@Jolinda joo mulla on ollut aikalailla samat keinot käytössä kuin sulla jo melkein vuoden ajan. Kofeiini minimaalissa, syön terveellisesti, panostan liikuntaan ja jätin jopa 15 vuoden kasvissyönnin tämän yrittämisen takia ja aloin lisäämään lihaa ruokavalioon, kun moni sitä hormonien tasaamiseen suosittelee. Hyötyjä näistä on kyllä tullut, mutta ei selkeästikään riittävästi ja se kyllä harmittaa ja ymmärrän siis sunkin harmituksen täysin. Kiitos vinkistä, multa ei tuo ruotsi valitettavasti taitu (testasin ig:n kääntäjää, mutta tuli aika tragikoomiset käännökset

). Hänellä vaikutti olevan kiinnostava kirja, harmi kun sitä ei saa englanniksi/suomeksi. Voin sinne suuntaan vinkata Kukoistavakuukautiskierto Alessandran valmennukset, olen yhdellä pidemmällä valmennuksella käynyt ja saanut sieltä kyllä niin hurjasti vinkkejä. Ja myös Sonja Hannuksella on hyvää kontenttia ig:ssä. Hänellä on muuten tänään ilmainen luento klo 17, Hedelmällinen ja oireeton kierto, ig:n kautta pystyy vielä ainakin ilmoittautumaan! Vinkkinä muillekin jos kiinnostaa nää asiat

ja oh, jännittävää aikaa siis siellä, toivotaan että ei johdu ovitrellestä vaan lähtee viiva vahvistumaan!

@Yrttiteetä tekisi mieli 
juurikin näin, sä jälleen kerran kiteytit mun fiilikset niin hyvin! Absurdi on erittäin hyvä sana tähän.
Ikävä kuulla, että siellä on ollut tuollaiset olot.. toivottavasti stressi helpottaa pian
@Opahc 
tarrasukkia sinne ihan hurjasti! Toivottavasti viiva lähtisi hyvin vahvistumaan
@Ness kiitos kun kerroit sun kokemuksista ja fiiliksistä

tää vertaistuki täällä on ihan parasta

. välillä on vähän sellainen olo, että ei pitäisi tuntea näin, kun jotkut on kuitenkin yrittänyt vuosia ja me ollaan vasta taipaleen alussa.. Mutta varmasti on kaikki näissä tietyissa kohdissa käynyt jollain tavalla näitä tunteita läpi.. Joo toivotaan, että pienellä tuellakin olisi jo vaikutusta.
Jännittävää siellä! Toivottavasti ultrassa näyttää hyvältä ja ei muuta kuin ahkeraa tikuttelua! Me jännätään sun kanssa täällä kaikki

Täällä nyt kp 4. Tuossa vielä millaiseksi käyrä jäi. Mä nyt varasinkin aikaa tuonne Ovumialle, jossa miehen kontrollikin tehdään ja kätilö pistikin sen sitten ensikäynniksi/hedelmällisyyskatsaukseksi ja pyysi meitä molempia tulemaan, niin miehen tuloksetkin voidaan käydä samalla läpi mikä oli kiva, ettei tarvitse vaan itse tulkita. Nyt vaan jäin vähän hölmönä jännäämään kun itse teettävät noita hedelmällisyyshoitoja ym, että suostuukohan ne luteaalitukia myöntämään mun tarkkailujen ja kertoman perusteella, vai alkaako vaatimaan, että ensin tutkittaisiin lisää.. meillä vaan ei ole varaa heillä teettää nyt mitään tutkimuksia, tämäkin käynti jo tekee tiukkaa rahallisesti. Mutta toivotaan parasta ja jokatapauksessa nyt parempi fiilis, kun tuntuu että asiat ehkä etenee jo ensi viikolla johonkin suuntaan!

Jään nyt alkukierron taas taustalle ja jännään teidän puolesta täällä