BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt ei näy tänne mutta sehän ei tarkota etteikö siinä ois jotain ollu. Edelleen sormet ristissä teidän puolesta että haamu sieltä vielä ilmestyisi 🤞🤞
Juu ei se kuvassa oikein näy mitenkään vaikka miten vääntelin. 😂 Livenä näkyi juuri ja juuri mutta mun mielestä se oli semmoinen harmaa viiva ennemmin. En oikein jaksa plussaan itse uskoa näiden pettymysten jälkeen jota jo testien kanssa tässäkin kierrossa. 😵

206577.png

Kyntää lämmöt jo toista päivää putkeen, joten en tehnyt testiä. Mitä veikkaatte, voiko tää tästä enää hyväksi muuttua? En mielestäni nähnyt chart galleryssa yhtäkään raskauskäppyrää, jossa olisi kahden päivän luteal dip.

View attachment 153274
Kyntää lämmöt jo toista päivää putkeen, joten en tehnyt testiä. Mitä veikkaatte, voiko tää tästä enää hyväksi muuttua? En mielestäni nähnyt chart galleryssa yhtäkään raskauskäppyrää, jossa olisi kahden päivän luteal dip.
Mulla kyllä edellisen kerran kun sain plussan ja olin sen hetken raskaana niin lämmöt oli 3 päivää alenemaan päin jopa kunnes seuraavana nousi jolloin sain plussan jo. 🤔

Täällä lämmöt nousi eliisestä, mutta tuskinpa on tärpännyt.. 😫 En tehnyt edes testiä aamulla kun en jaksa uskoa, mutta pakko 1 testi vielä tehdä ehkä huomenna tai ylihuomenna jotta voi 100% varmuudella lopettaa lugesteronit.

Liitteet

• Screenshot_20260224_101033_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_224098048634825.jpg
    Screenshot_20260224_101033_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_224098048634825.jpg
    111.2 KB · Katsottu: 22
Olisko sulla kuvaa siitä käyrästä?
On juu se oli mun eka mittaus kerta tosin, mutta tässä ohessa se kuva. 😅 En aloittanut ihan ekoina kierron päivinä mittaamaan. Dpo9 lopetin mittaamisen kun sain sillon plussan jo.

Liitteet

• 74431.png
    74431.png
    68.5 KB · Katsottu: 34
@Syssymyssy ihan mielenkiinnosta katsoin redditistä vastaavaa, laitan kuvan tuohon liitteeksi.

Olin viime yönä yövuorossa ja ensin menin sohvalle nukkuu ja sit kun mies ja taapero heräsi niin menin yläkertaan nukkumaan ja nukuin noin 3-4h ennenkuin mittasin lämmöt. En oikeesti oo varma vai kuvittelenko vaan mut onko mulla jotain mietoja, siis hyvin mietoja kramppeja ja tissejökin puristelee et tuntuuko niissä vai oonko vaan yövuoron takia herkempi 😅

D8F7D0CE-5092-494F-84CF-6500747FF064.jpeg

Ja nyt taistelen itseni kanssa etten jo huomenna testaa! Hitsi on vaikeeta kyllä 😁

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 34
Ei tuonut plussaa tämäkään kierto. Tänään dpo12, lämmöt laski jo 0,2 astetta kuten viime kierrossakin samassa kohtaa. Testi nega. Lämmöt olivat tässä toisessa terolut-kierrossa paljon vakaammat ensimmäiseen verraten 👍🏻
Tänään kuurin vika päivä ja menkat alkanee viimeistään lauantaina.
Ensi kuussa on ensikäynti, aika paljon lasken toiveita sen varaan 🌈 Alkaa käymään aika paljon jo mielen päälle, kun ei tiedä miksi taas vain kestää 😔 Tämä odottaminen olisi jopa helpompaa, jollei se keskenmennyt raskaus olisi alkanut heti kerrasta. Kun tietää, että mahdollisuus on, mutta mitään ei silti tapahdu. Toivottavasti lapsettomuuslääkärillä on tähän jotain annettavaa 🤞🏼

Täällä lämmöt nousi taas vähän, mutta en jaksa uskoa että muusta kuin noista lugesteroneista johtuu. 😞 En tehnyt testiä kun meinasin tehdä huomenna dpo14 aamulla sen herkän digin jotta voin varmuudella lopettaa ne lääkkeet kun tulee se "ei raskaana" tulos siihen lähes 100% todenmäköisyydellä. 🥴 Ehkä mieskin sitten uskoo myös.

