BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Teitkö @Kumpare testiä? ☺️

Mulla lämmöt tasaantuneet eilisen tasolle ourassa, ja tein aamulla vielä testin. Näen jotain, mut on tunne et tänään kun on jo dpo13, pitäisi olla vahvempi..

Liitteet

• IMG_1187.png
    IMG_1187.png
    171.1 KB · Katsottu: 32
  • IMG_1182.jpeg
    IMG_1182.jpeg
    1 MB · Katsottu: 32
  • IMG_1184.jpeg
    IMG_1184.jpeg
    967.2 KB · Katsottu: 32
@Moosee Sulla näkyy vielä viiva, mutta vähän on hailakanpuoleinen. 🫣 Tekisin vielä muutamana aamuna testin ja seurailisin lämpöjä. Lämmötkin sulla vielä koholla kuitenkin! Minä päivänä yleensä sulla tippuu?

Mulla Oura teki massiivisen tiputuksen! 🤣 Heräsin joskus kahdelta ja katsoin silloin tilanteen niin oli vielä 0,5 astetta alempana kuin tässä! Tässä tuo sininen pimppilämpö mitattu 6.25 ja silloin ourakin oli armollisesti noussut vähän ylöspäin unien jatkoajan jälkeen.

Pimppilämpö pysyi luteaalin yläpuolella silti, testissä ei kyllä mun mielestä näy mitään vaikka kuinka tihrustaa. Oireita kyllä on, sellasia mitä ennen ei ole ollut, mutta eipä niihin voi luottaa kun oma olotila on vähintäänkin neuroottinen just nyt.

IMG_7505.jpeg

IMG_7504.jpeg

@Maana Mannila jep, ja omaan silmään se on vähän jopa näkyvämpi kuin aiempi, joka oli dpo11. Mutta onhan se edelleen kyl tosi hailakka. Mulla olis itse asiassa ylihuomenna kohdun polyypin koepalan otto 😩. Pitää toivoa et siihen mennessä olis jotain vähän konkreettisempaa suuntaan tai toiseen.

@Kumpare mä oon itse asiassa vasta kaksi kiertoa tosissaan seurannut. Viime kierrossa lämmöt laski dpo11, ja kuukautiset alkoi dpo14. Harmi, että sulla laski lämmöt ja testi näytti negaa 🩷

@Moosee hyvin näkyy, vertaa jokatoisen päivän testejä keskenään jos ei malta olla testaamatta niinku mulla olis 😅

Mä aloitan huomenna illalla progesteronin kun positiivisesta testistä laskettuna olis dpo3. Ei välttis ff vahvista vielä. Nyt jäi puuttuu selkeät oviskivut niin en ihan varma ole että mikä päivä nyt oli sit. Yövuorot sekoitti lämpöjä mutta katsotaan nyt . Mun testipäivä olis suunnilleen 26.3. ja sinne pitäis sit pahimmille päiville tekemistä keksiä ettei testaa. Testin haen vasta edellisiltana , hyvä suunnitelma ja vielä toteutus puuttuu😅💪 Enää kymmenen päivää , hitto tuntuu taas ikuisuudelta odottaa.
IMG_0339.jpeg

Jätän kuvat vaan tähän. Testi on just näitä surkeita raskauskeijun onestep millä ei tee yhtään mitään. En tiedä näkyykö mitään mutta ihan kuin livenä ois näkynyt punertava tosi haalea toinen viiva. Syy miksi tein hyvin vuoksi on se, että mun on pitänyt nyt käydä kahtena yönä pissalla ja päivälläkin on ihan tosi lyhyet välit kun aina vaan pissattaa. Täytyy varmaan hakea joku kunnon testi tänään kun pitäis migreenin estopiikki pistää mutta sitä ei saa käyttää raskauden aikana.

Liitteet

• Screenshot_2026-03-15-08-54-26-11_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2026-03-15-08-54-26-11_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    183.2 KB · Katsottu: 16
  • IMG_20260315_085019.jpg
    IMG_20260315_085019.jpg
    213.7 KB · Katsottu: 16
Tää mun käyrä on kyllä ihan ihmeellinen. Kyllä mä uskoisin että se ovis on ollut tossa kp12-13, koska silloin kp13 RFSUn ovistestissä testiviiva oli näkyvissä jossain vahvuudessa, ja sen jälkeen kaikki ovistestit tyhjää täynnä testiviivan osalta.

IMG_7373.png

Apteekin ultra ja PC kahden tunnin pidätyksellä. Oli ihan pakko kun epäilin omia silmiäni. Paljon selkeämmin näkyy punertavana nuo viivat luonnossa mutta sanokaa mulle että kovassakin näkyy. Nyt ois lämpöjen mukaan dpo 9 eli tosi aikaista vielä enkä uskalla iloita tästä aiempien kemiallisten takia.

Liitteet

• IMG_20260315_102532.jpg
    IMG_20260315_102532.jpg
    293.4 KB · Katsottu: 13
Apteekin ultra ja PC kahden tunnin pidätyksellä. Oli ihan pakko kun epäilin omia silmiäni. Paljon selkeämmin näkyy punertavana nuo viivat luonnossa mutta sanokaa mulle että kovassakin näkyy. Nyt ois lämpöjen mukaan dpo 9 eli tosi aikaista vielä enkä uskalla iloita tästä aiempien kemiallisten takia.
Näkyy! Jännä että ainakin omaan silmään pc näyttää vahvemmalta!

@Pogo ihan selvästi näkyy molemmissa, ja näkyy myös siin ekas onestep-testissä punerrus viivan kohdalla. 😍 Toivottavasti vahvistuis viiva ja pikkutyyppi pysyis mukana! Onnee!!! 🤩❤️

Mulla lämmöt aika yks yhteen eilisen kans. Limat muuttumas kohti eggiksii. Ei kipuja viel, mut eilen tuntui vast ip. CB:n lila näytti neljättä aamua vilkkuvaa hymyä. Se on kyl jännä, ku joka kierros toimii mul eri taval. Toki testauksen aloituspäivä mul vähän vaihtelee. Laskelmien mukaan ovis olis tulossa ti, ke tai to, joten luulis, että hymy muuttuu pysyväksi viimeistään huomenna.

Liitteet

• IMG_9954.jpeg
    IMG_9954.jpeg
    314.2 KB · Katsottu: 0
Takaisin