BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
KĂ€vi se ettĂ€ erehdyin kauppaan kĂ€vĂ€seen niin sinnehĂ€n mĂ€ marssin testien luo ekana 😂😂😂 Ja tĂ€nÀÀn sitten tuli iherbistĂ€ easy at home testit. PitihĂ€n se ottaa referenssinĂ€yte 😁😆
Onneksi mulla iltaan asti tekemistĂ€ kun en ole edes kotona kunnes vasta varmaan 9 jĂ€lkeen illalla. đŸ€Ł Kun muuten varmaan testaisin itsekkin tĂ€nÀÀn. Mutta huomenna varmaan testaan jo... 😅

Onneksi mulla iltaan asti tekemistĂ€ kun en ole edes kotona kunnes vasta varmaan 9 jĂ€lkeen illalla. đŸ€Ł Kun muuten varmaan testaisin itsekkin tĂ€nÀÀn. Mutta huomenna varmaan testaan jo... 😅
Eiks sun pitĂ€nyt odottaa ens viikkoon đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł MĂ€ niiin ymmĂ€rrĂ€n, anna palaa vaan đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș

Piti odottaa, mutta ajattelin ettĂ€ mahdollinen pettymys helpompi kĂ€sitellĂ€ ajoissa. đŸ€Ł Kuin laittaa liikaa odotuksia tietylle pĂ€ivĂ€lle myöhemmin. 😂
TĂ€mĂ€ on muuten sama minkĂ€ kanssa mĂ€ painin joka kierrossa! Jos en testaa niin on ihan hirveetĂ€ odotella se 15-16 pĂ€ivÀÀ menkkojen alkamispĂ€ivÀÀn, mut jos testaan ja tulee nega niin silloin se odotus on kyllĂ€ aivan hirveÀÀ kans. 😆

ON: Menkat alkoi!

@Kumpare Pahoittelut, ettĂ€ kuukautiset alkoi... 😞

Mutta juu mun helpompi jotenkin kĂ€sitellĂ€ ajoissa testaamisella se ettĂ€ jos ajoissa nega niin se voi toki muuttua vielĂ€, mutta suurin pettymys on yleensĂ€ mulle se kierron eka nega testi. Mutta silti silloin kun testaa ajoissa on teoriassa aina mahdollisuus plussaan niin se suurin pettymys eka nega ei tunnu niin isolta kuin jos odottaisin johonkin dpo15 asti ekaa testiĂ€ ja silloin nega koska silloin ei enÀÀn toivoa plussasta jos negatiivinen. Ja siitĂ€ syystĂ€ tykkÀÀn testata itse ajoissa. En tiedĂ€ saako kukaan tĂ€stĂ€ mun logiikasta kiinni. 😂 Vaikkakin tuntuu tĂ€ssĂ€ vaiheessa vÀÀrĂ€ltĂ€ edes pitÀÀ toivoa omalla kohdalla yllĂ€... Jotenkin yritĂ€n estellĂ€ itseĂ€ni ettĂ€ ei Ă€lĂ€ toivo et saa... 😔

MĂ€ testailin kans esikoisen aikaan lĂ€hes joka kierrossa ja se pettymys oli aina ihan jÀÀtĂ€vĂ€n suuri. Nyt oon pÀÀttĂ€nyt et en testaa ennenkuin menkat on myöhĂ€ssĂ€. Mulle jotenkin se negatiivinen testi on paljon pahempi kuin se et menkat vaan alkaa vaikka kamalalta sekin tuntuu🙈 On tĂ€s vuoden sisĂ€llĂ€ ollut parikin kertaa menkat myöhĂ€ssĂ€ ja oon sit uskaltanut antaa luvan testata ja aina ollut nega
.nyt en sit luota siihenkÀÀn vaan oon ottanut taas nÀÀ lĂ€mmöt mukaan kuvioihin. Testaan siis vasta kun menkat myöhĂ€ssĂ€ ja lĂ€mmöt nĂ€yttÀÀ siltĂ€ et vois jotain ollakin, jos siis sitĂ€ pĂ€ivÀÀ enÀÀ tuleeđŸ«Ł TÀÀllĂ€ nyt menossa kp5 ja tÀÀ on kyllĂ€ sitĂ€ tylsintĂ€ aikaa ikinĂ€.

Takaisin