Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho, etkö oo testannutTämän kierron arvoitus jatkuu..![]()
Toissapäivänä viimeksi, ja nega jonka jälkeen olin varma että menkat alkaa kun lämmöt kun laski. Täytyy varmaan huomenna testata jos ei menkat alaOho, etkö oo testannutOnpa jännittävää
![]()
Lämmöt sahailee helposti ja ei ole merkitystä sinänsä noin vähäiset muutokset. Tässä mun käyrä tärppikierrosta ja kuten huomaa niin aika siksakkia, mutta kuitenki pysyy tuolla peruslämpöjen yläpuolellaMulla lämmöt laskusuunnassa toista päivää. Tai no mitä se eilen oli 37.05 ja tänään 37.02 tai jotain unohdin jo mutta yli 37 kumminkin? Ei kai se vielä paha juttu ole vai? Nyt dpo7...Jotenkin en kyllä usko että mitään positiivista lupailee.
![]()
Kuten Haaveilua96 sulle eilen vastasi, tuo ero on niin pieni ettei se sun lämpö ole käytännössä vielä muuttunut mihinkään suuntaan.Täällä lämmöt tippui entisestään, no tosin 0,01 astetta, eli eilisestä 37,02 ---> tämän päiväiseen 37,01. Dpo8 "jo"... En tiedä ehkä vaan normaalia lämmön sahailua kun noin pieniä muutoksia? Mutta voiko vielä päätellä mitään suuntaan tai toiseen?Ei varmaan niin aika tyhmä kysymys varmaan.
Juu okein niin aattelinkin, oon yrittänyt kattella muiden käyriä mutta en oikein osaa vielä tulkita niitä tai vertailla omaani.Kuten Haaveilua96 sulle eilen vastasi, tuo ero on niin pieni ettei se sun lämpö ole käytännössä vielä muuttunut mihinkään suuntaan.
Silloin kun lämmöt putoaa, ne putoaa useamman kymmenyksen. Esim. 37,0 -> 36,5. Vaihtelut on yksilöllisiä mutta sullakin näkyi edellisellä sivulla että ennen luteaalia lämpö oli noin puoli astetta matalampi.
Voit katsoa muiden käyriä niin näkyy kuinka paljon lämmöt voi sahata.
Joo ja ne lämmöt putoaa vasta 1-2 päivää ennen menkkoja, tai samana päivänä kun menkat alkaa (jos siis ei tärppää) eli senkin suhteen on vielä aikaista, sen kun seurailee vaan rauhassa!Juu okein niin aattelinkin, oon yrittänyt kattella muiden käyriä mutta en oikein osaa vielä tulkita niitä tai vertailla omaani.Ja varmaan se voi vaikuttaa myös kun viikonloppuna herännyt aiemmin kuin perjantaina. Tarvitsen vain varmistuksia kun tämä ihan uutta mulle tämä lämpöjen mittailu ja tulkitseminen.
![]()
Mä laitoin itelleni aina herätyksen samaan aikaan joka aamu ja mittasin lämmön niin tuli samaan aikaan mitattua. Yleensä jatkoin sit vielä unia, mut sai ainakin luotettavaa tulosta, kun joka aamu mittas samaan aikaanJuu okein niin aattelinkin, oon yrittänyt kattella muiden käyriä mutta en oikein osaa vielä tulkita niitä tai vertailla omaani.Ja varmaan se voi vaikuttaa myös kun viikonloppuna herännyt aiemmin kuin perjantaina. Tarvitsen vain varmistuksia kun tämä ihan uutta mulle tämä lämpöjen mittailu ja tulkitseminen.
![]()
@Kali joo ei tuollaista 0,1 asteen eroa voi sanoa nousuksi tai laskuksi. Jos katsot sitä käyrää ja lähtee lähestymään sitä ”keskiviivaa” tai sen alapuolta, niin sit voidaan puhua dropista.
@Saaruski jännä käyrä kyllä! Toki nuo mittausajat ja niiden vaihtelu voi vaikuttaa lämpöihin. Jos haluat oviksen oikeaan paikkaan niin siihen varmaan auttaa ovisplussien merkitseminen FF:iin tai sitten se ovis override. Tukilääkkeistä ei tietoa miten vaikuttaa, mutta mielenkiinnolla kuulen jos sulla poikkeaa lämmöt tässä PAS-kierrossa vs, edelliset kierrot. Mulla olisi toivottavasti PAS tulossa ens kuussa ja samat tukilääkkeet kuin sulla… saapi nähdä et miten vaikuttaa lämpöihinKoskas pääset uittamaan tikkua?
Lämmöt ja sykkeet koholla, kuten usein tässä vaiheessa, ei oikeen muuta ihmeellistäOn ollut ihanan puuhakas viikonloppu! Sain vihdoin kesäkukat hiiteen ja syys/talvi-istutukset tehtyä. Seuraavaks pitäisi hypätä kirpparitavaroiden kimppuun
View attachment 149389