Syssymyssy
Näppärä viestien naputtelija
Dpo 7, ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Menkkoihin ennusteen mukaan viikko, niin pieni notkahdus ei huoleta, kun on kummiskin hyvin vielä viivan yläpuolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun käsittääkseni se vilkkuva se mihin tulee joko raskaana tai ei raskaana on se herkkä. Mutta se viikkodigi ei ole, vaikka oon täällä kyllä lukenut että jotkut niin sanoneet. Hyvä esimerkki on että tein sen kerran samana päivänä kun sain raskaana tuloksen siihen herkkään niin viikkodigi oli negatiivinen. Että se tosissaan taitaa olla 25 herkkyydeltään viikkodigi siis.Joo on sulla @Kali vielä mahis plussaan tällä kiertoa kun oot aiemminkin plussannut hieman myöhemmin.
Nyt on yöt takana ja kolmiolämmöt siis yövuoron jälkeen mitattu noin 4-5h unien jälkeen. Kaksi yötä enää testiin. Kysyin eilen mieheltä että millä testataan, digillä vai liuskalla niin digi kuulemma vois olla kivempi.
Onkos se viikkonäytöllinen sit se herkkä vai se missä punainen vilkkuvalo? Kyllähän dpo13 pitöis näkyä sit millä vaan jos on raskaana?
Ja tieteen vuoksi sarja jatkuu, tosin otin testin jo ekasta pissasta, mutta laitetaan kuvat liitteisiin.
Eikä ole nyt niitä kuviteltujakaan oireita![]()
Sull toki isompi annos ku mulla mutta mä en tietäis käyttäväni lugea jollen sitä iltaisin laittais ihan omin kätösinMun käsittääkseni se vilkkuva se mihin tulee joko raskaana tai ei raskaana on se herkkä. Mutta se viikkodigi ei ole, vaikka oon täällä kyllä lukenut että jotkut niin sanoneet. Hyvä esimerkki on että tein sen kerran samana päivänä kun sain raskaana tuloksen siihen herkkään niin viikkodigi oli negatiivinen. Että se tosissaan taitaa olla 25 herkkyydeltään viikkodigi siis.
Mullakin kyllä vaikka mitä oireita, mutta mulla nyt johtuu vaan lugesteronista kaikki 100% varmasti. Rinnat arat, heräilen yöllä vähintään kerran kuten raskaana ollessani viimeksi tapahtui joka yö lähes. Nenä tukossa, alavatsaa nippailee ja pistelee...Ja taisi niitä muitakin oireita olla.
Ärsyttävää vaan kun luin eilen mitä kaikkea niistä voi tulla sivuvaikutuksena. Ekalla kerralla viimeksi oli jotain niistä, nyt lähes kaikki mitä vaan voi olla....Sull toki isompi annos ku mulla mutta mä en tietäis käyttäväni lugea jollen sitä iltaisin laittais ihan omin kätösin
Täytyys katsoa jos vilkkuva löytyis jostain kaupasta .
Juu herkkiä ne on, joten ei tässä toivoa ole enään kun dpo12 jo... Lopettaisin lugesteronitkin mutta tiedän että mies valittaisi ja kaipa se nyt parempi ottaa "varman" päälle kun sanotaan että voihan se kiinnittyminen myöhäinen olla etc.@Syssymyssy meinaatko testaa milloin? Mä jo hipelöin tänään testejä ja laitoin miehellekin viestin että voitaisko jo huomenna testaasit käskin unohtaa edellisen ja että kestän kyllä. Ennkyl tiedä kestänkö enää
@Kali harmi negastamedigoo taisi herkkä olla?
Mä oon jotenkin niin realisti (tai joidenkin mukaan pessimisti) omien tuntemusteni ja tuurini kanssa, että taidan odotella ylihuomiseen (DPO 10) ennen testaamista.@Syssymyssy meinaatko testaa milloin? Mä jo hipelöin tänään testejä ja laitoin miehellekin viestin että voitaisko jo huomenna testaasit käskin unohtaa edellisen ja että kestän kyllä. Ennkyl tiedä kestänkö enää
![]()
Selkäranka katkesi mutta ei mitään jännittävää . Jollei valkoisen testin katselu sitten oo jännää. Eihän sitä tiedäJoku vois pikkuhiljaa alkaa testailee, ni saan mäkin vähän jännitystä elämään. #justsaying xD
Mulla muuten sama että jos testaan ajoissa niin ei oo toiveet niin korkealla jos odottaisin vaan pitkään. Silloin olisi vaan koko ajan ajatus että voihan se tulla se plussa! Mutta kun ei tule, niin helpompaa kestää pettymys mahdollisimman aikaisin...Selkäranka katkesi mutta ei mitään jännittävää . Jollei valkoisen testin katselu sitten oo jännää. Eihän sitä tiedä
Mua tavallaan helpotti vaikka olikin nega. Ei oo toiveet niin korkealla torstaina sitten. Ja pudotus ei ehkä tuu ihan niin korkealta mitö tulis jos oisin odottanut vain . Toki sinne on vielä kaksi päivää niin mun mieli saattaa muuttua ihan hups vaan.