BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@lepus timidus oi ihanaa vahvistuu😍 lupaavalta vaikuttaa! Voisko sittenki vaa olla pienemmĂ€t dpođŸ€”

@Summerwalk no ehdottomasti kotona talletellaa viimesee asti ja toivotaa, et ovis tulis ajois. Nyt vaan ollu kp16 ja kp15 edelliset et tiukil vetĂ€Ă€đŸ˜ olishan se bonuskierto kiva, vaiks todennĂ€kösyydet onnistumisel ei ny oo ollu korkeel. Mut periaatteessa vikaakaan ei oo löytyny ja toi luomu esikkokin.

En oo tullu yhtÀÀ viisaammaksi missĂ€ mennÀÀn đŸ€Ș lĂ€mmöt tuli alas eilisestĂ€ huipusta mut on yhĂ€ yli normin. Oli eilen kyllĂ€ lopulta tosi kipee ja kuumeinen olo illasta, ettĂ€ menin ajoissa nukkumaan. Noh sit tĂ€nÀÀn apteekin ultra ja pc:n liuska heti aamupissasta, rfsu taas kaikilta salaa töissĂ€. Pistin pari cb:tĂ€ tilaukseen, josko niistĂ€ sais lisĂ€varmistukset viikonlopuksi.
View attachment 116773
View attachment 116774
View attachment 116775
View attachment 116776
Mut mĂ€ oon pÀÀttĂ€nyt, ettĂ€ nyt en ressaa viivoja tai lĂ€mpöjĂ€ tai mitÀÀn muutakaan kuten viimeksi vaan pĂ€ivĂ€ kerrallaan. đŸ€­
KyllĂ€ nyt uskaltaa jo onnitella, ei jĂ€tĂ€ arvailun varaa yhtÀÀn! Eli: Onnea!!! 😍 KesĂ€vauvaa kohti! đŸ„°

Huomenta. Ei mitÀÀn raportoitavaa, mutta raportoin silti 😆 lĂ€mmöt jatkaa nousuaan. Luulen ettĂ€ mulla nuo luget vĂ€hĂ€n nostaa lĂ€mpöjĂ€ kun ainakin kauhee palelu alkoi nyt jo normaalia aiemmin đŸ„¶ Ja vĂ€symys!!! Toivottavasti ei tĂ€stĂ€ ainakaan pahene kovasti kun tuntuu jo nyt ettĂ€ oon ihan zombie koko ajan 😮 Semmonen ihmeen tokkurainen olo.
Toivottavasti ei ainakaan kipeeksi oo tulossa đŸ™đŸ»
5FBA9F33-5885-4652-A8F5-DA210EBCF378.jpeg

Huomenta! Tasainen linja jatkuu tĂ€nĂ€kin aamuna. Olin kyllĂ€ ihan varma, ettĂ€ aamulĂ€mpö olisi laskenut, koska mulla oli niin kuuma nukkuessa. VĂ€syttÀÀkin ihan tolkuttomasti. Nyt on taas mennyt pari yötĂ€ niin, ettĂ€ nukahtaminen on vaikeaa ja herĂ€ilen kesken unien. PÀÀsispĂ€ takaisin nukkumaan 😮

@Summerwalk mielenkiintoinen nousu kyllĂ€! đŸ€”

@lepus timidus miltĂ€s siellĂ€ nĂ€yttÀÀ tĂ€nĂ€ aamuna? 😊

Liitteet

• Screenshot_20221102-064040_FF App.jpg
    Screenshot_20221102-064040_FF App.jpg
    217.8 KB · Katsottu: 108
@Emna tĂ€nĂ€ aamuna en mitannut, kun pyörin pitkin yötĂ€ kauheassa hikilammikossa, mutta tĂ€n aamun rfsu tokasta pissasta nĂ€yttĂ€is ettĂ€ olis taas vĂ€hĂ€n eilistĂ€ vahvempi đŸ€© tulis vaan nyt digi ni sais lopullisen varmistuksen.

LisÀys, soitin neuvolaan ja kÀyn huomenna mittaa suoraan hcg:n. Pe pitÀs saada jo vastaus, sen mukaan sit edetÀÀn kuulema neuvolan suhteen.

IMG_20221102_073328.jpg

Muokattu viimeksi:
@Emna hieno tasanen viiva on 😄 toivotaan ettĂ€ unihĂ€iriöt olis enne!

