BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mamiii joo lääkäri oli vähän jotenkin et ei nyt kannata huolestua, mutta🤷🏼‍♀️ mut sano just että yhden lapsen saamiseen ei oo esteitä, toisen kanssa voisi sitten olla haastavampaa. tuo etäsuhde teillä tekee kyllä asiasta varmasti haastavan, mutta hyvä että nyt saitte osumaan!

@Pogo haleja toipumiseen, odottavan aika tuossa tilanteessa on varmasti tuskallisen pitkä❤️‍🩹

@Rollo onneks on vielä aikaiset päivät, niin toivoa on!💕

lämmöt pomppas ja testi haaleempi kuin eilen. eilisen iltapäivän testi oli haaleempi, mutta mulla on aina iltapäiväset haaleempia kuin aamuset. tuli nyt jotenkin tosi kivaan aikaan ovis, ei tarvi talletteluja miettiä joulun aikaan kun ollaan mun vanhemmilla ja menee nää ekat päivätkin nopeesti ohi siellä ollessa. mietin et jaksaako tänään vielä talletella mut ei kyllä just nyt ainakaan ajatus innosta, katsotaan.

Liitteet

• IMG_4373.jpeg
    IMG_4373.jpeg
    185.4 KB · Katsottu: 23
  • IMG_4374.jpeg
    IMG_4374.jpeg
    180.5 KB · Katsottu: 22
Puoli 11 heräsin sitten uudestaan, mittasin lämmöt varmuuden vuoksi ja nyt oli sitten 36,83. Se varmaan paremmin vertailtavissa kun puol 5 lämmöt jolloin olin herännyt kolmelta, valvonut puolitoista tuntia tosin ja mitannut lämmöt. Nyt nukuin vielä yli 5 tuntia kumminkin lisää. Ja kun heräsin menin vessaan mittaamaan heti ennen kun muuta tein. Ja ovulaatio testinkin tein oli taas selkeästi haaleampi. 🙄 Kun premom sekoilee niin kyllästyin siihen ja poistin koko sovelluksen taas. Ja ff näyttää noiden pidempään nukuttujen lämpöjen perusteella että dpo3. Ota tästä nyt sitten selvää... Huoh... 😮‍💨

Liitteet

• Screenshot_20251221_110939_FF App.jpg
    Screenshot_20251221_110939_FF App.jpg
    152.2 KB · Katsottu: 13
@Mamiii teillä ei ainakaan tallettelujen puutteesta jää kiinni, kadehdittavaa kun jaksaa noin monesti 🫣🙈

Tää on kyllä totta, viimeinkin on tullut löydettyä vertaisensa ☺️ Tietty välimatkakin sit tekee sen, että tavatessa tapahtuu. Tää tulee ihan luonnostaan, toki ajoituksellakin ja muulla on merkitystä. Tällä kertaa olen tyytyväinen ajoitukseen, sillä:

Jos nyt se solu sieltä irtoaisi.. Oispa joku irrotuspiikki nyt..

Liitteet

• Screenshot_20251221_131149_FF App.jpg
    Screenshot_20251221_131149_FF App.jpg
    198.5 KB · Katsottu: 16
Muokattu viimeksi:
@Mamiii joo lääkäri oli vähän jotenkin et ei nyt kannata huolestua, mutta🤷🏼‍♀️ mut sano just että yhden lapsen saamiseen ei oo esteitä, toisen kanssa voisi sitten olla haastavampaa. tuo etäsuhde teillä tekee kyllä asiasta varmasti haastavan, mutta hyvä että nyt saitte osumaan!

@Pogo haleja toipumiseen, odottavan aika tuossa tilanteessa on varmasti tuskallisen pitkä❤️‍🩹

@Rollo onneks on vielä aikaiset päivät, niin toivoa on!💕

lämmöt pomppas ja testi haaleempi kuin eilen. eilisen iltapäivän testi oli haaleempi, mutta mulla on aina iltapäiväset haaleempia kuin aamuset. tuli nyt jotenkin tosi kivaan aikaan ovis, ei tarvi talletteluja miettiä joulun aikaan kun ollaan mun vanhemmilla ja menee nää ekat päivätkin nopeesti ohi siellä ollessa. mietin et jaksaako tänään vielä talletella mut ei kyllä just nyt ainakaan ajatus innosta, katsotaan.

Jooh, varmasti hän sitten tietää, jos on alansa huippua. Toki jos miettii vaikka IVF-hoitoa näillä follikkelimäärillä, niin kerättyjen solujen määrä voi jäädä pieneksi ja sit jos ja kun kato käy, niin ei oo oikein takeita mistään ton hävikin takia. Munasolujen laatu voi sit olla mitä vaan tietty.. Ja tämä juuri pelottaakin.

Joo tää oli sikäli yllätys, että nyt tuli ovulaatio. Onneksi oli se ultra ke, niin tiesi varautua aikaiseen ovulaatioon. Ois varmaan muutoin mennyt täysin ohi.. Vaati vaan taas vaivannäköä aika paljon 😅

Tää on kyllä totta, viimeinkin on tullut löydettyä vertaisensa ☺️ Tietty välimatkakin sit tekee sen, että tavatessa tapahtuu. Tää tulee ihan luonnostaan, toki ajoituksellakin ja muulla on merkitystä. Tällä kertaa olen tyytyväinen ajoitukseen, sillä:

Jos nyt se solu sieltä irtoaisi.. Oispa joku irrotuspiikki nyt..

Tuosta jos lämmöt nyt pomppaa huomenna niin on kyllä todella hyvä ajoitus talletteluille 🤞

Kääk tänne oli tullut niin paljon uusia viestejä et en muista kenelle kaikille piti vastata, luin kyllä kaikki❤️

Tänään heräsin menkkakramppeihin niinku osasin odottaakki ja kp1 kautta uuteen kiertoon 🫡 katellaas siis tossa reilu viikon päästä taas missä mennään 😁

Pidän peukkuja teille kenellä vielä meneillään oleva kierto kesken 💞

Takaisin