BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
208901.png

Dpo 7, ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Menkkoihin ennusteen mukaan viikko, niin pieni notkahdus ei huoleta, kun on kummiskin hyvin vielä viivan yläpuolella.

Tämän aamun lämmöissä mun melestä ainakin meni se toivo, että oli toissapäiväinen kiinnittymisdippi. Koska lämmöt putosivat 0,16 astetta eilisestä. 🙄 Toisaalta oli turhaa edes testata pregcheckillä kun tiesin että nega tulee ja tulikin. 🥴

//Toki ne pregcheckit ei mulla koskaan herkkinä oo toimineet että toivoa voisi olla ellei intuitio sanoisi muuta.

Liitteet

• Screenshot_20260323_083518_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_372581208968547.jpg
    Screenshot_20260323_083518_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_372581208968547.jpg
    114.5 KB · Katsottu: 9
Muokattu viimeksi:
Joo on sulla @Kali vielä mahis plussaan tällä kiertoa kun oot aiemminkin plussannut hieman myöhemmin.

Nyt on yöt takana ja kolmiolämmöt siis yövuoron jälkeen mitattu noin 4-5h unien jälkeen. Kaksi yötä enää testiin. Kysyin eilen mieheltä että millä testataan, digillä vai liuskalla niin digi kuulemma vois olla kivempi.
Onkos se viikkonäytöllinen sit se herkkä vai se missä punainen vilkkuvalo? Kyllähän dpo13 pitöis näkyä sit millä vaan jos on raskaana?

Ja tieteen vuoksi sarja jatkuu, tosin otin testin jo ekasta pissasta, mutta laitetaan kuvat liitteisiin.

Eikä ole nyt niitä kuviteltujakaan oireita 🫣

Liitteet

• IMG_0530.jpeg
    IMG_0530.jpeg
    311.7 KB · Katsottu: 40
  • 8BFBFDE2-1362-48C1-AA34-6FD10D8DBDC3.jpeg
    8BFBFDE2-1362-48C1-AA34-6FD10D8DBDC3.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 39
Joo on sulla @Kali vielä mahis plussaan tällä kiertoa kun oot aiemminkin plussannut hieman myöhemmin.

Nyt on yöt takana ja kolmiolämmöt siis yövuoron jälkeen mitattu noin 4-5h unien jälkeen. Kaksi yötä enää testiin. Kysyin eilen mieheltä että millä testataan, digillä vai liuskalla niin digi kuulemma vois olla kivempi.
Onkos se viikkonäytöllinen sit se herkkä vai se missä punainen vilkkuvalo? Kyllähän dpo13 pitöis näkyä sit millä vaan jos on raskaana?

Ja tieteen vuoksi sarja jatkuu, tosin otin testin jo ekasta pissasta, mutta laitetaan kuvat liitteisiin.

Eikä ole nyt niitä kuviteltujakaan oireita 🫣
Mun käsittääkseni se vilkkuva se mihin tulee joko raskaana tai ei raskaana on se herkkä. Mutta se viikkodigi ei ole, vaikka oon täällä kyllä lukenut että jotkut niin sanoneet. Hyvä esimerkki on että tein sen kerran samana päivänä kun sain raskaana tuloksen siihen herkkään niin viikkodigi oli negatiivinen. Että se tosissaan taitaa olla 25 herkkyydeltään viikkodigi siis.

Mullakin kyllä vaikka mitä oireita, mutta mulla nyt johtuu vaan lugesteronista kaikki 100% varmasti. Rinnat arat, heräilen yöllä vähintään kerran kuten raskaana ollessani viimeksi tapahtui joka yö lähes. Nenä tukossa, alavatsaa nippailee ja pistelee... 🙈 Ja taisi niitä muitakin oireita olla.

Mun käsittääkseni se vilkkuva se mihin tulee joko raskaana tai ei raskaana on se herkkä. Mutta se viikkodigi ei ole, vaikka oon täällä kyllä lukenut että jotkut niin sanoneet. Hyvä esimerkki on että tein sen kerran samana päivänä kun sain raskaana tuloksen siihen herkkään niin viikkodigi oli negatiivinen. Että se tosissaan taitaa olla 25 herkkyydeltään viikkodigi siis.