@Summerwalk on kyl lupaava nousu! Toivotaan et sielki vÀsymys olis enne eikÀ vaan progetuen sivuoire!

@lepus timidus lupaavaa tummumista on!! Ihanaa! :))

Mulla putos jo lĂ€mmöt selviin menkkojenalkulĂ€mpöihin! PÀÀsenkö jo tĂ€nÀÀn ilmottautumaan!! Toivottavasti ei meinais ettĂ€ ollaan liian aikasin liikkeellĂ€ sit 👀 en kyl usko! Mut erikoista kyl jos nyt tĂ€nÀÀn jo alkais, kyl mulla yleensĂ€ on alkanu vast dpo14 đŸ€”

Screenshot_20221102-090522.png

@Emna on kyl tasasta ja toivon kans, et unet olis hyvÀ merkki!

@Summerwalk toivottavasti ei oo flunssast johtuvaa lĂ€mmön nousua vaan hyvĂ€stĂ€ syystĂ€đŸ˜
@Nurppu jĂ€nnĂ€ks vetÀÀ alkaako tĂ€nÀÀ vai huomen sit. Ei kai sillĂ€ nyt pĂ€ivĂ€l oo vĂ€liĂ€ tĂ€s kohtaa niiden hoitojen kanssađŸ€”

Me juu saatiin nyt bonuskierto vielÀ. Ei voida tiputtaa kuukauteen sitÀ sytostaattia ton koronan takia. PÀivÀn oli mihel 38 asteen kuume, toivotaa, ettei kauheest oo simppoi ahdistanu.

Multa jĂ€i nyt aamulĂ€mmöt jotenki mittaamat, mut onneks ny tĂ€s kohtaa ei kauheen oleellista😁 odotan menkkoja alkavaks huomen, jos menee samal taval ku viime kierros lugejen kanssa.

Voi ei! Mun hienoon tasaseen viivaan tuli notkahdus 😂 TestistĂ€ en löytĂ€nyt ees viivanpaikkaa.

Liitteet

• Screenshot_20221103-061300_FF App.jpg
    Screenshot_20221103-061300_FF App.jpg
    221.2 KB · Katsottu: 124
  • 20221103_060801.jpg
    20221103_060801.jpg
    688.2 KB · Katsottu: 119
Pahoittelut @Emna negasta, mutta kovin on aikaista tehdĂ€ johtopÀÀtöksiĂ€ 🧐😊 KĂ€yrĂ€ nĂ€yttÀÀ edelleen hyvĂ€ltĂ€ vaikka pieni kauneusvirhe siihen nyt tulikin 😆

@Juliet92 Onnea bonarikierroksesta 😍 Tietysti harmi ettĂ€ miehen hoidot lykkÀÀntyy, mutta jospa tĂ€stĂ€ seuraisi nyt jotain hyvÀÀ 🌈 EikĂ€hĂ€n ne simpatkin ehdi toipua ahdistuksestaan 😆
MikÀ on tilanne @Juliet92 ja @Nurppu, pÀÀsittekö jo uuteen kiertoon?
@lepus timidus Hyvin vahvistuu. TÀÀllĂ€kin odotetaan kuumeisesti sun digiĂ€ 😅 ja verikokeen tuloksia.

Mulla lÀmmöt jatkaa ylhÀÀllÀ ja vÀhÀn on kurkku karheen tuntuinen. KyllÀ nÀmÀ lÀmmöt meinaa vasta lugeja tai flunssaa kun niin aikaiset pÀivÀt, mutta kunhan nyt vaan jÀisivÀt sinne katonrajaan. Ihmettelen kun ff alkoi epÀröimÀÀn oviksen kanssa, ei kuulemma voi sitÀ varmaksi todeta progetuen vuoksi, vaikka kyllÀhÀn nuo lÀmmöt nousi selvÀsti
AF3217A2-D693-43B8-9793-AD730068AE32.jpeg
jo ennen lugejen aloitusta. Mutta siinĂ€kö arpoo, itse olen varma oviksen tapahtuneen tai nĂ€in ainakin uskottelen itselleni 😆

@Juliet92 onpa ihanaa ettÀ vielÀ yksi kierros tuli teille, vaikka tietysti harmi ettÀ miehen hoito siirtyi samalla! Toivotaan nyt taas kovasti tÀrppiÀ tÀhÀn! :)

