BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Milloin te muut meinasitte testata?? 😄 Mulla vĂ€hĂ€n vaikea ollut olla tekemĂ€ttĂ€ testiĂ€ tĂ€ssĂ€, nyt illalla varsinkin halu tehdĂ€ testi ollut kova. Mutta koska max puolentoista tunnin vĂ€lein melkein kĂ€yn vessassa niin turha tehdĂ€. đŸ€Ł Varmaan ihan alitajuisestikin juon tuota vettĂ€ ettĂ€ pitÀÀ vessassa usein kĂ€ydĂ€ ettei testiĂ€ ole edes jĂ€rkevĂ€ tehdĂ€ tĂ€ssĂ€ enÀÀn tĂ€nÀÀn. VĂ€hĂ€n ahdistaa kyllĂ€ sen testin teko koska uskon jotenkin todella paljon ettĂ€ nega tulossa... 😞 Katsotaan teenkö huomenna vai ahdistaako silloin enemmĂ€n vielĂ€ niin etten sitten teekkÀÀn silloinkaan...

MĂ€ tein eilen dpo 13 frsun normitestin, enkĂ€ kyllĂ€ yrittĂ€mĂ€llĂ€kÀÀn nĂ€hnyt siinĂ€ mitÀÀn 😅 Laitan tĂ€nÀÀn vikan Cyclon, niin luultavasti sit ti tai ke alkaa menkat jos alkaakseen. Kyl nÀÀ olot viittais menkkoihin, mut kaipa mahakivut voi olla ensioireitakin. Ei kyl sit muuten oo mitÀÀn normaalista poikkeavaa. Paitsi ettĂ€ nyt kun mietin, niin juustonaksut maistui aivan taivaallisille ja Pantteri-karkit todella todella suolaisille. Mut voihan olla, et miniflunssan takia oli makuaisi hetken heikompi tai jotain đŸ€·â€â™€ïž

Mul on vÀhÀn sama, pissalla tulee ravattua aamulla nousemisen jÀlkeen jonnekin kolmeen asti ihan tunninkin vÀlein, illaks vÀhÀn helpottaa. Tiistaina vois testin tehdÀ seuraavaks jos ei vuotoa kuulu.

Aion nyt nÀiden terolut-tuettujen kiertojen aikana testata vikana pÀivÀnÀ ennen lÀÀkkeen lopettamista, koska tiedÀn ettÀ jos plussa tulisi niin haluaisin ehdottomasti jatkaa keltarauhastukea aiemman km vuoksi.
Nyt testipĂ€ivĂ€ osuu keskiviikolle, dpo12 😊 Normaalisti en testaa etukĂ€teen, kun se tyhjĂ€ tikku on niin masentava.

LĂ€mmöt vĂ€hĂ€n alempana taas tĂ€nÀÀn... Toki herĂ€sin nyt tunnin aiemmin kun suu oli ihan ruti kuiva niin en enÀÀn unta herĂ€ttyĂ€ni saanut. 😂 Ja testasin Ă€sken niin aivan negaa nĂ€ytti se herkkĂ€ testi. Katselin sitĂ€ minuutin ajan mutta koska mitÀÀn ei nĂ€kynyt luovutin. đŸ„Ž Dpo10 niin kaipa se voisi vielĂ€ muuttua, mutta oma intuitio sanoo ettĂ€ ei muutu enÀÀn positiiviseksi.

Liitteet

• Screenshot_20260222_092813_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_175204742683163.jpg
    Screenshot_20260222_092813_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_175204742683163.jpg
    102.1 KB · Katsottu: 24
VielĂ€ voi @Kali muuttuakin. Viime kemiallinen mitĂ€ Mull oli niin oli aamulla dpo10 nega ja sit iltapĂ€ivĂ€llĂ€ kun tein uusiks niin olikin hailakka haamu. Ei vielĂ€ menetetĂ€ tĂ€tĂ€ kiertoa đŸ€žđŸ€ž

ItsellĂ€ ff haki ovista kunnes nyt nĂ€yttĂ€nyt kaksi pĂ€ivÀö tuota samaa. Eli mun eka testipĂ€ivĂ€ on sit vasta torstaina. Keskiviikkona siis vasta testikaupoille, itseni tuntien jos testejĂ€ kotona nii ei ne siellĂ€ kaapissa pysy đŸ€Ł
IMG_9979.jpeg

Olipa tullut lunta sitten, ihan asiasta kukkaruukkuun. Kiva oli yhdessÀ tehdÀ lumityöt miehen kanssa ja taapero mukana siellÀ pyöri.

