@Kali oliko sulla kuvaa tännpäivön hailurasta. Ehkä se digissä ei vielä näy kun niin hailakka oli. Sanottiinko että vasta plussasta aloittaa luget? Mä luulin et ois ollu heti tukemaan luteaalia kun ovis varmasti ohitettu.
@Nellinen mullakin lugesteronista huolimatta lämmöt käy välillä tosi alhaalla ihan coverissa kiinni. Otan iltaisin yhden tabletin dpo3 alkaen. Ja dpo13 jos nega niin sinä iltana en enää ota sit. En tiedä käyttäytyykö nää hieman eritavalla terolutteihin verrattuna .
@Maana Mannila pääsee Toivittavasti piinailemaan. Toivotaan että päivät kuluu nopsaa.
@Syssymyssy jos se uusi kierto sielt alkaa niin tsemppiä uuteen kiertoon
@Mamiii miltä lämmöt näyttää siellä?
Soittelin just ovumialle ja samalla pyysin katsoo mun vanhat ultraukset mitä niissä sanottiin kun varasin siis nyt itselle ultran ja miehelle simppatestin ni nähdään mikä tilanne. Elikkäs 3/23 ultrattiin ekan kerran ja silloin merkintä oli 13 rakkulaa yhteensä. 9/23 oikealle oli huono näkyvyys ja vasemmalla näkyi 8.
Toivotaan että voisi sen ajan perua, arviolta kp5 se uus ultra mut sen näkee sit miten tää kierto päättyy.
Tän päivän käppyrä View attachment 152511
Kyllä sen ajan varmaan voi perua, viimeistään vuorokautta ennen, veikkaan. Huh huh, onpas sulla ollut monta rakkulaa -23
Niin noista rakkuloista.. Mulla hyvällä lykyllä se 10 yhteensä ja oon 36.
Noh, ei lämmöt ainakaan vielä lähteneet laskuun.. Taitaa ainakin vielä keltarauhanen tehdä tehtäväänsä hyvin.. Tosin aika paksuissa peitteissä nukuin
Dpo13 tänään arviolta.. Arviohan se aina on. Proge oli tosiaan 42,6 Dpo9, että vissiin hyvä on.