@Juliet92 hyvän näkönen käppyrä siellä! :) Mul oli lugekierrot tammikuu ja helmikuu, vähän jo ehtiny muistot heikkenee matkan varrella

katoin FF merkinnöistä että tammikuussa en oo merkannu melkeen mitään oireita lugejen aikana, helmikuussa taas oon merkannu ihan hirveesti erilaisia oireita! Eli ei näytä olleen edes mikään toistettava oirekirjo mulla :P
@Emna mittailetko mistä lämpöä? Uskon et peiton vaihto vois ihan hyvin jotain vaikuttaa. Sulla ei sentään FF oo aatellu että olis erittäin varhainen ovis ollu siel :D
Mulla tais vähän tässä helpottaa tää pahin loman tarve kun piti alkaa mietiskelemään noita ens kierrossa alkavia hoitoja! Lämmöistä päätellen ovis oli lauantaina, mikä mun luteaalilla meinaa että menkatkin alkaa lauantaina. Se on varmaan erityisen huono aika ku viikonloppuna ehtii kasautua sit iso jengi muitakin hoitoon hakeutuvia. Ei auta ku toivoa et me ollaan korkeella prioriteetissä ku eka hoito tulossa. Muistelen että olis sanottu että sillon on korkeella

mut voihan meitäki olla liikaa sit!
Tästä vielä käyrää, ja pupusteluaikataulut mukana! Ei mitään seksihellelukemia tällä kertaa mut ihan ok
View attachment 116074