BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein nyt illasta ovistestiin eikä ollut enää lähelläkään positiivista. Se piikki siis oli tänään. Onneksi on talletteluja tehty tässä muutaman viime päivän aikana. Pitää tänään ja huomenna vielä yrittää jos onnistuis. Terolutit aloitan vasta vkl.

@Jolinda hyvä että prolaktiinitasoja hoidetaan, pidetään peukkuja että magneettikuvat tulee puhtaina sitten takaisin ✨ tarviiko niitä kauan odottaa?

@Puolikuu hyvin näkyy lämpöjen nousu oviksen jälkeen noissa :) onko nämä suoraan premomin sovelluksesta? jännästi kaikki eri sovellukset näyttää vähän erilaiselta, käytin natural cyclesiä pitkään mutta nyt oon tykästynyt tähän fertilityfriendin pelkistettyyn ja vähän aikasen 00-luvun henkiseen näkymään.

Täällä kaunis alku-luteaalin nousu ja FF merkkasi oviksen tohon kp15 ✨ nyt ehkä alkaakin vähän jännittää, tuo yksi talletus tuolla voisi olla sellaisessa kohdassa että jotain voi jäädä kiinni. menin tilaamaan amazonista onestepin herkkiä liuskoja, voi olla että tulee testailtua jostain 10dpo eteenpäin 🫢 17dpo olisi sitten ne festarit, onneksi nykyään on tarpeen mukaan myös tosi hyvä holittomat juomavaihtoehdot (ja erityisesti Kesärauhassa, iso suositus)

1747981864842.png

@minttutuuli ihana kun kävit kirjoittamassa kuulumisia ja ihanaa kuulla, että siellä kaikki hyvin ❤️ onnellista odotusta sinne! ❤️

@Pogo tervetuloa piinaviikoille siis! ✨

@Ansq 😭 onpa kurjaa nyt, että se ei onnistunut 😞

@Puolikuu tervetuloa mittailemaan! Täällä taitaa esim olla useampiakin huonosti nukkuja, mukaanlukien siis minä, joten ei itselläkään noi lukemat varmasti priimaa ole kun katkonaiset unet vaikuttaa noihin, mutta pääasia siinä on se että ovulaation ja muut kierron vaiheet havaitsee 😊

@Jolinda hienoa että sait nyt lääkkeet tuohon prolaktiiniin ja toivotaan kovasti ettei kuvauksista löydy mitään!

@salamana hyvin on tsäänssejä siellä, toivotaan parasta! ✨ (oh, oon kuullut kesärauhasta niin paljon hyvää, toivottavasti joskus pääsis käymään!)

Täällä lämmöt lähti laskuun. Mitään oireita ei ole, ihan inasen ehkä vaan alaselässä ollut tunne eilisestä että menkat olisi alkamassa. Kierto nyt venyy vähän tuon myöhäisen ovulaation takia. Tää kierron tarkkailu on sinänsä hyvä juttu, koska olisin varmaan muuten hölmönä onnesta soikeana että "menkat myöhässä" tässä kohtaa, jos en tietäisi että luteaalin pituudestahan tuo johtuu.
Mutta tää pitempi kierto tuli oikeastaan tilauksesta, koska näyttää nyt siltä että ajoitukset meneekin kivasti ens kierrossa ja saadaan miehen testitulokset ennen mun ovulaatiota. Joten suunnittelin että sinne ovulaation tienoille varaisin gyneajan ja voisi keskustella tuosta progesteronista, nähdä ovulaation tilanne ja tajusimpa, että eiköhän tässä nyt ole sitten jo syitä pyytää mahdollista lähetettä julkiselle hoitoihin sit samalla. Tuntuu nyt lopulta vähän hurjalta puhua hoitoihin lähtemisestä, oon itse tälläinen melkoisen luonnollista elämää ja arvoja rakastava ihminen, niin kyllähän se luomuplussa olisi ollut itselle tärkeä. Mutta se vaan täytyy hyväksyä, että asiat nyt on miten on. Toivottavasti ensi kierrossa ollaan sitten viisaampia! (ja joo, kuten tekstistä huomaa, niin ajatukset tulevassa kierrossa, ehkäpä tuon matalan progesteroni arvon takia. eiköhän ne menkat ala huomenna)

