Oi Täällä on monta jännän äärellä

kuulostaa tosi lupaavalta
@Puolikuu ! Toivotaan plussakiertoa
@Yrttiteetä tekisi mieli tsemppiä piinapäiviin! Milloin oot ajatellut testata?
@Mustikkatäplä ihania ultrauutisia

paljon onnea ja ihanaa odotusta
@Ness ja
@Haaveilija25 päivittäkää sit ultrakuulumisia! Paljon tsemppiä ultraan
@Ansq tsemppiä alkukierron odotteluun
@SyysSumu oi kiitos paljon hyvistä vinkeistä! Kiva löytää suomalaisia kans jotka puhuu samoista asioista! Kuulostaa siltä että ollaan tehty samoja muutoksia

toivottavasti ne nyt pikkuhiljaa alkaisi kantamaan tulosta

luulen että sun kiertohistorialla ei pitäisi olla ongelmia saada luteaali-tukea gynellä
@salamana tsemppiä huonoihin öihin, Täällä meillä samanikäinen ja unitaantuma näyttää olevan ihan totta

toivotaan parempia öitä molemmille!
Omaa napaa: onneksi en eilen innostunut liikaa, koska tänään testi on omaan silmään haaleampi ja harmaampi (dpo10, ovitrelle +12). Kyllä siinä viivalaseilla näkee vielä jotain, mutta jos tämä ei olisi ovitrellen peruja pelkästään, olisin odottanut tänään jo vähän vahvempaa punertavaa sävyä viivaan. Katseet on jo aikalailla uudessa kierrossa, mutta voihan tämä kierto vielä yllättää.. oudointa eilisessä testissä oli kans se että testiajalla se oli aika selkeä haamu ja kun tulin töistä ja katsoin testiä illalla, ei siinä näkynyt mitään

no mutta uutta kohti ja koska oon jo aikalailla päättänyt, että en jaksa hoitoja ensi kierrossa, niin kierron "ajoittamisella" ei ole nyt niin väliä, niin odottelen vielä rauhassa ja jatkan cyclojen käyttöä.
Lämpöjä en edes tänään mitannut kun yö meni taas niin huonosti

mutta kellon mittaus nousi taas. Katsoin kyllä edellistä kiertoa ja siinä kellon lämmöt nousi myös tälleen lopussa, eli ei kyllä taida mulla olla merkki mistään