@Emna voi notkahdus 😄 mutta varhaset on pĂ€ivĂ€t, vielĂ€ ehtii plussa hyvin tulla! :)

@Summerwalk oliko sulla nyt lĂ€mmöissĂ€ niin ettĂ€ luget nosti niitĂ€ ylemmĂ€s? HyvĂ€n nĂ€könen kĂ€yrĂ€ joka tapauksessa! :) Taisinkin mainita jo mutta mulla tosiaan oli jostain syystĂ€ lugekierroissa normaalia alemmat lĂ€mmöt 😄 eli ainakaan mulla ei nostanut!

TsempeistĂ€ huolimatta ei eilen alkanu menkat, toisaalta hyvĂ€ ettĂ€ ei luteaali yhtĂ€kkiĂ€ lyhentyny 😅 mut hetki sit alko ja ilmottauduin taas hoitoon! Ny kaikki ulokkeet ristissĂ€ ettĂ€ mahdutaan mukaan 😬 TĂ€ssĂ€ vielĂ€ pÀÀttyneen kierron kĂ€yrĂ€ tĂ€ydellisyyden nimissĂ€!

Screenshot_20221103-124656.png

Noniin tuun taas omanapailemaan.. eli hcg tulos oli 135 (ed. Menkoista laskien 4+3 meneillÀÀn) eli oikeastaan hyvin alhainen, joten ei nyt hirmu korkealla ole toiveet. Toki jos vasta kiinnittyi niin ehkĂ€ siihen nĂ€hden ok, mut taas vaihteeksi huomenna tiedĂ€n enemmĂ€n kun neuvolasta soittavat. EhkĂ€ kuitenkin alan valmistautumaan et menee kesken. 🙄

Noniin tuun taas omanapailemaan.. eli hcg tulos oli 135 (ed. Menkoista laskien 4+3 meneillÀÀn) eli oikeastaan hyvin alhainen, joten ei nyt hirmu korkealla ole toiveet. Toki jos vasta kiinnittyi niin ehkĂ€ siihen nĂ€hden ok, mut taas vaihteeksi huomenna tiedĂ€n enemmĂ€n kun neuvolasta soittavat. EhkĂ€ kuitenkin alan valmistautumaan et menee kesken. 🙄
ÄlĂ€ vielĂ€ heitĂ€ kirvestĂ€ kaivoon. ❀ vaikka ymmĂ€rrĂ€n huolesi paremmin kuin hyvin. Saitko seuranta labraan?

@lepus timidus samaa mieltĂ€ @Jossu123 n kanssa, se tuplaantumisvauhti on kai tĂ€ssĂ€ kohtaa mielenkiintoisempi kuin arvo itse. Mutta siis, oli ilmeisesti myöhĂ€inen kiinnittyminen, missĂ€ on isompi riski varhaiselle keskenmenolle. Toisaalta kuten sanottu, nÀÀ on joskus outoja juttuja, mistĂ€ sitĂ€ tietÀÀ jos toinen munasolu lĂ€hti harvinaislaatuisesti myöhemmin liikkeelle tms đŸ€·đŸŒ toivotaan kovasti ettĂ€ olis jostain sellasesta kyse!

@Summerwalk siellÀ kyllÀ hyvÀnnÀköset lÀmmöt! Voi olla muustakin kuin lugeista, itse en huomannut, eikÀ @Nurppu kaan eroa lÀmmöissÀ. Mutta toki voi myös olla yksilöllistÀ. Itseasiassa lugejen kanssa lÀmmöt lÀhtee jo laskuunkin ennen menkkoja, kun ilman lugeja pysyny korkeel viel jopa menkkojen alkaes.

@Nurppu jeij👌 sulla siis tĂ€nÀÀn kans kp1! Nyt kaikki ulokkeet ristiin tosiaan, et vihdoin pÀÀset pistelemÀÀn!