IMG_20250523_095647.jpg

Muokattu viimeksi:
@salamana Joo, on suora kuvakaappaus Premomista. Ja kyllä tosiaan sillä tarkkuudella näkee lämpöjä, että oviksen tapahtuminen varmistuu ja sitten myös osaa alkaa odottamaan uutta kiertoa, kun tipahtaa. 👍 Meillä on sama kierron vaihe. ☺️ Sulla tosin vähän enemmän jännittävää! 🤩

@SyysSumu Kiitos. ☺️ Juu se se on tärkeintä, et näkee vahvistusta kierron vaiheille. Mä ainakin oon jotenkin sellainen, et vähemmän stressaan kaikkea, kun tiedän missä mennään. Vähemmän tulee spekuloitua ja arvailtua kaikkea. Ja mielenkiintoista seurata diagrammeja! Insinööri kun olen. 🤓😅 Tsemppiä sinne, hyvä jos osaat ajatella positiivisesti tulevaa kiertoa ajatellen. Ja sehän voi vaatia vain pientä lääkkeellistä apua, että raskaus onnistuu, kannattaa mennä gynelle juttelemaan. 👍 Onneksi nykyaikana saa monenlaista apua! 🥰

Tänään taas oli tosi tumma ovistestiin toinen viiva ja premom antoi lukemaksi 1,8 kun eilen oli vain 1,4. FF ei ole vielä päässyt selville milloin ovis on ollut mutta premom kertoi että nyt ois dpo 3. Jännä nähdä miten kehittyy lämmöt ja mikä on tän kierron lopputulos. Jos on dpo 3 niin aika nappiin meni tallettelut.

Liitteet

• Screenshot_2025-05-23-22-07-52-67_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2025-05-23-22-07-52-67_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    128.2 KB · Katsottu: 48
@SyysSumu mahtavaa, että vaikuttaa siltä että seuraava kierto ajoittuu paremmin tän pidemmän kierron takia 😊 toivottavasti voisit saada apua progetuista! Ymmärrän ton "luonnollisen elämän" tavoittelun ja mullakin tää lääkkeiden arsenaali ahdistaa joskus, mutta mulla testatut (ja yhä käytössä olevat) luonnolliset keinot ei oo yksin auttaneet. Oon nyt ollut yli vuoden ilman kofeiinia, syönyt jo pitkään rautaa ja D-vitamiinia ja yrittänyt lisätä lihaa ruokavalioon ja syönyt säännöllisesti, mutta raskaus ei vaan ala 🫠 nyt se ärsytys siitä, että keho ei toimi luonnollisesti on siirtynyt siihen, että miksi keho ei toimi 🤣 mutta voin vinkata ruotsinkielisen tilin vulverinekoos instagramissa/blogin. Siellä on tosi paljon tietoa miten luonnollisesti boostata kiertoa 😊 olin just yhdellä hänen luennolla ja aion kesällä tilata toisen luennon jos raskaus ei ala ennen sitä.

@salamana oi ihanaa kesärauha! Onneksi r-tuloksen pitäisi ehtiä näkyä ennen sitä 🥰 tsemppiä piinapäiviin, toivotaan, että tämä olisi teidän kierto 🥰 ja kysyit noista magneettikuvien tuloksista, en tiedä yhtään kuinka pitkä jono magneettikuvaukseen on, lääkäri sanoi että saattaa mennä jopa kesän jälkeen, kun tää ei oo mikään hengenvaarallinen juttu (onneksi!). Onneksi lääkkeiden pitäisi myös pienentää kasvainta, jos sellainen on 😊 eli voi käydä niin, että kuvauksissa ei näy mitään, vaikka siellä olisi jotain ollut ennen lääkkeitä 😅 joudun kuullema käyttämään lääkitystä muutaman VUODEN 😬 raskauden ajaksi lääkitys lopetetaan ja imetyksen loputtua aloitetaan taas uudestaan.