Mullakin kyllä vaikka mitä oireita, mutta mulla nyt johtuu vaan lugesteronista kaikki 100% varmasti. Rinnat arat, heräilen yöllä vähintään kerran kuten raskaana ollessani viimeksi tapahtui joka yö lähes. Nenä tukossa, alavatsaa nippailee ja pistelee... 🙈 Ja taisi niitä muitakin oireita olla.
Sull toki isompi annos ku mulla mutta mä en tietäis käyttäväni lugea jollen sitä iltaisin laittais ihan omin kätösin 🤣🤣🤣

Täytyys katsoa jos vilkkuva löytyis jostain kaupasta .

Sull toki isompi annos ku mulla mutta mä en tietäis käyttäväni lugea jollen sitä iltaisin laittais ihan omin kätösin 🤣🤣🤣

Täytyys katsoa jos vilkkuva löytyis jostain kaupasta .
Ärsyttävää vaan kun luin eilen mitä kaikkea niistä voi tulla sivuvaikutuksena. Ekalla kerralla viimeksi oli jotain niistä, nyt lähes kaikki mitä vaan voi olla.... 🤣

-päänsärky
-väsymys
-rinnat arat
-ärtyneisyys ja mielialan vaihtelut
-nenän tukkoisuus
-alavatsalla tuntemuksia
-kylmä olo vaikka miehellä kuuma täällä eli ei ole kämppä kylmä
-nännejä kutisee
Ja eilisestä uutena oireena tullut ei nyt ihan pahoinvoiva mutta huonoa oloa välillä, varsinkin kun join vähän kahvia.

Eli tosiaan aikamoinen lista vähän naurattaa jo ihan. 😂

Lämmöt tipahti taas alas. Hitto nyt ollaan lähellä. Eilen alkoi illemmalla tuntuu vatsassa semmosta lievää tuntemusta, en sanois krampiks mutta jomotus tai semmonen tylppä tunne. Ja nyt kun täs istuu niin tuntuu samaa. Lugen kans ei oo ennen ollu tätä tämmöstä näin pitkäkestoisesti.

No ei parane toivoa nostaa silti. Tuntuu että nega tulee. Kohta se selviää. Kaksi yötä vielä.

Liitteet

• IMG_0554.jpeg
    IMG_0554.jpeg
    317.6 KB · Katsottu: 11
Mä en nyt jaksa käyrää enään laittaa kun sekoilin fertility friendin kanssa taas ja otin pois noi limamerkinnät. Meni ihan sekaisin taas kaikki siellä, väittää että olisi vasta dpo10... No mutta koska menen jo dpo12:ssa todennäköisesti muutaman päivän päästä uusi kierto ja yk14 kutsuu... Lämmöt mulla nousi eilisestä 37,14 - 37,20, mutta medigoon testi negatiivinen. 🥱

@Syssymyssy meinaatko testaa milloin? Mä jo hipelöin tänään testejä ja laitoin miehellekin viestin että voitaisko jo huomenna testaa 🤣 sit käskin unohtaa edellisen ja että kestän kyllä. Ennkyl tiedä kestänkö enää 🫣

@Kali harmi negasta 🥺 medigoo taisi herkkä olla?

@Syssymyssy meinaatko testaa milloin? Mä jo hipelöin tänään testejä ja laitoin miehellekin viestin että voitaisko jo huomenna testaa 🤣 sit käskin unohtaa edellisen ja että kestän kyllä. Ennkyl tiedä kestänkö enää 🫣

@Kali harmi negasta 🥺 medigoo taisi herkkä olla?
Juu herkkiä ne on, joten ei tässä toivoa ole enään kun dpo12 jo... Lopettaisin lugesteronitkin mutta tiedän että mies valittaisi ja kaipa se nyt parempi ottaa "varman" päälle kun sanotaan että voihan se kiinnittyminen myöhäinen olla etc. 😂 Vaikka tiedän kyllä että ei mitään mahdollisuuksia enään olekkaan... 🙄

// Joku harmaa viiva viivanpaikalle tullut kuivuessaan, mutta tiedän paremmin että noihin sellaisiin ei voi luottaa. 🤣 Hyvä tietää että nämäkin testit tuollaisia antaa...