VielĂ€ voi @Kali muuttuakin. Viime kemiallinen mitĂ€ Mull oli niin oli aamulla dpo10 nega ja sit iltapĂ€ivĂ€llĂ€ kun tein uusiks niin olikin hailakka haamu. Ei vielĂ€ menetetĂ€ tĂ€tĂ€ kiertoa đŸ€žđŸ€ž

ItsellĂ€ ff haki ovista kunnes nyt nĂ€yttĂ€nyt kaksi pĂ€ivÀö tuota samaa. Eli mun eka testipĂ€ivĂ€ on sit vasta torstaina. Keskiviikkona siis vasta testikaupoille, itseni tuntien jos testejĂ€ kotona nii ei ne siellĂ€ kaapissa pysy đŸ€ŁView attachment 153203

Olipa tullut lunta sitten, ihan asiasta kukkaruukkuun. Kiva oli yhdessÀ tehdÀ lumityöt miehen kanssa ja taapero mukana siellÀ pyöri.
No juu oot aivan oikeessa, mullakin monessa kemiallisessa tosin myös niin ekat merkit plussasta tuli vasta oikeastaan dpo12. đŸ€Ł Kaipa se kiinnittyminen voi olla esim. eilen tapahtunut tai tĂ€nÀÀnkin jopa vasta... PitĂ€nee se lugesteron kyllĂ€ vielĂ€ laittaa tĂ€nÀÀn vaikka tĂ€ssĂ€ miettinyt jo lopetanko sen tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn.

Niin ja vastaus vielÀ luin toisessa ketjussa @Kali . En lopettaisi vielÀ. Testaa dpo13 aamulla ja sit jÀtÀ ottamatta mielummin kuin nyt jo jÀttÀisi. Toki ikÀvÀÀ jos kierto pitenee mutta sit jos saakin plussan myöhemmin ja onkin jÀÀnyt monta pÀivÀÀ vÀlistÀ niin mulla ainakin tulisi pieni ressi.
Eka luge kierto mulla alkoi seuraavana pÀivÀnÀ ja toinen kierto alkoi dpo15, vikan otin dpo12 ilta kun mulla vaan oltaisi . Kolmas kierto menkat alkoi liian aikaisin syystÀ en tiedÀ.

Taas jokin notkahdus lĂ€mmöissĂ€ tĂ€nÀÀn. En tiedĂ€ kuinka vaikuttaa, kun muutamasti piti herĂ€tĂ€ lapsen kanssa yöllĂ€ đŸ€”
Huominen taas nĂ€yttÀÀ, jatkuuko lasku vai noustaanko kuopasta 🌈

1000043871.jpg

206517.png

8 dpo, oletettuihin menkkoihin vielÀ 6 pÀivÀÀ ja tÀÀllÀ dipataan. Toki toi 36 on viikonloppulÀmpö et toi dippi nÀyttÀÀ dramaattisemmalta kuin oikeasti on.

Dpo11 aloitettu nega testillĂ€. Tein yhden apteekin herkĂ€n testin 😞 LĂ€mmöt ihan vĂ€hĂ€n korkeammalla kuin eilen vaikka mittasin yli tuntia aiemmin. En vaan saanut unta...

Liitteet

• Screenshot_20260223_092504_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_198579541059090.jpg
    Screenshot_20260223_092504_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_198579541059090.jpg
    95.4 KB · Katsottu: 17
@Syssymyssy Tuohan voi olla oikein hyvĂ€enteinen dippi tĂ€ssĂ€ kohtaa đŸŒˆđŸ€žđŸŒ

Äh pahoittelut @Kali negatiivisesta testistĂ€ đŸ˜”â€ïž

TÀÀllĂ€ lĂ€mmöt nousi taas takaisin aiemmalle tasolle, joskaan ei tuo eilinen notkahdus mikÀÀn suuri ollut đŸ‘đŸ» Kello nĂ€yttÀÀ korkeinta leposykettĂ€, mitĂ€ mulla on tĂ€hĂ€n asti koskaan ollut 👀 En oo kumpaakaan aiempaa plussakiertoani mitannut, en lĂ€mpöjen tai sykkeidenkÀÀn osalta, joten ei ole mitÀÀn mihin verrata. Ainoastaan pari edeltĂ€vÀÀ kiertoa verrokkina joiden aikana oon pitĂ€nyt kelloa yötĂ€ pĂ€ivÀÀ kĂ€dessĂ€ ja mitannut noita lĂ€mpöjĂ€. Niihin verraten tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n leposyke on miltei 6 yksikköÀ korkeammalla.
TĂ€ssĂ€hĂ€n vois melkein jo innostua, mutta sitĂ€ en kyllĂ€ itselleni salli niin pitkÀÀn kunnes oikeasti testissĂ€ nĂ€kyy ne kaksi viivaa. Voihan tĂ€ssĂ€ olla paljonkin myös tekemistĂ€ noilla teroluteilla. YhtÀÀn ei haluttaisi testata keskiviikkona, mieluummin odottelisin jÀÀkö menkat pois. Mut en halua ottaa sitĂ€kÀÀn riskiĂ€, ettĂ€ lopetan terot ja sit ei ole mitÀÀn tukea 😕 No, pianhan tĂ€mĂ€ jo selviÀÀ 😊

1000043903.jpg

Katsotaan mihin tĂ€mĂ€ tĂ€stĂ€ menee, toivo omalla kohdalla aikalailla kuollut tai kuolemassa, mutta paljon lupaavammilta teidĂ€n muiden kĂ€yrĂ€t nĂ€yttÀÀ. đŸ€ž