@Pogo tsemppiä piinapäiviin!

@minttutuuli ihania ultrauutisia 🥰😍 ei tarvii enää pitkään odotella NT:hen, toivottavasti raskaus jatkuu siellä hyvin ja pahoinvointi helpottaa 🥰

Täällä taas mittausmietintää 😃 tämä yö oli aika sekava ja neljältä aamulla piti nousta ylös vaihtamaan lapsen lakanoita, oli vaikea nukahtaa uudestaan, mutta lepäilin sängyssä ja otin lämmön varuilta viideltä aamulla. Se oli silloin tosi matala. No nukahdin ja otin lämmön uudestaan kl.7, mikä on tunti myöhemmin kuin normaalisti ja se taas oli korkea 😄 molemmat ajat on n.tunti siitä tavallisesta lämmönotosta, mutta sanoisin, että kl.5 on lähempänä normi aikaa, kuin kl.7.. ja kellon lämmön mittaus ei toiminut, kun sen mukaan en nukkunut yhtäjaksoisesti 4 tuntia 😅 eihän tällä lämmöllä tässä vaiheessa kiertoa ole niin väliä mutta olisin halunnut tietää tuleeko lämpödippiä vai ei 😅

Tää kellon kautta lämmönmittaus olisi stressittömämpää, mutta sit tälläiset yöt kun se ei mittaakkaan lämpöä olisi super ärsyttäviä, jos osuisi just vaikka oviksen metsästyksen kohdalle 🙄

Screenshot_20250524_073545_FF App.jpgScreenshot_20250524_065805_FF App.jpg

Muokattu viimeksi:
@Pogo kuulostaa lupaavalta!

@Puolikuu ihanaa saada muitakin insinöörimieliä tänne 🤓 Ja onpas meitä monta samassa kierron vaiheessa!

@SyysSumu Ymmärrän niin hyvin nuo ajatuksesi edessä häämöttävästä hoitojen alusta! Vaikka sitä tiedostaa että ne on monelle tarpeen pysyvän plussan saamiseksi, tuntuu absurdilta olla tilanteessa jossa ajattelee ehkä kuuluuvansa itse siihen. Kuulostaa kyllä että siellä on hyvä ja selkeä suunnitelma mitä tehdä jos/kun tämän kierron menkat alkaa ❤️🌈

@Jolinda Toivotaan että lääkitys auttaisi🤞Ja huh mikä yö!

@Malttamatonq tsemppiä liikunnan lisäämiseen ja sokeriremonttiin jos sellainen on edessä! Millaista liikettä oot saanut lisättyä? Sokeriöverien vähentäminen tekisi varmaan mullekin hyvää, painoindeksi kolkuttelee lievän ylipainon rajoja vaikka tk-lääkäri kuulostikin ajattelevan että melko lyhyelle 'normaalien' viitearvojen saavuttaminen on vaikeampaa.

@Ness teillä onkin sitten jännä viikonloppu/ensi viikko tulossa, hurjasti tsemppiä! 🌈 Miten aikaisin sulla soi nyt tikutus-herätyskello?

@Ansq äh kurjaa että ne oli niin joustamattomia simppa-ajan suhteen vaikka se aiheuttaa nyt noin pitkän odottelun

@Haaveilija25 tsemppiä letrokiertoon! Toivottavasti ei tuu hankalia sivuoireita.

@minttutuuli ihanaa että tulit kertomaan ultrakuulumisia! 🥰 Ei enää montaa viikkoa nt-ultraan.

@Opahc siellä aletaan varmaan olla jännän äärellä. Miltä loppuviikon käyrä näytti, jatkuiko siksak?

