@Misheliini silloin jos alkaa menkat niin itse syön lakritsia ja katson netflixiÀ sekÀ pelaan mobiilipelejÀ. Koetan vain olla kiireinen jollain tapaa mihin energiat riittÀÀkÀÀn sit.
Ja negatiivisia tunteita saa kans kÀydÀ lÀpi ja kertoa muille, koska on tÀÀ yrittÀminen raskasta⊠jatkuva odottaminen raastaa kyllÀ ihmisen tyystin tyhjÀksi.
TÀnÀÀn dpo 10 ja lÀmmöt lÀhti nousuun. TÀtÀ on nyt hieman vaikea tulkita, kun on ollut muutaman pÀivÀn jo sellainen tunne ettÀ tuleeko kipeeksi. Nyt kaverina on limainen yskÀ ja niistÀkkin saa silloin tÀllöin. Silti ei oo sellainen perus flunssainen olo
Mittasin lÀmpöÀ vielÀ aamutoimien jÀlkeenkin ja sain tuloksen 36.80 ettÀ ei nyt ainakaan kuumeeksi noussut.
Eilen testailin, typerÀÀ. EihÀn siinÀ mitÀÀn merkittÀvÀÀ nÀkynyt. Ja ehtii sen pienekin toivonkipinÀn heittÀmÀÀn roskiin YritÀn ehkÀ tÀnÀÀn pitÀÀ taukopÀivÀn
@Misheliini toisinaan saan kÀÀnnettyÀ ajatukset siihen, ettÀ mitÀ kaikkea pystynkÀÀn tekemÀÀn ilman alkuraskauden pahoinvointia. Ristiriitaista todellakin ajatella nÀin. YritÀn keksiÀ ja saada jotain mielekÀstÀ tekemistÀ, ettÀ aika kuluisi paremmin ja saa ajatukset ihan johonkin muuhun.
Toisinaan on kyllÀ todella pettynyt ja vaikeat fiilikset Ei se auta kun kierto kerrallaan, toivoa parasta
@Misheliini mÀ ainakin negan yhteydessÀ aina yhden kokonaisen pÀivÀn itkin ja masistelin niin paljon kuin sielu sieti. YleensÀ sen pÀivÀn jÀlkeen tuntui paremmalta suunnata katseet seuraavaan kiertoon.
TilannepÀivityksenÀ, ettÀ tÀÀllÀ dpo15 ja kaikki vaikuttaa hyvÀltÀ. Menkkojen ois pitÀnyt alkaa eilen ja oon kÀyttÀny kaikki kaapissa lojuvat raskaustestit loppuun. Kai nÀÀ on merkkejÀ, ettÀ nyt on aika siirtyÀ toukokuisten puolelle.
Edelleen hassusti sellainen olo, ettÀ yhtÀÀn en ala tÀstÀ raskaudesta jÀnnittÀmÀÀn ennen kuin syytÀ oikeesti tulee. Jotain positiivista vaikutusta omaan psyykeen tÀllÀ pitkÀhköllÀ yritysajalla taisi siis olla
Minulla menossa kp6, tÀssÀ kierrossa tikutan oviksen niin nÀkee onko se muuttunut oireineen synnytyksen jÀlkeen. Ennen oli aina kp11 ja nyt epÀilen ettÀ se onkin siellÀ kp13.
Eli ensiviikko ja sitten taas piinaillaan
Mukavasti ollut kaikkea syyspuuhaa tÀssÀ ja raskausasiat vÀhÀn pois ajatuksista, ihana vÀlillÀ miettiÀ muutakin
Vuoto alkoi eilen ja lĂ€mmöt tĂ€nĂ€ aamuna varmisti ettei kyseessĂ€ ollut kiinnittymisdippi tai -vuoto. On tÀÀ kyllĂ€ örsyttĂ€vĂ€ kun en saa mitÀÀn ennakkovaroitusta kuukautisten alkamisesta vaan se on enemmĂ€n âtadaa tĂ€ssĂ€ mĂ€ ny oon!â. Saa pettyĂ€ huolella.
Koetan nyt ajatella positiivisesti ettÀ mulla on eka kunnolla mitattu kierto ja hyvÀÀ dataa mihin verrata. Sit mun kierto nÀyttÀÀ rauhoittumeen muuten jos ei oteta huomioon tuota liian myöhÀÀn tapahtuvaa ovulaatiota. Myös oon saattelemassa sukulaista leikkauksesta kotiin tÀn kuun loppupuolella, niin ihan kiva ettÀ jos en voi pahoin siinÀ reissussa. Myös kesÀkuun vauvat ihania ja jos ens kierrossa tÀrppÀÀ niin lapsi syntyisi hyvin lÀhellÀ mun synttÀreitÀ, kÀytÀnnössÀ teen itselleni synttÀrilahjan
Noniin tÀÀhÀn alkaa kuulostaa jo ihan kivalta. Uuteen kiertoon!
