BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Selmiina ja @Syssymyssy ootte ihan oikeassa, varmaan kannattaisi lopettaa lämpöjen katselu. Mulla on siis oura, ja valitettavasti automaattisesti mittailee (tai no, voisihan sen jättää poiskin). Mä ajattelin tehdä vielä (ainakin) dpo17 testin, eli ylihuomenna. Ehkä sit digitestin jossain vaiheessa, varmaan kannattaa vasta joskus viikolla 5+?

@Moosee omalla kohdalla ainakin parempi lopettaa mittailut, koska huolestun ja stressaan helposti. Oon miettinyt, että tekisin viikkodigin perjantaina, jolloin pitäis olla rv5+2 ja siihen sitten loppuu testailut. Sitä en osaa sanoa, onko toi hyvä ajankohta tehdä digi, mutta tämmösen suunnitelman oon tehnyt mielessäni.😅

@Syssymyssy oon kanssa lukenut, että mittailuja ei kannattais plussan jälkeen jatkaa, mutta sitten ajattelin, että kiva kuitenkin pari päivää seurailla. Ei muuten ollut yhtään kivaa!🙈🤣

Miks nää lämmöt ei nouse kunnolla? Onkohan nyt joku vialla? Vai kaikki hyvin niin kauan kun ollaan coverlinen yläpuolella ?
IMG_0947.jpeg

Eilen oli suojassa pikku tippa verta eikä pyyhkimällä tullut lisää, Mistö lie tullut?? Ei ole ennen tässä vaiheessa verta näkynyt.

Mites muiden lämmöt menee, @Kali lla varmaan huitelee katossa 🤣

@Mamiksx5 Ei nyt ihan, vähän eilisestä nousi.. 🤣 Mutta toivottavasti siellä lämmöt lähtee nousemaan enemmän pian!

Heräsin kyllä jo tunti sitten ja nukahdin uudestaan sen jälkeen kun olin vessassa käynyt ja mitannut lämmöt. 😅 Naapurissa joku alkaa katsomaan tv:tä hirmu kovalla aina aamuisin jonkun tunnin ajan. Epäilen että joku huonokuuloinen vanha ihminen.

Liitteet

• Screenshot_20260414_090526_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_460168518203521.jpg
    Screenshot_20260414_090526_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_460168518203521.jpg
    97.9 KB · Katsottu: 11
Voisiko @Mamiksx5 olla vain normaalia kiertojen välistä vaihtelua, ettei lämmöt nyt nouse ihan tavanomaisesti? Jotkut kierrothan on luonnostaan esim. ovuloimattomia 🤔 Vaikka sun lämmöt on kyllä luteaalirajan yläpuolella!

Mulla oli aamulämmöt taas ihan linjassaan aiempaan. En tiedä yhtään mikä se eilisen aamun lämpöpomppu oli! En ollut eilen lainkaan kipeä ja se tosiaan jäi siihen aamuun 🤷🏽‍♀️ Merkkasin sen nyt ff kuitenkin fever, itselleni muistiin ja ff poisti lämpömerkinnän käyrästä.
Mies epäili et oliko joku kehon stressireaktio, kun mulla päätty viikonloppuna taas pari projektia 😄 Muuten on ihan seesteinen olo.

1000049721.jpg

Onko just jotkut aamu uutiset siellä @Kali sitten menossa 🤭

Toivotaan @Nellinen että olis vaan jotain vaihtelua. Sorruin sittenkin tuohon ff Chartien selailuun 🤣 hitto! Yks osui silmiin missä siksakkasi pitkään coverlinen ylä ja alapuolella. Mutta eihän täs hitto auta kun odotella ääk.

Nyt lähden täältä roikkumasta ja meen tekee jotain järkevää 🤣

@Mamiksx5 Varmaan joo, tai sitten katsoo jotain saippuasarjaa kun kuulostaa sellaiselta draamalta välillä sen tunnin ajan. Ja dramaattista ja melankoolista musiikkia välillä tulee myös. 🤣 Oletan ettei mitään riitelyä ole paikan päällä, kun tuskinpa jos siellä riideltäisiin niin riidan aikana välillä laitettaisiin dramaattista musiikkia soimaan. 😂

Näemmä lämmöt tippui alle luteaaliviivan... 🥴 Vähän tuntuu huonolta merkiltä, vaikka kaipa voisi ajatella että kiinnittymisdippi. Jotenkin en vaan siihen usko...

Liitteet

• Screenshot_20260415_082814_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_518968427404841.jpg
    Screenshot_20260415_082814_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_518968427404841.jpg
    102 KB · Katsottu: 23
Täällä dpo15 tippui lämmöt ja eilen alkoi krampata maha. Jännä nähä alkaako menkat tänään. Yleensä mulla tippuu lämmöt ja seuraavana päivänä siitä alkaa menkat eli lämpöjen puolesta huomenna pitäisi tulla, mut kiertopäivien mukaan tänään.

IMG_7691.jpeg

211312.png

Jouduin taas julmasti jyräämään FF:n ehdotuksen ovispäivästä, kun hän oli sitä mieltä, että ovuloin jo lauantaina 😂 nätti nousu silti, joten voinemme olettaa oviksen tapahtuneen 🤩

Takaisin