BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenkin tuntuu et noi vaan näyttää mun kohdalla näin helposti viivanpaikkaa!

Dpo 10.
Pc ei mitään (kai siinäkin jo jotain hitusen näkyisi..)

Tää siis sama kuin eilen, mielestäni aika samalta näyttää. En jaksanut ottaa toisessa valossa kuvaa niinkuin eilen otin molemmissa 🙈
Kuivana en tiedä vielä miltä näyttää kun hetki sit tein.

View attachment 115176

Ja tuossa lämmöt

View attachment 115177

Muoks. Kyllä se vaan oli eilen viivanpaikka tai vastaava mikä näkyi selvästi.

Ylempi eilen ja alempi tänään

View attachment 115179
Hmmm.. Kummassakin testissä kyllä nään tuplaviivat (siis tuossa alimmassa kuvassa), mutta on kyllä tosi hankala sanoo, onko kyse viivanpaikoista vai haamusta..

Josko huomenna olisimme taas viisaampia, aikainen dpo sulla kuitenki vielä! 😊

Jotenkin tuntuu et noi vaan näyttää mun kohdalla näin helposti viivanpaikkaa!

Dpo 10.
Pc ei mitään (kai siinäkin jo jotain hitusen näkyisi..)

Tää siis sama kuin eilen, mielestäni aika samalta näyttää. En jaksanut ottaa toisessa valossa kuvaa niinkuin eilen otin molemmissa 🙈
Kuivana en tiedä vielä miltä näyttää kun hetki sit tein.

View attachment 115176

Ja tuossa lämmöt

View attachment 115177

Muoks. Kyllä se vaan oli eilen viivanpaikka tai vastaava mikä näkyi selvästi.

Ylempi eilen ja alempi tänään

View attachment 115179
Mäkin kyllä nään haaleeta toista viivaa, toivottavasti ei mikään räikee viivanpaikka oo.

Mun lämmöt vetää kummaa siksakkia. Mikä lie risoo.

Liitteet

• Screenshot_20220815-095427_FF App.jpg
    Screenshot_20220815-095427_FF App.jpg
    356.5 KB · Katsottu: 135
@NewMoon lämmöt näyttää oikein hyviltä! @Nurppu lämpötrendi ei oikein optimaalinen, mutta pidetään vielä peukkuja! :thumbs-up:

Oviksen metsästys täällä vihdoin ohi. Viikonlopun rientojen takia tarkka päivä jälleen hakusessa, kun en saanut mitattua lämpöjä ja tikuttelukin oli vähän milloin sattuu.
Ovistestiliuskat antaa mulle aina vähän mitä sattuu, tai siis ei koskaan selkeää, oikeaoppista plussaa, mutta noiden perusteella pe oli "plussatesti" ja ovis sit la tai su. En päässy heti pe aamuna testaamaan, vaan meni iltapäivälle ja aika raju muutos edellisen illan testiin. Tuli siis vähän puskista 😅
IMG_20220813_113749__01__01.jpg

Lämpöjen osalta mennään siellä missä oletinkin. Saa nähdä heittääkö sovellus oviksen johonkin huomenna vai meneekö kierron loppuun asti, että arpoo.
Screenshot_20220815-102355__01__01.jpg

@Nurppu näköjään selvästi kp1 lähestyy😪 pahoittelut

@NewMoon ärsyttävää kyllä, jos noi viivat ei mitään tarkota.

@Lorena antoisaa piinailua sinne👌

Mun päivä muuttu just positiiviseks ja näkyy valoa tunnelin päässä. Kävin just yleislääkärin vastaanotol ja teki sisätutkimuksen ja näytti paikat muuten hyviltä paitsi limakalvot ärtyneet minkä nyt oon itsekin havainnu. Vaikuttais tulehdukset selätetyiltä. Lupas kirjottaa mulle lähetteen naistenpolille näistä mun epämääräsistä kipuiluista ja hormoonisekoiluista mistä oon tosi helpottunu ja tyytyväinen! Siellä näkis ultralla, et onko kaikki ok ja jos jotain muutakin tutkimusta mahdollisesti. Tuntuu, et ainakin osa mun ahdistuksesta nyt helppas ku tietää, et jotain tutkitaa ja menee asioita eteenpäin. Arvioi, et aika tulis 1-2kk.