@Suskikitten TsemppiÀ uuteen kiertoon! Tuo on kyllÀ tympeÀÀ kun vuoto alkaa odottamatta ettei siihen ehdi ajatuksissa vielÀ valmistautua.
@Rollo mukava ettÀ on muuta ajateltavaa. VÀlillÀ itsekin huomaa, kuinka paljon ajatukset pyöriikin mahdollisen raskauden ympÀrillÀ ja tulevaisuudessa. Vapauttavaa kun on sellaista tekemistÀ ettei nÀille ajatuksille jÀÀ tilaa.
@Islala hyvin siellÀ viiva vahvistunut! Ihana asenne sulla tuohon, ettÀ luottaa siihen ettÀ kaikki on hyvin Toivotan oikein mukavaa raskausaikaa sinne!
TÀÀllÀ myös odotettavissa kp 1 joko tÀlle pÀivÀlle tai huomiselle. Aika hurja droppi lÀmmöissÀ joka ei jÀtÀ arvailujen varaan enÀÀ tÀtÀ kiertoa.
Erikoista tÀssÀ vain se, ettÀ miten nÀin lyhyt kierto! TÀmmöistÀ oo ollut koko mittaushistorian aikana ollenkaan
@Suskikitten kiitos tuo kuulostaakin kivalta. Olla vaan ja lepÀillÀ. SyödÀ hyvin ja tehdÀ jotain spessua. Ja joo tunteet saa myös tulla. Ja niiden ÀÀreehÀn olisikin hyvÀ aina yrittÀÀ pysÀhtyÀkin. Ja tuo on muuten hyvÀ tapa myös ajatella ettÀ ensi kierto taas toivoa tÀynnÀ ja sitten tulisikin kesÀkuun vauva
@Islala no niinhÀn se on ettÀ sit jos itkettÀÀ ja harmittaa niin antaa tulla vaan, hyvÀ muistutus myös tselleni ettÀ muistaisi myös niiden tunteiden tulla mitÀ sillÀ hetkellÀ on. KyllÀ se on vaan todella turhauttava pÀivÀ kun ne menkat alkaa Ja onnea!
@Malttamaton145 niin tuokin pitÀisi aina elÀÀ hetki kerrallaan. Kierto kerrallaan. Voiko tuo droppi olla kiinnittyminen?
Mulla oli eilen menkkasÀrkyjÀ aamusta. Ne tosin normaaleja ennen menkkoja. Mutta lÀmmöt teki tÀnÀÀn nousun. Ainoa vain mulla ei ole viimekierrosta dataa miten ne nousee ennen menkkoja sitten Mutta en heittÀnytkÀÀn vielÀ kirvestÀ kaivoon Huomenna mÀ odottelin menkkojen alkavaksi.
TÀÀllÀ ei vielÀ ole kp1 alkanut, testejÀ en oo nyt uskaltanut enÀÀ tehdÀ koko viikonloppuna VÀhÀn on kyllÀ sellainen olo ettÀ vuoto alkaa hetkenÀ minÀ hyvÀnsÀ ja aina vÀlillÀ pitÀÀkin kÀydÀ tsekkaamassa ettÀ joko. Mutta ei, ainakaan vielÀ
Pienen pieni toivonkipinÀ syntyi kun lÀmmöt nousi ylemmÀs. Voisiko kuitenkin olla kiinnittymisdippi kuten @Misheliini veikkasi?
Miehelle sanoin jo tuolloin dipin kohdalla ettÀ ei tullut toukokuusta ja varmaan onkin siinÀ uskossa ettÀ vuoto alkoi. Vitsit olis mahtavaa lÀmÀyttÀÀ positiivinen testi esille!
Tulevat pÀivÀt nÀyttÀÀ, en ehkÀ nyt testaile vielÀ kun ei haluaisi pettyÀ sen testin vuoksi.
Oireita ei oikein ole suuntaan eikÀ toiseen
TörkeÀsti omanapailen
Ollut nyt ensimmÀistÀ kiertoa tÀmÀ oura kÀytössÀ ja kÀppyrÀ tÀmmöistÀ.
VÀhÀn toiveikkaana olen jo, vaikka toki vÀlillÀ tÀssÀ ollutkin ylipitkÀÀ kiertoa ja nyt vasta pÀivÀ 31 29/30 sijasta. Mutta aiemmissa kierroissa on luteaalin unettomuus ja yöhikoilu kyllÀ loppuneet muutaman yön jÀlkeen ja nyt hikoilut kestÀneet suurinpiirtein ovulaatiosta tÀnne asti.
EiköhÀn sitÀ huomenna tule haettua testi samalla kun kaupassa muutenkin tarvetta kÀydÀ.
@Malttamaton145 tÀÀlÀ alkoi uusi kierto tÀnÀÀn. Voi harmituksen mÀÀrÀÀ.
