BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Premom ajoitti mulle oviksen kp 21, mutta ff kp 22. En ihan tajua miks, mut ihan sama. ☺️
Ff monesti laittaa ovulaation siihen dipin kohdalle. Ei toki aina. Jos muistan oikein niin juuri ennen ovulaatiota lämpö laskee hieman normaalista ja sit lähtee seuraavana päivänä nousuun🤔 Ps. Meillä näyttäis olevan dpo 4 menossa molemmilla🤭
 
Täällä odotellaan ovista ja tallettelut olis hyvä aloitella tänään. En kyl tiedä miten me sumplitaan yövuorot.

IMG_1315.jpeg
 
Mielenkiintoiset ajat jatkuvat. Tänään kp 16 ja Clearbluen pinkillä ovistestillä hymynaama, myös Pregcheckin liuskalla melko tumma viiva, MUTTA Clearbluen hedelmällisyysmonitori ei edelleenkään tunnistanut lh-huippua. Kuitenkin lämpökäyrä on dipannut jo kp 13. Voikohan ovis silti tosiaan vasta nyt?

Kuvassa oranssilla viime kierron lämmöt, sinisellä tämän. Aika samoja latuja menevät 😅
 

Liitteet

  • IMG_20260501_091238.jpg
    IMG_20260501_091238.jpg
    111 KB · Katsottu: 43
Mielenkiintoiset ajat jatkuvat. Tänään kp 16 ja Clearbluen pinkillä ovistestillä hymynaama, myös Pregcheckin liuskalla melko tumma viiva, MUTTA Clearbluen hedelmällisyysmonitori ei edelleenkään tunnistanut lh-huippua. Kuitenkin lämpökäyrä on dipannut jo kp 13. Voikohan ovis silti tosiaan vasta nyt?

Kuvassa oranssilla viime kierron lämmöt, sinisellä tämän. Aika samoja latuja menevät 😅
Voihan se olla vasta tuloillaan? 🤔 Itsellä vaan ei havainnut oikeasti niinä parina kertana, kun jatkoin testailuja kp20 asti jolloin ei varmaan enään ollut. 😅

Täällä kp7 ja tuli korkea lukema siihen clearbluen laitteelle jo kuten viime kierrossakin. Saa nähdä onko ovulaatio tosiaan kp10 eli 4 päivä maanantaina Star Wars päivänä. 😂
 
Voihan se olla vasta tuloillaan? 🤔 Itsellä vaan ei havainnut oikeasti niinä parina kertana, kun jatkoin testailuja kp20 asti jolloin ei varmaan enään ollut. 😅

Täällä kp7 ja tuli korkea lukema siihen clearbluen laitteelle jo kuten viime kierrossakin. Saa nähdä onko ovulaatio tosiaan kp10 eli 4 päivä maanantaina Star Wars päivänä. 😂
Voi olla, en tiiä kyllä. Pitää testata nyt iltapäivän puolella vielä 😅
 
@Mamiksx5 Mä todella toivon että mulla ovulaatio maanantaina, lähinnä sen huvittavuuden takia. 😂 En ainakaan usko että sen aiemmin voi olla... Kun maanantaina kp10 niin luulisin että se tosiaan se aikaisin mahdollinen?? Toki voihan se myöhemmin olla, mutta toivon että maanantaina.
 
Täällä dpo5 ja lämmöt nousseet nyt normaalille luteaalitasolle. Jotenkin aloin miettiä, että voisko ovis olla tapahtunut kuitenkin päivää myöhemmin ja nyt olisi dpo4. 🤔

IMG_7765.png


Ovisplussa pärähti tikkuun ennen ysiä aamulla, vaikka yleensä mulla aamulla on selkeä nega ja vasta iltapäivällä posi. Eli ovisplussa tapahtunut kp11-12 yöllä tai aikaisin aamulla, ja ovis sitten kp12 tai kp13. Ei nuo lämmötkään nousseet kunnolla kuin vasta kp16.