@salamana Ihanaa että pääsit jännäämään luteaalia kuitenkin! Kesärauha on ihana festarin nimi, toivottavasti sulla olisi sen alkaessa syy olla holittomalla 🤞 Mulla ovis ollut tyypillisesti kp17-23. Nyt kun merkkasin jälkikäteen muistamiani reilun vv:n päiviä se pompsahti tuohon kp13 dipin tienoille eli ennätysaikaisin - eli ehkä kilpparilääkkeet sit vaikuttaa.

Vähän pölähtänyt olo jos nyt onkin jo dpo4 kun en ollut ehtinyt yhtään varautua mutta on siellä nyt jonkin verran talletteluja alla kuitenkin, vaikka dpo -1 ja ovispäivä väliin jäikin. Meitä onkin monta nyt samassa kierron vaiheessa.

Viime viikko oli vähän rankka kun meinasi pamahtaa ylivireystila/työuupumus (hassua kyllä näin nimellisesti työttömällä) päälle. Tein ma-ti pitkät päivät ja ke-to olin nukkunut niin huonosti että olin käytännössä sairaslomakunnossa - otin jo th:nkin yhteyttä kysyäkseni voisiko lisääntynyt ahdistusoireilu liittyä nostettuun kilpirauhasannokseen. Suosittelivat että otettaisiin labrat jo nyt ja annosta voitaisiin pienentää jos ollaan viitearvojen alla, mutta kalliiksi kyllä tulisi matkustaa Suomeen jo nyt yksien labrojen takia, kun parin viikon päästä pääsen ex-työnantajan kustantamana kuitenkin. Parin ekstra-kevyen päivän jälkeen (jolloin yritin ottaa taukoa kaikkein stressaavimmasta projektista) vointi tasaantui, joten ehkä nyt vielä uskallan katsella tilannetta nykyisellä annoksella.

Digi- ja väestötietovirasto otti ja määritteli muutoni tilapäiseksi jotta mulla pysyy oikeus terveydenhuoltoon entisessä kotikunnassa sillä aikaa kun uusi asuinmaa tutkii antavatko mulle oikeuden pysyvään asumiseen täällä... Mikä on sinänsä kiva, mutta tarkoittaa ettei mulla ole oikeutta käyttää täällä julkisella muita kuin akuuttihoidon palveluita, ellei kela päätä että saan tässä tilanteessa todistuksen Suomen terveydenhuollon piiriin kuulumisesta ulkomailla asuessa. Pelkään vähän ettei todistusta myönnetä, koska vireillä on pysyvä muuttohakemus ja tuo tuki on tarkoitettu tilapäisesti ulkomailla oleskeleville, mikä tarkoittaisi että joudun olemaan koko kesän byrokratialimbossa kaikkien terveysasioiden suhteen. Pitää hamstrata kyllä lääkkeitä ainakin seuraavalla Suomen reissulla, etteivät lopu jos menee pitkään ennen kuin saan reseptejä uusittua. Uuvuttavaa/ärsyttävää 😩

Liitteet

• IMG_20250524_073247.jpg
    IMG_20250524_073247.jpg
    166.3 KB · Katsottu: 47
@Yrttiteetä tekisi mieli tsemppiä piinapäiviin ja ulkomaan byroktatiaan! Mahtavaa, että voit käyttää vielä vanhan työnantajan terveyspalveluita suomessa, mutta siinä tulee kyllä verikokeille hintaa jos pitää sinne asti matkustaa. En tiedä onko sun uudessa maassa mahdollista tilata yksityisesti pelkkiä verikokeita vain valituille arvoille, täällä missä mä asun pystyy ja suurin osa arvoista ei ole niin kalliita mitata, 6-20€ usein (kai samantapaista kuin Suomessa Puhti). Tosin nyt muistin, että näitäkin tilatessa pitää olla henkilötunnus 😅 paljon tsemppiä! Itsellä on 10 vuotta tosta kela-byrokratia muuttosäädöistä ja vieläkin tulee mieleen millaista säätöä se oli 😵‍💫 toivottavasti muutto muuten mennyt hyvin ja byrokratiakin pian selviää 💫

Ja vielä tosta ahdistuneisuudesta: voisikohan sitä jo laskea akuutiksi, jos se vielä pahenee ja sen turvin mennä päivystykseen mittaamaan arvot? 🤔 onhan toi ihan kamalaa jos ahdistus voimistuu ja johtuu lääkityksestä.