Oli muuten 10 aikaan kun laitoin lugesteronit tonne alapÀÀhĂ€n ja kun pyyhin sormet tuli verta vessapaperiin joka selkeĂ€sti sisĂ€ltĂ€ tullut kun siinĂ€ vaiheessa valkovuodon seassa oli ne tipat verta. Oisko kuukautiset ilmoittelemassa tuloaan? Lugesteroneista huolimatta ja siitĂ€ huolimatta myös ettĂ€ vasta dpo11 ja kp24? 🙃 Ei kai lugesteronit voi nyt aikaistaa kuukautisia nĂ€in paljoa ainakaan?

Katsotaan mihin tĂ€mĂ€ tĂ€stĂ€ menee, toivo omalla kohdalla aikalailla kuollut tai kuolemassa, mutta paljon lupaavammilta teidĂ€n muiden kĂ€yrĂ€t nĂ€yttÀÀ. đŸ€ž

Oli muuten 10 aikaan kun laitoin lugesteronit tonne alapÀÀhĂ€n ja kun pyyhin sormet tuli verta vessapaperiin joka selkeĂ€sti sisĂ€ltĂ€ tullut kun siinĂ€ vaiheessa valkovuodon seassa oli ne tipat verta. Oisko kuukautiset ilmoittelemassa tuloaan? Lugesteroneista huolimatta ja siitĂ€ huolimatta myös ettĂ€ vasta dpo11 ja kp24? 🙃 Ei kai lugesteronit voi nyt aikaistaa kuukautisia nĂ€in paljoa ainakaan?

Voiko lugesteronien sivuvaikutuksena olla limakalvojen kuivuus? Oonko keksinyt omiani vai lukenut jostain? đŸ€” Kun sulla kuuri alkaa jo olla loppupuolella, niin voisiko sielĂ€ vĂ€hĂ€n limakalvo jo reagoida asettamiseen tms.?

Voi harmi @Kali negasta, voihan se vielĂ€ muuttua niinku sulla ennenkin on kĂ€ynyt.Mutta niin ymmĂ€rrĂ€n sun fiiliksen. Luget voi myös aiheuttaa tiputteluvuotoa sivarina, mikĂ€ on aika hassua koska myös siihen tiputteluun mĂ€ ne oon ottanut avuksi đŸ«  Mutta niistĂ€ huolimatta mulla ollut tiputtelua kaikissa paitsi se eka kierto.

Onko sulla siis @Nellinen testipĂ€ivĂ€ dpo13 terolutien takia? En otse malttaisi edes sinne torstaille odotella jo,loin vasta dpo9 đŸ€Ł

Oma kÀyrÀ tÀssÀ, lisÀsin nyt kans noi sykkeet tonne. Nyt kun tulee kaksi yövuoroa niin vaikee sanoa mitÀ ne lÀmmöt nÀyttÀÀ.
EC8CE7CD-4838-465D-8657-7248B8FC0F89.jpeg

Mulla kyllĂ€ ei ole kuivaa alapÀÀssĂ€, ennemmin semmoista vetistĂ€ lĂ€hes lĂ€pinĂ€kyvÀÀ valkovuotoa tullut taas vaihteeksi. 🙈 Mutta toki voihan siellĂ€ sisemmĂ€llĂ€ olla kuivaa jos se veri sieltĂ€ tuli? Mutta tosiaan oli ehkĂ€ 2 tai 3 pientĂ€ viirua vetisen valkovuodon seassa. Mietin kyllĂ€ myös jĂ€tĂ€nkö huomisen testauksen vĂ€listĂ€ ettĂ€ testaan enÀÀn kerran keskiviikkona dpo13... 🙄

Mulla kyllĂ€ ei ole kuivaa alapÀÀssĂ€, ennemmin semmoista vetistĂ€ lĂ€hes lĂ€pinĂ€kyvÀÀ valkovuotoa tullut taas vaihteeksi. 🙈 Mutta toki voihan siellĂ€ sisemmĂ€llĂ€ olla kuivaa jos se veri sieltĂ€ tuli? Mutta tosiaan oli ehkĂ€ 2 tai 3 pientĂ€ viirua vetisen valkovuodon seassa. Mietin kyllĂ€ myös jĂ€tĂ€nkö huomisen testauksen vĂ€listĂ€ ettĂ€ testaan enÀÀn kerran keskiviikkona dpo13... 🙄
Oisko sulla niistÀ ultrista kuvaa mihin tullu testaus ajan ulkopuolella.

Oisko sulla niistÀ ultrista kuvaa mihin tullu testaus ajan ulkopuolella.
TĂ€ssĂ€ on 1 kuva jonka otin Ă€sken kun en aiemmln ollut kuvaa ottanu. VĂ€hĂ€n vaikea ellei mahdoton kuvasta nĂ€hdĂ€ mitÀÀn varmaan?? 🙈

2020.jpg

Takaisin