Täälläpä on mielenkiintoisia käyriä!
Mites @Nurppu tilanne tänään? @Harmi89 hyvää nousua!
@Summerwalk ja sun jännittävä tilanne jatkuu vieläkin! Jatkaisin vielä testailua enkä heittäis ollenkaan kirvestä kaivoon, kun sulla on niin uskomaton kierto tällä hetkellä menossa ja lämmöt noin ylhäällä edelleen! @Emna mä kans veikkaisin tuota kp15 oviksen ajankohtaa oikeammaksi 
Mä sain vasta perjantaina uuden mittarin ja vasta tänä aamuna pääsin ekan kerran mittaamaan, joten tästä taas lähtee. Ovistestejä tuli tilattua mittarin mukana, joten ehkä otan ne taas käyttöön kun viime kierto meni ilman mitään testejä :D

Mites @Nurppu tilanne tänään? @Harmi89 hyvää nousua!
@Summerwalk ja sun jännittävä tilanne jatkuu vieläkin! Jatkaisin vielä testailua enkä heittäis ollenkaan kirvestä kaivoon, kun sulla on niin uskomaton kierto tällä hetkellä menossa ja lämmöt noin ylhäällä edelleen! @Emna mä kans veikkaisin tuota kp15 oviksen ajankohtaa oikeammaksi Mä sain vasta perjantaina uuden mittarin ja vasta tänä aamuna pääsin ekan kerran mittaamaan, joten tästä taas lähtee. Ovistestejä tuli tilattua mittarin mukana, joten ehkä otan ne taas käyttöön kun viime kierto meni ilman mitään testejä :D

Muokattu viimeksi:

Eikä 20 vuodessa näemmä olla päästy tutkimuksen tuloksiakaan hyödyntämään.

Tuossahan alkaa varmaan jo pelkäämään piinailua etukäteen, jos olo saattaa mennä noin hurjaksi. Onko keltarauhastukea kokeiltu, onko siitä ollut apua? Eikös sen pitäisi olla rauhallisuutta lisäävä hormoni? No varmaan oot kaikkesi tehnyt ja kokeillut tuossa tilanteessasi. Kovasti voimia loppukiertoon