@marik91 meilläkin taisi tulla miehelle kaikki lisätestit vasta kun annettiin se toinenkin näyte ja saatiin varmuus että ei ollut hetkellinen alenema tuossa siemennesteessä. Sen jälkeen kyllä tutkittiin paljon kaikkea. Aika jännä, ettei teillä ensikäynnillä edes punnittu. Meillä kyllä laitettiin molemmat puntarille
Meillä oli ensikäynnillä erikoistuva lääkäri (soitteli esim jollekin kollegalle kesken käynnin apuja), niin se oli vähän niin ja näin
vasta myöhemmin tuli sitten hoitoon mukaan tämä asioihin erikoistunut henkilö. Jännä ettei edes tarttunut tuohon steroidi-asiaan. Meiltä sitä on kysytty toooodella useasti, viimeksi taas suunnittelukäynnillä. Vaikka mies on sanonut jo monta kertaa, ettei käytä eikä koskaan ole käyttänyt
kyllä mä uskon että se toinen kontrolli riittää. Ei meiltä ole ainakaan otettu muuta kuin nuo kaksi. Ja nyt sitten testimielessä inssissä tulee kolmas koitos, ehkä siksi se lääkärikin sen inssin laittoi et näkee vielä kolmannen näytteen
Hyvän näköinen käyrä siellä!
@Stiinaliina kommppaan muita kommentoijia, että oviksen jälkeen lämmöt kuuluukin nousta. Se et kuinka paljon, niin on tosi yksilöllistä. Toisilla pomppaa korkealle heti oviksen jälkeen, toisilla lähtee pikkuhiljaa nousemaan. Eli hyvää tietää jos lämmöt nousussa, tarkoittaa oviksen tapahtuneen!
@SyysSumu toivotaan parasta
ja kyllä siitä sitten hoitoja löytyy jos tuloksissa olisikin sanomista. Tuo on kyllä kanssa jännä, meillä miehellä myös tosi usein kuuma, lämpö nousee helposti. Mut toki ihan jo painollakin voi olla tekemistä asian kanssa
Tsempit uuden kierron alkuun jos se sieltä nyt tänään tai huomenna alkaa 
@Mustikkatäplä ihan oikein muistat, eli pesussa saadaan myös ne vasta-aineet pois! Ainoo ongelma on just se et jos siittiöt ei kestä pesua, tai jos näyte on niin huono että ei jää tarpeeksi eteenpäinuivia jäljelle pesun jälkeen! Tää on vähän kuin yksi näistä monista testeistä ja tutkimuksista lisää, että miten käy
onpahan sit koitettu! Voi vitsit siellä on pattitilanne.. mä varmaan laittaisin sen töhnän enivei. Vaikka oot varmaan oikeassa, ettei yhdellä talletuksella ja aikaisella oviksella ei ehkä ne parhaat mahdollisuudet, mut oon ainakin itse huomannut, et mua helpottaa et teen ”kaiken voitavani” (esim testaan oviksen aina..vaikkei tarvis), niin saan jotain kontrollintuntua tähän touhuun, vaikkei mikään oikeesti oo mun käsissä ja mahdollisuudet luomuna ei hääppöiset 
@Stiinaliina kommppaan muita kommentoijia, että oviksen jälkeen lämmöt kuuluukin nousta. Se et kuinka paljon, niin on tosi yksilöllistä. Toisilla pomppaa korkealle heti oviksen jälkeen, toisilla lähtee pikkuhiljaa nousemaan. Eli hyvää tietää jos lämmöt nousussa, tarkoittaa oviksen tapahtuneen!
@SyysSumu toivotaan parasta
@Mustikkatäplä ihan oikein muistat, eli pesussa saadaan myös ne vasta-aineet pois! Ainoo ongelma on just se et jos siittiöt ei kestä pesua, tai jos näyte on niin huono että ei jää tarpeeksi eteenpäinuivia jäljelle pesun jälkeen! Tää on vähän kuin yksi näistä monista testeistä ja tutkimuksista lisää, että miten käy