Liitteet

• Screenshot_20260225_102221_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_250434808469152.jpg
    Screenshot_20260225_102221_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_250434808469152.jpg
    115.7 KB · Katsottu: 20
MUlla on kutina, ettei ovista edes tapahtunut.. en tiedä mistä tää tulee. Kuitenkin johtofolli löytyi ja ovitrellen pistin. Ja kipujakin oli inssipäivän iltana. Ehkä se on se pessimismi mikä nostaa päätään..

Lämmöt aika maltillisesti nousseet. Aamulla testasin ovitrellen häviämistä. Sen pistämisestä nyt n. 7vrk. Ehkä joku ihan hailu näkyi, mutten ole ihan varma. Täytyy kurkata uudestaan kun pääsee kotiin. Aamulla oli vähän menkkamaista jomottelua. Mut varmaan noista cycloista.

Miten niiden kanssa muuten seksi? Kai sitä läökeainetta kuitenkin on imeytymättä vielä muutama tunti laiton jälkeenkin. Onks siitä puolisolle jotain haittaa?

Liitteet

• 1000042953.png
    1000042953.png
    279.9 KB · Katsottu: 23
No nousihan se siellä ylös 💪 @Syssymyssy , harmi negasta mutta vielä on aikaa onneksi 🤞

Voi hitto @Nellinen 😕 Rutistus sinne 🫂

@Kali mitä ihmettä, pystyit olee testaamatta jälleen, vau oikeesti. Mä pidän peukkuja nyt edelleen koska oot saanu joskus dpo 12 plussaa niin se on ihan mahdollista kyllä vielä.

Omassa käppyrässä ei kummempaa ja nega testattu , tosin 8dpo on hyvin aikaista, mutta sainpa sen nyt pois päiväjärjestyksestä. Oikeastaan mulla se 10dpo on aina se mitä odotan oikeesti koska silloin olen saanut sen haamun 🤞
F925CD9F-45AF-41F4-AE07-9B83A175FF57.jpeg

MUlla on kutina, ettei ovista edes tapahtunut.. en tiedä mistä tää tulee. Kuitenkin johtofolli löytyi ja ovitrellen pistin. Ja kipujakin oli inssipäivän iltana. Ehkä se on se pessimismi mikä nostaa päätään..

Lämmöt aika maltillisesti nousseet. Aamulla testasin ovitrellen häviämistä. Sen pistämisestä nyt n. 7vrk. Ehkä joku ihan hailu näkyi, mutten ole ihan varma. Täytyy kurkata uudestaan kun pääsee kotiin. Aamulla oli vähän menkkamaista jomottelua. Mut varmaan noista cycloista.

Miten niiden kanssa muuten seksi? Kai sitä läökeainetta kuitenkin on imeytymättä vielä muutama tunti laiton jälkeenkin. Onks siitä puolisolle jotain haittaa?
En tullut edes ajatelleeksi tuota kun miehen kans hommailtiin, sanoin vaan et saattaa tulla sitä mönjää sieltä edelleen. Lämmöistä kuitenkin sulla selkeä nousu verrattuna ennen ovikseen👍
Sit vaan piinailee 🙏

@Mamiksx5 joo, onhan tossa ihan hyvä nousu. On vaan jotenkin tosi pessimistinen olo. Koko päivän jomotellut alavatsaa. Ja koko yön ja illan ramppasin pissalla. En tiiä mitä on meneillään, mut...

Tarkistin sen aamuisen testin ja siinä kyllä kuivuttuaan näkyy toinen viiva. Eli ovitrelle siellä haamuilee. Piikistä kuitenkin viikko, mutta oviksesta arvioiden nyt dpo4.

@Mamiksx5 Mä vähän ihmettelen kanssa etten testannut, mutta koska ei mulla kun se surkea clearbluen herkkä testi johon sain jo selkeän viivan mutta muihin en niin en sitä varmaan käytä edes ja clearbluen herkkä digi testi enään ole, niin testaan vaan huomenna sillä digitestillä. Meinasin kyllä ostaa eilen pregcheckin testejä kaupasta mutta ne oli loppu sopivasti... 🤣 Pitäisi kyllä tänään vielä tänään kyllä käydä kaupassa kun unohtui pari asiaa niin katson varmaan onko niitä testejä tullut. Ja jos on niin varmaan ostan tyhmänä... 🫣

Takaisin