@Kali apua anteeks, kun jätin naurureaktion, mutta jotenkin sun musta huumori kolahti tän aamupäivän nauruhermoon. xD

Kattelin ihan mielenkiinnosta tän ja viime kierron lämpökäyriä, niin tuo viime kierto näyttää tosiaan ihan ihmeelliseltä, vaikka Ouran mittaus nyt ei ehkä olekaan se maailman luotettavin.

Alla siis vertailun vuoksi viime kierron käyrät ja tän kierron käyrät, vaikka ei näissä nyt sinällään mitään jännitettävää ole, kun ei raskaus ole mahdollinen edes teoriassa – jos ei siteen pyhästä hengestä, mutta eiköhän sekin lie neitsyt marialle uskollinen näissä perheenperustamisasioissa. xD

Liitteet

• IMG_9920.jpeg
    IMG_9920.jpeg
    239.6 KB · Katsottu: 9
  • IMG_9981.jpeg
    IMG_9981.jpeg
    193.4 KB · Katsottu: 9
Mä oon jotenkin niin realisti (tai joidenkin mukaan pessimisti) omien tuntemusteni ja tuurini kanssa, että taidan odotella ylihuomiseen (DPO 10) ennen testaamista.

Joku vois pikkuhiljaa alkaa testailee, ni saan mäkin vähän jännitystä elämään. #justsaying xD
Selkäranka katkesi mutta ei mitään jännittävää . Jollei valkoisen testin katselu sitten oo jännää. Eihän sitä tiedä 🤣

Mua tavallaan helpotti vaikka olikin nega. Ei oo toiveet niin korkealla torstaina sitten. Ja pudotus ei ehkä tuu ihan niin korkealta mitö tulis jos oisin odottanut vain . Toki sinne on vielä kaksi päivää niin mun mieli saattaa muuttua ihan hups vaan.

Selkäranka katkesi mutta ei mitään jännittävää . Jollei valkoisen testin katselu sitten oo jännää. Eihän sitä tiedä 🤣

Mua tavallaan helpotti vaikka olikin nega. Ei oo toiveet niin korkealla torstaina sitten. Ja pudotus ei ehkä tuu ihan niin korkealta mitö tulis jos oisin odottanut vain . Toki sinne on vielä kaksi päivää niin mun mieli saattaa muuttua ihan hups vaan.
Mulla muuten sama että jos testaan ajoissa niin ei oo toiveet niin korkealla jos odottaisin vaan pitkään. Silloin olisi vaan koko ajan ajatus että voihan se tulla se plussa! Mutta kun ei tule, niin helpompaa kestää pettymys mahdollisimman aikaisin... 🤣 Kuin pitkittää pitkälle sitä pettymystä.

Mä niin toivon että täältäkin pääsis porukka pian tuonne odottajiin.

Mä jätin lämpöjen mittailua loppuviikosta kun testit oli jo sen verran selkeitä positiivisia ja oireita alkoi tulla. Jatkan nyt lugeja ja ens viikolla meen lääkärissä käymään näiden jatkon suhteen.

@Mamiksx5 ja @Kali mun kikka on tehdä aikaisin yks raskaustesti ja jättää se vessaan. Sit aina kun iskee himo pissiä tikkuun niin pyörittelen sitä testiä käsissäni etsien kummituksia... Se rauhoittaa mulla tavallaan oloa kun voi todeta että se on varmasti edelleen nega 🤣

Ah kun vain ehtisi joskus ees tekee sen raskaustestin. Niin masentavan aikaisin tulee kuukautiset.

Takaisin