@lepus timidus mĂ€kin sanon, et Ă€lĂ€ heitĂ€ viel kirvestĂ€ kaivoon. EihĂ€n sulla nyt niin pitkĂ€llĂ€ vielĂ€ ole ja tosiaan, jos kiinnittyny myöhemmin! Ja myöskin yksilöllistĂ€ se nousu. Seuraava arvo kertonee enemmĂ€n ja kovasti toivotaan kaikki tÀÀllĂ€, et hyvin kaikki menis❀

Juu tÀÀllĂ€kin kp1! Jo toinen kerta putkeen kun odotan uutta kiertoa, kun posia ei tullu. Alko suhtees sit saman kaavan mukaa ku viime kierros vikasta lugesta. ÄrsyttĂ€vĂ€sti vaan ennusteiden mukaan nyt tammikuun menkat menis sillee et alkais vasta kuun puolen vĂ€lin jĂ€lkee ku olis ollu alkukuusta kivempiđŸ€Ł pienet on harmit juu, mut malttamaton mieli. Juu ei se miehen hoidon siirto onneks vakava asia oo.

Jos nyt ei niitĂ€ letroja heru, niin aattelin vetÀÀ rennon kierron ilman mitÀÀn kikkakolmosia, enkĂ€ ovistakaan aatellu tikuttaa, paitsi ehkĂ€ kĂ€ytĂ€n neljĂ€ viime kierrosta jÀÀnyttĂ€ testiĂ€ kp11-kp15 ja nĂ€kyy sit niis tai ei. Ainoastaan lĂ€mpöjĂ€ nyt seurailen ja otetaan sit lĂ€hempĂ€nĂ€ ovisaikaa joka toinen pĂ€ivĂ€ taktiikka. Saa nĂ€hĂ€ pysyykö mieli rentona😁 greippimehua vĂ€hĂ€n pohdin ostaako vai ei. On mulla ovislimat tullu ilmanki.

Joo ei auta taas kuin seurata ja odottaa aina vaan siihen huomiseen :tears: kyllÀhÀn testit on vahvistunut joka pÀivÀ selkeÀsti, mutta toisaalta tuo myöhÀisen kiinnittymisen keskenmeno% on kyllÀ niin hurja ja se on ollut tiedossa, ettÀ saa nÀhdÀ. Varmaan huomenna kun neuvolasta soittavat antavat uuden ajan labraan ensi viikolle. Sit viimeistÀÀn tietÀÀ kumpaan suuntaan hcg menossa. VielÀ ainakaan ei ole sellaisia oloja, ettÀ alkaisi vuoto. TÀnÀÀn varmaan tulee ne digit ja paremmat cb:t postissa, mutta ehkÀ jemmaan ne suosiolla viikonlopuksi/alkuviikkoon, koska plussaa ne todennÀköisesti nyt nÀyttÀvÀt joka tapauksessa. Jos viikonloppuna on sit haamua testeissÀ niin sitten niistÀ voi jo tehdÀ jotain pÀÀtelmiÀ itsekin ettei hcg ole ainakaan nousussa.

@lepus timidus Samaa toistan kuin muutkin tÀÀllĂ€ ettĂ€ tĂ€rkeĂ€mpÀÀ tosiaan se ettĂ€ arvo tuplaantuu testikertojen vĂ€lillĂ€ kuin yksi yksittĂ€inen mittausarvo. Sun testit on kuitenkin vahvistunut selvĂ€sti pĂ€ivĂ€ pĂ€ivĂ€ltĂ€, niin luottaisin enemmĂ€n niihin 🌈 Niin ku jo aiemmin oon maininnut mulla yksi elĂ€vĂ€ esimerkki todella myöhĂ€isestĂ€ kiinnittymisestĂ€ kokkailee tuossa itselleen vĂ€lipalaa parhaillaan huppu pÀÀssĂ€ ja luurit korvalla 😂
@Juliet92 Toivotaan sulle nyt rentoa ja tuotteliasta kiertoa. Kiva tunne varmasti vaihteeksi sekin ettei uuteen kiertoon pÀÀseminen harmita.
@Nurppulle pidetÀÀn nyt peukkuja ettĂ€ saa pian piikkiĂ€ lihaan 😂 Kaikkea sitĂ€ voi ihmisille toivoakin 😆 HyvĂ€ ettĂ€ menkat alkoi ajallaan niin kuin pitikin, hyvĂ€ lĂ€htökohta hoidoille.