@Yrttiteetä tekisi mieli Kiitos kannustuksesta! Tosiaan oon aina ollut normaali painoinen, vaikka tuo pcos onkin. Liikunta kuitenkin ajoittain jäänyt liian vähälle, varsinkin lihaskunto, joten sitä koittanut alkaa tekemään useamman kerran viikkoon. Lisäksi koitan käydä hölkkäämässä 1-3 krt/vko. Suurin ongelma itsellä ollut sokerin syönti. Olen koittanut rajata herkkuttelut viikonloppuun, mutta aina sekään ei ole onnistunut. Muuten paheita ei juuri olekaan, kun en kahvia ole ikinä oppinut juomaan, enkä muutenkaan kofeiinia ole juuri käyttänyt.

Viikonloppumenot menossa niin käyn vaan nopee kysymässä että miltä @Ness vaikuttaa, ootko saanut letroista sivuoireita? Mulla ei oikeen muuta kuin jäätävä väsymys, normaalisti oon vähän yökyöpeli (keskiyön jälkeen nukkumaan) mutta nyt oon ihan kanveesissa 2 tuntia letron ottamisen jälkeen. Onneksi otan sen kello 21 niin meen siitä sit 2 tunnin päästä nukkumaan kun ei enää pysy silmät auki 😂 Päivisin ei oo niin paha väsymys, toki mulla on seurana myös maailman pienin päänsärky, sellanen että sitä ei juurikaan huomaa jos ei keskity siihen. Eli ei ole tullut pahoja oireita!

@salamana mielenkiintoista nyt et missä se ovis oikeasti oli! Onneksi siellä nyt muutamat tallettelut alla ja sopivat kyllä molempiin mahdollisiin ovispaikkoihin ✨ Voi kun saisit hyvän syyn olla holtittomalla linjalla festareilla 🙏

@SyysSumu tosi hyvältä kuulostaa tuo teidän suunnitelma ja että ehtii miehen tulokset tulla ja sit pääset juttelemaan gynelle tosta luteaalista 🙏 Ymmärrän kyllä tuon tunteen, että haluaisi mennä mahdollisimman luonnollisesti. Mulle ainakin kaksi eniten järisyttäviä asioita tässä matkalla on ollut just tutkimuksiin hakeutuminen (=jossain nyt vika, kun ei onnistu) ja itse hoitojen alku (=lapsettomuusdiagnoosi ja asian hyväksyminen, ettei ilman hoitoja tule mitään). Menee aina hetki aikaa prosessoida kun tapahtuu niin paljon, vaikka tuntuukin välillä, ettei mitään tapahdu 💕Toivotaan kuitenkin että teillä olisi vaikka noinkin helposti, kuin luteaalituella autettavissa tuo tilanne 🙏 Joskus se on ihan pienestäkin kiinni 😊

@Jolinda onneksi sait nyt ne lääkkeet! Ja huojentavaa kuulla, että jos olisi jokin kasvain niin se vaikuttaisi myös siihen jo tässä kun odottelet sitä magneettikuvausta 🙏 Hitsit tuo mittaus, välillä tulee noita öitä ettei ota selvää kun tulee nukuttua miten sattuu 😅

@Yrttiteetä tekisi mieli en oo vielä aloittanut tikuttelua, mut pitäisi aloittaa jo tiistaina. Varmaan täytyy sit laittaa se soimaan tyyliin 6:30 tai 7:00. Mä en siis normaalisti todellakaan herää tuohon aikaan, mulla on vähän erikoiset työajat 😅 mut mitäpä sitä ei tämän projektin eteen tekisi! Huh toivottavasti siellä pian ahdistus ja uupumus helpottaa 🙏 Tuo on kyllä haastavaa jos asuu muualla, mutta hoidot (vielä) Suomessa. Voin vain kuvitella että kuinka paljon aikaa ja vaivaa tuo kaikki paperisota vie 🫠 hurjasti tsemppiä!