IMG_7766.jpeg
 
Mikä siinä onkin et aina kun herää ennen herätyskelloa niin rupee ärsyttämään. Tuntuu et koko käyrä menee pilalle😂 En tosin herännyt kuin 45min aikaisemmin. On kyllä pelottavan tasaista ollut tää kierto🫣
1777700965333.jpeg
 
Tämä nyt ei voi pitää paikkaansa että olisi eka lämpöjen nousu havaittu ja ovulaatio eilen olisi ollut??? 🤣 Eikö tuo punainen neliö sitä tarkoittanut??
 

Liitteet

  • Screenshot_20260502_090512_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_369065884273428.jpg
    Screenshot_20260502_090512_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_369065884273428.jpg
    82.7 KB · Katsottu: 37
Meinasikohan @Kali tuo punainen merkki sitä, että lämpö on keskivertoa korkeampi? 🤔 Ei välttämättä vielä kerro ovulaatiosta, havaitsee vain että jyrkempi lämmönnousu tuolla mittauksella. Jos tulisi useampi peräkkäin, niin ff varmaan tulkitsisi luteaalinousuksi? Korjatkaa, jos oon ihan hakoteillä 😊 Mulla ei oo VIP ominaisuutta enää, niin ei tuu noita erikoismerkintöjä 🙈

Täällä on kp10 menossa, ovistestit vielä negaa. Tänään vähän jo vahvistumaan päin. Yleensä plussa tullut kp11 tai kp12 😊 Liekö letrojen vuoksi, mutta alavatsalla on ollut selkeästi huomattavia tuntemuksia pari päivää. Mulla ei yleensä tässä follivaiheessa juuri mitään tunnu, vasta oviksessa ja sitten loppukierrossa.

Eilinen lämpö oli vähän notkahdus, kun mies oli unohtanut ottaa herätyskellonsa pois ja se herätti 5.40 😅 En saanut enää unta sen jälkeen ja mittailin sitten jo tosi aikaiseen.

1000052019.jpg
 
Tutkin asiaa ja ilmeisesti tuo punainen neliö tarkoittaa tosissaan, että ovulaatio mahdollisesti ollut sovelluksen mukaan?? No uskon että huomiset lämmöt kumoaa sen. 😂 Tuskinpa ne huomenna enempää nousee.
Vaikka toki eilen oli aikamoiset kivut molempien munasarjojen kohdalla ja kipu säteili alaselkäänkin. Ja tänään vähän vielä jotain kipuiluja, mutta selkeästi vähemmän. En kumminkaan usko että ovulaatio todellakaan on vielä ollut. 😅
 
@Vaaveilija Oon ymmärtänyt, että ovis+ lasketaan ekasta positiivisesta, vaikka ”piikki” tulisikin myöhemmin. Oon kahlannut noita tutkimuksia läpi ja monessa sanotaan, että piikki voi tulla jopa oviksen jälkeenkin. 🤔 Limat myös muuttui kp13 eggiksestä wateryksi.

No, niin tai näin, tuo ainut talletus osui joko dpo-1 tai -2, joten kai tässä roikutaan mukana ja mahikset on, vaikka luotto onnistumiseen on melko heikko. 😁
 
Täällä ovisplussa tänään. Eiliset tallettelut ajoitettu hyvin. Tänään vielä varmistus. Se taitaa olla sit ainut panostus siltä saralta tähän kiertoon.
IMG_1367.jpeg

Nyt yövuorot sotkee varmaan lämmöt, keskiviikkona oletan olevan dpo3 ja silloin aloitan luget👍
 
Täällä ovisplussa tänään. Eiliset tallettelut ajoitettu hyvin. Tänään vielä varmistus. Se taitaa olla sit ainut panostus siltä saralta tähän kiertoon. View attachment 155660
Nyt yövuorot sotkee varmaan lämmöt, keskiviikkona oletan olevan dpo3 ja silloin aloitan luget👍
Jännä nähdä mihin FF lykkää sulla oviksen kun toi dippi on ennen ovisplussaa!
 
Takaisin
Top