@Yrttiteetä tekisi mieli ooh, selkeä plussa!
Suuret onnittelut ja toivottavasti pieni nyt tarraa tiukasti kiinni! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun silmään kyllä näkyy selkeäki viiva ihan värilläSiis apua.. mä tärisen hotellihuoneessa just nyt..
Lopetin cyclot eilen ja tänään olisi pitänyt alkaa menkat.. no ei alkanut ja kuukuppi täyttyi vaan valkovuodollatein parin tunnin pidätyksellä testin päiväpissasta ja siinä on haalea punainen viiva??? Tietenkään mulla ei ole täällä mukana digiä, että saisin varmistuksen, mutta ihan selkeä punertava viiva tikussa, jonka näkee kauempaakin.. en tiedä sainko kuvaan kiinni
voiko tää olla totta ja aloitanko mä nyt cyclot uudestaan?? Ja siis voiko tää plussa pysyä matkassa, jos tuli näin myöhään (dpo13?) Kun ennen aina tullut dpo9
eilen aamulla testasin kiireessä täyden negan..
Näkyy mielestäni selkeä viiva, varovaiset onnittelut ja tarrasukkiaSiis apua.. mä tärisen hotellihuoneessa just nyt..
Lopetin cyclot eilen ja tänään olisi pitänyt alkaa menkat.. no ei alkanut ja kuukuppi täyttyi vaan valkovuodollatein parin tunnin pidätyksellä testin päiväpissasta ja siinä on haalea punainen viiva??? Tietenkään mulla ei ole täällä mukana digiä, että saisin varmistuksen, mutta ihan selkeä punertava viiva tikussa, jonka näkee kauempaakin.. en tiedä sainko kuvaan kiinni
voiko tää olla totta ja aloitanko mä nyt cyclot uudestaan?? Ja siis voiko tää plussa pysyä matkassa, jos tuli näin myöhään (dpo13?) Kun ennen aina tullut dpo9
eilen aamulla testasin kiireessä täyden negan..
Siinä kalenterin alla on sellanen kohta mis lukee color code ni siitä ku painaa ni tulee kaikki mahdolliset näkyvii ja mitä ne tarkottaaOnnea molemmille plussanneillepeukut pystyyn että kaikki menee hyvin raskauden loppuun saakka!
Mulla tää lämmön mittailujen opettelu vähitellen etenee, kun ostettiin korvakuumemittari ja nyt lopulta eilen sain sen siirrettyä yöpöydälle ja kahtena aamuna nyt mitannut. Ihmettelin kyllä kun lämmöt olivat 37,2 ja 37,3, kun oisin jotenki kuvitellut että toi on mulle jo lievästi alkavan kuumeen merkkiä. En siis koskaan aiemmin oo aamulämpöä mitannut että voiskohan se sit olla aina korkeampi ku jos päivällä mittaa esim siks että on siellä lämpimän peiton alla nukkunut? Tässä parin vuoden aikana kun vaikka lapsilta on tarvinnu kuumetta mitata ja oon vertailun vuoksi ottanu oman lämmön ni se on ollu jotain 36,5 luokkaa tai vähän yli mut ei koskaan 37-alkava jos siis en ole ollut kipeänä.
Sitten kysymystä, oisko täällä Fertility Friend -sovelluksen käyttäjiä? Ihmettelin että mitä noi vaaleanpunaisella reunustetut neliöt tarkoittaa? Vihreät liittyy varmastikin ovulaation ennusteeseen. Kuva malliksi liitteenä.