BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä laitoin just kuvaa tonne testiketjuun. Edelleen tää kamala pahoinvointi jatkunut. Alkoi siis myös siinä perjantain korvilla. Ajattelin vaan et verikoetulos jännittää. Viime pe otettu progesteroni oli ilman luteaalitukea 89,1. Nyt kuivuttuaan mun silmät näkee kyllä ihan selkeän toisen viivan. Vai olenko mä tosiaan tulossa hulluksi kaikkien outojen unienkin valossa??

View attachment 152611

Jos tää on onestepin testi, niin nää näyttää niin hailuroita ja miten sattuu, että testaisin jollain muulla. Mulla näytti tyylii dpo 16 tollaselta, kun esim pregchekin epäherkempi jo kunnon viivaa.

Tänään aamulla samanlaisessa testissä näkyi kans jotain. Töiden jälkeen pääsen vasta kauppaan ostamaan kunnollisia. Digiä en uskaltanut vielä haaskata. Pessimismi on kyllä vahva. Tänään nännit kipeytyneet ja alavatsalla kunnon pistelyä/viiltelyä. Useampi ystävä näki testissä viivan, joten jänniä aikoja eletään. Olis kyllä maailmanluokan näytelmä tää inssikierto..

Testaisin jollakin toisella testillä @Nukkelapsi

Ainakin itselle juuri noi testit antaneet kaikista haaleimmat tulokset jopa normaaleissa raskauksissssa, vaikka ovat herkkiä. Kyllähän tossa jotakin hailuraa vois ollakin tai sit viivanpaikkaa.

Toivottavasti tulee plussa toisella testillä 😊

Kyllähän tallettelut oli siinä aikaikkunassa, että voi tärpätä. Varsinkin jos oli monta munasolua tuloillaan. Ne vois ehkä ihan hieman eri aikaan irrota?

Ootteko yleensä diskannut lämpötilat, jos ootte kipeenä? Ensimmäinen flunssa mittaushistorian aikana, ja aamulämpö oli yllättävän korkea, niin mietin mitä sille tekisin.

Ootteko yleensä diskannut lämpötilat, jos ootte kipeenä? Ensimmäinen flunssa mittaushistorian aikana, ja aamulämpö oli yllättävän korkea, niin mietin mitä sille tekisin.
Mä laitoin fever nii se diskaa automaattisesti. Ensin ennollu varma mut sit illalla oliki jo kuumetta ni pistin eiliselle fever kans.

Takaisin