Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm.. Kummassakin testissä kyllä nään tuplaviivat (siis tuossa alimmassa kuvassa), mutta on kyllä tosi hankala sanoo, onko kyse viivanpaikoista vai haamusta..Jotenkin tuntuu et noi vaan näyttää mun kohdalla näin helposti viivanpaikkaa!
Dpo 10.
Pc ei mitään (kai siinäkin jo jotain hitusen näkyisi..)
Tää siis sama kuin eilen, mielestäni aika samalta näyttää. En jaksanut ottaa toisessa valossa kuvaa niinkuin eilen otin molemmissa
Kuivana en tiedä vielä miltä näyttää kun hetki sit tein.
View attachment 115176
Ja tuossa lämmöt
View attachment 115177
Muoks. Kyllä se vaan oli eilen viivanpaikka tai vastaava mikä näkyi selvästi.
Ylempi eilen ja alempi tänään
View attachment 115179
Mäkin kyllä nään haaleeta toista viivaa, toivottavasti ei mikään räikee viivanpaikka oo.Jotenkin tuntuu et noi vaan näyttää mun kohdalla näin helposti viivanpaikkaa!
Dpo 10.
Pc ei mitään (kai siinäkin jo jotain hitusen näkyisi..)
Tää siis sama kuin eilen, mielestäni aika samalta näyttää. En jaksanut ottaa toisessa valossa kuvaa niinkuin eilen otin molemmissa
Kuivana en tiedä vielä miltä näyttää kun hetki sit tein.
View attachment 115176
Ja tuossa lämmöt
View attachment 115177
Muoks. Kyllä se vaan oli eilen viivanpaikka tai vastaava mikä näkyi selvästi.
Ylempi eilen ja alempi tänään
View attachment 115179
Voi kuinka hyvä uutinen!! Aina lohduttavaa kun otetaan todesta ja saa apua. Toivottavasti saat naisten polilta apua hormonisekoiluihin.@Nurppu näköjään selvästi kp1 lähestyypahoittelut
@NewMoon ärsyttävää kyllä, jos noi viivat ei mitään tarkota.
@Lorena antoisaa piinailua sinne
Mun päivä muuttu just positiiviseks ja näkyy valoa tunnelin päässä. Kävin just yleislääkärin vastaanotol ja teki sisätutkimuksen ja näytti paikat muuten hyviltä paitsi limakalvot ärtyneet minkä nyt oon itsekin havainnu. Vaikuttais tulehdukset selätetyiltä. Lupas kirjottaa mulle lähetteen naistenpolille näistä mun epämääräsistä kipuiluista ja hormoonisekoiluista mistä oon tosi helpottunu ja tyytyväinen! Siellä näkis ultralla, et onko kaikki ok ja jos jotain muutakin tutkimusta mahdollisesti. Tuntuu, et ainakin osa mun ahdistuksesta nyt helppas ku tietää, et jotain tutkitaa ja menee asioita eteenpäin. Arvioi, et aika tulis 1-2kk.
Itkin siel käynnil ja tuntu kyllä, että otti tosissaan vaikka sanoikin, et stressikin vaikuttaa hormooneihin. Mut selväst hormooneis on jotain vialla. Epäilen kans et testoo erittyis liikaa ku karvankasvu aikamoista jopa alaleukaan tummia paksuja karvoja ja naama kukkiu pahemmi ku teini-iäs ja noi loppukierro olot ja lyhyehkö luteliaali viittas taas alhasee keltarauhashormoonii. Paha kyl sanoo, et jos ultral ei mitään näy ni tutkivatko viel lisää muutaVoi kuinka hyvä uutinen!! Aina lohduttavaa kun otetaan todesta ja saa apua. Toivottavasti saat naisten polilta apua hormonisekoiluihin.![]()
Onko sulta koskaan tutkittu pcos?Itkin siel käynnil ja tuntu kyllä, että otti tosissaan vaikka sanoikin, et stressikin vaikuttaa hormooneihin. Mut selväst hormooneis on jotain vialla. Epäilen kans et testoo erittyis liikaa ku karvankasvu aikamoista jopa alaleukaan tummia paksuja karvoja ja naama kukkiu pahemmi ku teini-iäs ja noi loppukierro olot ja lyhyehkö luteliaali viittas taas alhasee keltarauhashormoonii. Paha kyl sanoo, et jos ultral ei mitään näy ni tutkivatko viel lisää muutaperuslabrathan mulla on ollu priimaa, raudat, kilpparit tms.
Ei oo, ultrattu muista syist pari kertaa mut ei oo ikin mainittu et olis monirakkulaiset munasarjat. Ylipainoa löytyy bmi mukaa 19kg, mut ei oo keskivartalolihavuut. esikoisesta ihan luomuna raskautunut muutamsn kilon painavempana.Onko sulta koskaan tutkittu pcos?
Ei oo ennen ovista ultrattu. Nää mun ovikset on aikaistunut nyt ku oon käyttänyt niitä cyclogestejä, tavallaan sen verran aiemmin tulee mitä luteaalia niillä pitkittää@Juliet92 ihanaa että sait lähetteen, se on niin helpottavaa kun tutkitaan ja tuntuu että saa asioita sillä tavalla eteenpäin
@Harmi89 tsemppiä odotteluun! Kyllä se lokakuu sieltä lähestyy kokoajanmeillä toivottavasti alkaa koronaviivästyksen jälkeen syyskuun menkoista, mutta aika samoihin aikoihin päästään jännittämään
@Nurppu pahoittelut uudesta kierrosta, on se aina surku
@Jossu123 näyttää tosiaan siltä että ovis on takanapäinonko sulla ultrattu ikinä vähän ennen ovulaatiota, millainen limis ollut silloin?
Täällä dpo7 ja hirvee päänsärky koko illan, tuli myös vähän rusehtavaa valkovuotoa.. päivät matelee ja lämmöt suht tasaiset!
View attachment 115204