin aloittaa. Tuottaisipa jo tulosta
View attachment 155694
Siis miten sun lämmöt voi heitellä noin paljon?View attachment 155697
Lämmöt on nyt pääosin pysyneet korkeammalla. Et kyl tästä jotain karkeaa arviota voi tehdä, että ovis on todella tapahtunut.![]()
Sanopa se! Fitbit mulla on ranteessa, et en sit tiiä voiko se vaikuttaa, et jos se ei ole aina yhtä kireällä? Suurin vaikutus lienee se, et jos mittaushetkellä (aika usein ollut puol 8, herään klo 8) on ollut kädet peiton alla lämpimässä tai sit peiton ulkopuolella? Ku eihän raajojen lämpö oo niin tasainen kuin jos mittais just kehon lämpöäSiis miten sun lämmöt voi heitellä noin paljon?Mitä sä oikein mittaat?
Mä oon nimittäin ajatellut, et mul heittelee aika paljon, mut ei kyl lähellekään noin paljon ku sul.(Mun maks. vaihtelu taitaa olla 0,6 °C.) Mut kaikesta huolimatta, kyllä sullakin näkyy nousujohdannainen trendi tällä hetkellä.
(Laittelen ehkä omaa käppyrää tänne taas huomenna, kun ei siit kovin paljon tulkittavaa joka päivälle löydy.)