Mutta sulla nÀyttÀÀ kyllÀ ihanan uhkaavasti kiinnittymisdipiltÀ voisikohan olla ToivonkipinöitÀ
Ajattelin nyt lepÀillÀ ja kuunnella tunteita ja lohdutella itseÀni herkuilla ja kivoilla tekemisillÀ Ja ajatukset kesÀkuun vauvalle Ensi kiertoa odotan lyhyemmÀksi kuin tÀtÀ koska yleensÀ mulla on joka toinen pari pÀivÀÀ lyhyempi ja sit pari pÀivÀÀ pidempi kierto Ja ajattelin tilata ovistestejÀ ja raskaustestejÀ tÀlle kierrolle
@Malttamaton145 Sormet ristissÀ jos olisikin kiinnittymisdippi
TÀÀllÀ menossa kp6 ja hidasta on tÀmÀ pÀivien matelu. LÀmmöt pysyy matalalla, vaikka lievÀÀ flunssailun tunnetta havaittavissa, toivotaan ettei nyt mitÀÀn tartu kyytiin joka estÀisi oviksen
PÀÀstiin myös perjantain iltamenoihin ja dinnerille, kuten kÀyrÀstÀ nÀkyy niin se muutamakin alkoholiannos nostaa lÀmpöjÀ kyllÀ reippaasti Onneksi palautui sen jÀlkeen ihan normaaliksi.
olen pitÀnyt vÀhÀn pidempÀÀn nyt kirjoittelutaukoa kolmannen kemiallisen raskauden jÀlkeen ja nyt alkaa taas kierto lÀhestyÀ loppuuaan, halusin kuitenkin tulla tÀnne pÀivittÀmÀÀn nyt tilannetta tÀnÀÀn siis 11dpo ja ajattelin ettÀ eipÀ tÀstÀkÀÀn kierrosta nÀytÀ mitÀÀn tulevan niin teen kaapissa olleet testit pois niin voi rauhassa odottaa kuukautisia, mutta miten tÀssÀ kÀvikÀÀn.
aikaisemmissa plussa-kierroissa en oo saanut positiivista ennen 13dpo ja ne on ollut tosi tosi haaleita, nÀistÀ viivoista osaan jo ehkÀ olla varovaisesti innostunut.
tsemppiÀ ja haleja ja positiivisia kiertoja kaikille tÀn langan ihanille tyypeille, ja erityisesti @Ness tuleviin hoitoihin!
Voi miten ihania uutisia @salamana ! kun vÀhiten odottaa niin sit kÀykin noin, mikÀ ihana yllÀri! On kyllÀ tosi selkeÀ viiva tuolla dpo:lla Oliko mitÀÀn oireita vai pÀÀsikö tÀysin yllÀttÀmÀÀn? Nyt vaan hurjasti tarrasukkia matkaan! Ja kiitos tsempeistÀ, tÀÀllÀ pistelyt aloitettu
@salamana oiii, onnea hurjasti sinne ja tarrasukkia nyt pienelle! Pakko kÀydÀ vÀlillÀ kurkkimassa tÀÀltÀ tuttujen kuulumisia.
Ja @Ness hengessÀ mukana, vilkuilen vÀhÀn vÀliÀ myös tÀÀltÀ ja muualta palstalta miten teillÀ hommat etenee tsemppiÀ kovasti hoitokierrokseen!
Onnea kaikille plussanneille! Tiedoksi ettÀ tuolla on BBT-ketjusta plussanneiden ketju, toki se ei ole yhtÀ aktiivinen kuin lasketun ajan ryhmÀt kun kaikilla on vÀhÀn eri vaihe menossa, mutta jos haluaa siellÀkin vÀlillÀ piipahtaa!
Pikakuulumiset tÀnnekin ketjuun, meillÀ nÀkyi 4.9. varhaisultrassa 7+1 pikkuinen sykkyrÀ jonka sydÀn sykki hirmuista vauhtia, ja tÀllÀ viikolla on ensimmÀinen neuvolakÀynti! VielÀkÀÀn en voi uskoa todeksi ettÀ ihan oikeasti siellÀ jotain on, odotan ettÀ ensimmÀinen kolmannes on ohi ja NT-ultrassa nÀkyy isompi sykkyrÀ, ja sitten kerron myös esim. työpaikalla! Ollaan toiveikkaita!
@Ness oireet on samat kun normiluteaalissa eli rinnat vÀhÀn kipeÀt, tuntuu kun olisi itku jumissa kurkussa koko ajan ja kaikki haisee kauheelle ihan yllÀtyksenÀ ja puskista tuli tÀmÀ kyllÀ. se pistely on jÀnnÀÀ oon luovuttanut munasolujani 5 kertaa niin on tosi tuttua hommaa.
@Feronia kiitos vinkistÀ! tuun kans sinne pyörimÀÀn ihana ettÀ varhaisultrassa oli kaikki hyvin <3