Kiitos kaikille sympatioista ja tsempeistä, kyllä se tästä ja toivotaan tosiaan aiempaa ovista tähän kiertoon! Nyt menossa letropäivä 3/5 (juuri nappaan kolmannen), otan ne taas iltaisin mikä on toiminut hyvin kun taas 2 tunnin sisään letrosta simahdan ja nukun kuin tukki koko yön.

Voisipa ottaa letrot unilääkkeeksi pidempiaikaiseen käyttöön...
Laitan taas lähipäivinä käyrää sitten kun kierto vähän etenee, nyt on vasta KP5 ja menkat lopuillaan niin ei ole hirveän jännittäviä aikoja.
@Malttamaton145 Mä käytän Donafertyä ympäri kierron joka päivä, mutta mä en ovuloikaan ilman sitä. Tsemppiä piinailuun, hyvä että viimein tuli lämpöpomppu!
@Ness Onpa kurjaa että kesä nyt sekoittaa suunnitelmia ihan kunnolla! Ihmeellistä että tuli hylkyä ilman selitystä. Mutta toivotaan siinä tapauksessa pidempää kiertoa että pääsisi sulun jälkeen nopeasti hoitoon!

Lähetän sympatiaa surkeiden sattumusten keskelle!

Mä syön nyt vaan letroja ne 5 päivää ilman lisäpäiviä, kun ei ole kesäsulun takia ultraa tarjolla ja gyne ehkä halusi nähdäkin että riittääkö ne vai tarvitseeko oikeasti niitä lisäpäiviä. Kun ottaa huomioon että lisäpäivien jälkeen ovis tuli vasta KP22 mun tekis kyllä niiiin mieli vähän fuskata ja syödä edes yksi ylimääräinen pilleri mutta ehkä nyt odottelen kiltisti... Vaikea kyllä arvailla että tuleeko ovis nyt aiemmin kun on toka letrokierto, vai myöhemmin kun on pienempi lääkemäärä, saa nähdä.
@Ninni30 Myös sinne tsemppiä piinailuun, jospa se luteaalinousu alkaisi toden teolla lähipäivinä!

Mulla ainakin yleensä tulee se toinen pomppu vielä DPO6-8 välillä. Ei ole vielä toivo menetetty!
@salamana Toivon mukaan sieltä vielä plussa tulee!

Mulla oli nyt edellisen kierron luteaalissa viikon ajan tuo sama oire että oli vaan jäätävä nälkä koko ajan, olisin voinut koko jääkaapin tyhjentää.
Ja puhtia vikoihin päiviin ennen lomaa!
Ja
@Puolikuu ja
@Yrttiteetä tekisi mieli oli kans näköjään piinailemassa, paljon tsemppiä sinnekin piinailuun!