@Haaveilija25 mulla ei oo oikeestaan ollut mitään oireita, paitsi tänään oon ollut aika väsynyt. Mut paha sanoa et johtuuko letroista. Mulla on myös niskat kipeet ja ”naamaa särkee”, mut se on vähän sellaista stressipäänsäryn tyyppistä mitä esiintyy joskus harvoin, jos olen purrut hampaita yhteen 😅 mut siis vaikea sanoa et onko lääkkeestä johtuvaa vai ihan itseaiheutettua 🤣 sen verran lievää on! Tosi hyvä kuulla, että oot selvinnyt pienillä oireilla - ja sulle kyllä tosi hyvä ottaa letrot illalla jos aiheuttaa noin paljon väsymystä 😆 eihän päivästä tulis mitään jos aamulla ottaisit!

Täällä perussettiä! Nyt kun vaan ens viikko kuluisi nopeesti 🤞ja toivotaan, ettei letrot aiheuta aikaista ovista kp13, koska sit inssi ei onnistu!
IMG_8674.jpeg

@Yrttiteetä tekisi mieli tsemppiä piinapäiviin ja ulkomaan byroktatiaan! Mahtavaa, että voit käyttää vielä vanhan työnantajan terveyspalveluita suomessa, mutta siinä tulee kyllä verikokeille hintaa jos pitää sinne asti matkustaa.
Joo, yksityinen verikoe / akuuttipuoli asuinmaassa on varmaan vaihtoehtoja jos tilanne äityy oikein pahaksi - juuri nyt tuntuu ettei siihen tarvetta vaikka unettomuutta vielä onkin. Suomessa mun terveydenhuolto on ihan kunnallisella vaan, mutta ex-työnantaja järjestää symposiumin ja sponssaa matkat niille ulkomailla asuville entisille alaisilleen jotka haluaa tulla paikalle.

Jätän tän vaan nopeasti tähän. Premom näyttää eri päivälle ovista enkä tiedä kumman mukaan menisin.

Liitteet

• Screenshot_2025-05-25-09-23-38-17_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-05-25-09-23-38-17_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    224.2 KB · Katsottu: 52
Tänään tuli liuskaan posi. En haluu vaan jotenki innostuu vaik niin kauan ku testi posi ja ei ala vuoto niin raskaana ollaan 😫 nukkunu viime yötä huonosti niin mittaukset ei täsmää mutta onhan ne pudonnu.
Aamulla heräsin ihan tukkosena kurkku käheenä. Jotain nippailuja ollu pari pv muuten oireetonta. Täl hetkel ei oo lisää testejä mut jäädään seurailee 🤞🏻
IMG_5003.jpeg
IMG_5002.jpeg

@Opahc onnea 😍💫 toivotaan, että on pysyvä plussa ja alhaiset lämmöt johtuu huonoista öistä ❤️ paljon paranemista myös

Omaa napaa:

Täällä lämmöt tippuneet, olin toivonut tälle päivälle nousua, mutta heräsin taas ennen viittä ja piti nousta ylös lapsen kanssa, niin voi olla että sekin vaikuttaa.. Kello ei tänäkään yönä ottanut lämpöjä, kun ei muka tullut 4h unta yhtenäisesti 🙄 alkaa toiveet kierrosta olla aika nollissa.