Vertasin omia lÀmpöjÀ viime kiertoon ja ei ne nyt ehkÀ nÀyttÀisikÀÀn nousseen erityisesti lugejen aloittamisen aikaan (dpo3 illalla) vaan on ollut vÀhÀn koholla jo ovulaatiosta asti viime kiertoon verrattuna ja nyt aika samoissa kuin viime kierron huippu oli. Eli vaikee sanoa mikÀ on lugejen vaikutus.
EE6B92F8-5762-4801-9F9F-6B230241074B.jpeg

Ff vaan huomauttaa ettÀ lÀmpöjen nousuun ei voi luottaa kun merkitsin progetuen.
553BF7BE-BA68-43DD-8022-589E428D1443.jpeg

@Summerwalk se on kyl totta ettÀ ne progelisÀt nostaa lÀmpöjÀ vaikka ei olis ovista ollu! MÀ yhes kierros jouduin alottaa progelisÀn ennen ku ovis tuli ja se nosti ihan normaalisti lÀmmöt luteaalilÀmpöihin. Mut FF tunnisti ettÀ progetuki alotettiin ennen ovista, eikÀ sit merkannu ovista siihen kiertoon vaikka lÀmmöt nousikin!

VÀhÀn meinaa olla kiire tÀnÀ aamusta, joten tÀssÀ nyt vaan kÀyrÀ ja testi.

Liitteet

• Screenshot_20221104-061222_FF App.jpg
    Screenshot_20221104-061222_FF App.jpg
    224 KB · Katsottu: 137
  • 20221104_055834.jpg
    20221104_055834.jpg
    1,000.9 KB · Katsottu: 126
Pahoittelut taas negasta @Emna ❀ vaikkakin aamusilmillĂ€ni olin nĂ€kevinĂ€ni testissĂ€ jotain 👀 Mut sit kohta en nĂ€hnytkÀÀn sitĂ€ enÀÀ.
Mut lĂ€mmöt edelleen tasaisen lupaavat đŸ‘ŒđŸ»

Mulla nousu jatkuu vaan. YöllÀ nÀin unta ettÀ oli kovia menkkakipuja ja etsin sÀrkylÀÀkettÀ joka paikasta mutta en löytÀnyt. En nyt sit tiedÀ oliko oikeesti jotain oloja vai untako vaan.

NÀiden lugejen kanssa on vÀhÀn ehkÀ tylsÀÀ seurata kiertoa kun ihan lupaavia merkkejÀ olis ilmassa mutta kaikki voi liittyÀ tuohon progetukeen eikÀ voi oikein pÀÀtellÀ mitÀÀn.
Mutta toistaiseksi hyvĂ€ vaikutus niillĂ€ on ollut. Tiputtelua ei ole juurikaan nyt ollut. Jos nyt ei ihan kaivamalla kaiva 😆 mutta ei siis suojaan tai housuihin asti tule mitÀÀn muuta kuin sitĂ€ lÀÀkemössöÀ. Ja se vetinen ripuli mistĂ€ @Nurppun kanssa oli puhetta, on nyt loistanut poissaolollaan. Se siis todennĂ€köisesti oli hormonaalista niin kuin arvelinkin.

TĂ€ssĂ€pĂ€ taas ihanat yksityiskohtaiset eritekuvaukset aamunne iloksi, olkaa hyvĂ€t 😂

0830C125-C008-4A15-8E67-884E56CCA727.jpeg

@Emna mÀki katoin aamulla unenpöpperösilmillÀ ettÀ olisin jotain nÀhny tossa mut nyt en enÀÀ nÀÀ! Tosin mun viivalasit on nykyÀÀn niin vahvat ettÀ tunnun nÀkevÀn pc:ssÀ aina viivan, siks piti lopettaa niiden kÀyttö ja siirtyy pelkkiin medigoo:hin, niissÀ en oo ikinÀ nÀhny muuta ku valkosta tai sit viivan sillon kun oikeasti oli viiva!

@Summerwalk sul on kyl hyvĂ€n nĂ€könen kĂ€yrĂ€ 😅 olispa ihanaa ettĂ€ syy sille oliskin ettĂ€ kyydissĂ€ on joku ❀

MÀ en ny laita mun reppanakÀyrÀÀ, mutta ilmotan ettÀ piikittely alkaa tÀnÀÀn! KyllÀ oikeen tuntu miten putos paino harteilta kun tuli viesti ettÀ nyt alkaa hoidot! MÀ niin pelkÀsin viime hetkeen asti ettÀ taas on joku syy miks siirtyy.

Takaisin