Tämän päivän raskaustesti (10 päivää piikin ottamisesta) oli melkein nega, vasta kuivuessa näkyy hento haamu.. mun mielestä heikoin "plussa" tähän mennessä verrattuna muihin ovitrelle-kiertoihin. Silloin kun olin raskaana, oli ovitrelle-haamu tässä vaiheessa jo aika vahva, eli nyt alkaa katse olla uudessa kierrossa. Lopetan cyclot varmaan pe jos tämä ei plussaksi muutu. Luulen, että skippaan hoidot seuraavassa kierrossa ja syön vaan letroja ja toivon että ovis tulisi itsekseen. Sellainen olo, että en jaksa ravata ultrassa ja tarviin vähän paussia tähän hommaan 😅

Liitteet

• Screenshot_20250526_065048_FF App.jpg
    Screenshot_20250526_065048_FF App.jpg
    145.5 KB · Katsottu: 32
Muokattu viimeksi:
@SyysSumu hyvä että kierron loppuun liittyy myös positiivisiä tunteita <3 se voi välillä olla pienestä tuesta kiinni että onnistuu! mikä tilanne siellä nyt on?

@Jolinda kiitos tsempeistä <3 "hyvä" että ei oo niin akuutti asia että olisi magneettikuvien kanssa kiire! aika pitkä lääkekuuri edessä mutta hyvä että siihen on myös raskausaika otettu sitten huomioon. oon huomannut samaa että jos herää mega-aikaisin, mittaa lämmöt, nukkuu 1-2h ja mittaa uudestaan niin jälkimmäinen on huomattavasti korkeampi. ja tämä vielä ouran kanssa. oon suosiolla merkannut tuollaiset yös pois laskureista.

@Yrttiteetä tekisi mieli Kesärauha on ihan paras, kaikille vaan isosuositus! siellä on juuri nimensä mukainen fiilis aina 🥰 toivon myös holittomuutta sinne 🤞 tosi hyvä jos kilpparilääkkeet on vaikuttanut ovikseen, kp13 kuulostaa jo ihan hyvältä. voimia myös ulkomaankuvioihin, se byrokratia ja säätäminen vie uskomattoman paljon voimavaroja. on sielläkin ihan hyvin talletteluita tuon ovisarvion ympärillä! ✨

@Ness 🤞 toivottavasti ovis osuu hyvin inssin suhteen. vielä ei varmaan merkkejä suuntaan tai toiseen?

@Opahc <3 tuo on jo hyvä viiva 12dpo kohdalle ❤️‍🩹 ymmärrän tosi hyvin tuon tunteen, paljon voimia, jaksamista ja tarrasukkia sinne! suositushan olisi että plussan jälkeen ei kannata lämpöjä tuijotella mutta teen itse ihan samaa.

Täällä lämmöt näyttää hyvältä, leposykkeet vetänyt tosin jokun super-romahduksen. rinnat vähän kipeenä mitä ei oo nyt muutamaan kiertoon taas ollut ollenkaan, pl. tuo edeltävä kemiallinen. jos vaan maltan niin odotan sunnuntaihin (12dpo) ennen kun testaan, se tosiaan helpottuu sillä että ollaan viikonloppu reissussa taas.

1748240610553.png

IMG_0076.jpeg

Täällä oli tosi pitkään lämmöt aika korkeella ja viimeyönä vaan yhtäkkiä putos🤔 saa nähdä mihin tää johtaa, kun edelleen kuukautiskierron paluuta odottelen ja sillon tällön oon mittaillu ovista, mut ei oo kyllä näkynyt tai en oo ainakaan testiliuskaan saanut kiinni.

@Opahc Oi, ihania uutisia heti viikon alkuun!😍 Pysyisipä tämä kyydissä ja lämmöt lähtisi nousuun jotta ei aiheuta turhaa stressiä💕

Onnea @Opahc

Täällä ff:n mukaan dpo 5. Terolut aloitettu kaksi päivää sitten ja nähtäväksi jää miten vaikuttaa tähän kiertoon.

Liitteet

• Screenshot_2025-05-26-12-02-50-46_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-05-26-12-02-50-46_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    215 KB · Katsottu: 31
Takaisin