@Nurppu näköjään selvästi kp1 lähestyy😪 pahoittelut

@NewMoon ärsyttävää kyllä, jos noi viivat ei mitään tarkota.

@Lorena antoisaa piinailua sinne👌

Mun päivä muuttu just positiiviseks ja näkyy valoa tunnelin päässä. Kävin just yleislääkärin vastaanotol ja teki sisätutkimuksen ja näytti paikat muuten hyviltä paitsi limakalvot ärtyneet minkä nyt oon itsekin havainnu. Vaikuttais tulehdukset selätetyiltä. Lupas kirjottaa mulle lähetteen naistenpolille näistä mun epämääräsistä kipuiluista ja hormoonisekoiluista mistä oon tosi helpottunu ja tyytyväinen! Siellä näkis ultralla, et onko kaikki ok ja jos jotain muutakin tutkimusta mahdollisesti. Tuntuu, et ainakin osa mun ahdistuksesta nyt helppas ku tietää, et jotain tutkitaa ja menee asioita eteenpäin. Arvioi, et aika tulis 1-2kk.
Voi kuinka hyvä uutinen!! Aina lohduttavaa kun otetaan todesta ja saa apua. Toivottavasti saat naisten polilta apua hormonisekoiluihin. 😊

Voi kuinka hyvä uutinen!! Aina lohduttavaa kun otetaan todesta ja saa apua. Toivottavasti saat naisten polilta apua hormonisekoiluihin. 😊
Itkin siel käynnil ja tuntu kyllä, että otti tosissaan vaikka sanoikin, et stressikin vaikuttaa hormooneihin. Mut selväst hormooneis on jotain vialla. Epäilen kans et testoo erittyis liikaa ku karvankasvu aikamoista jopa alaleukaan tummia paksuja karvoja ja naama kukkiu pahemmi ku teini-iäs ja noi loppukierro olot ja lyhyehkö luteliaali viittas taas alhasee keltarauhashormoonii. Paha kyl sanoo, et jos ultral ei mitään näy ni tutkivatko viel lisää muuta🤔 peruslabrathan mulla on ollu priimaa, raudat, kilpparit tms.

Itkin siel käynnil ja tuntu kyllä, että otti tosissaan vaikka sanoikin, et stressikin vaikuttaa hormooneihin. Mut selväst hormooneis on jotain vialla. Epäilen kans et testoo erittyis liikaa ku karvankasvu aikamoista jopa alaleukaan tummia paksuja karvoja ja naama kukkiu pahemmi ku teini-iäs ja noi loppukierro olot ja lyhyehkö luteliaali viittas taas alhasee keltarauhashormoonii. Paha kyl sanoo, et jos ultral ei mitään näy ni tutkivatko viel lisää muuta🤔 peruslabrathan mulla on ollu priimaa, raudat, kilpparit tms.
Onko sulta koskaan tutkittu pcos?

Onko sulta koskaan tutkittu pcos?
Ei oo, ultrattu muista syist pari kertaa mut ei oo ikin mainittu et olis monirakkulaiset munasarjat. Ylipainoa löytyy bmi mukaa 19kg, mut ei oo keskivartalolihavuut. esikoisesta ihan luomuna raskautunut muutamsn kilon painavempana.

Nonni. Polilta soittivat ja ivf-suunnittelukäyntiaika saatiin 28.9., eli reilun kuukauden päähän.

Suunnitteluajan aikaan menossa oleva kierto olis puolivälissä, eli hoidot alkaa sit vissiin seuraavasta kierrosta lokakuun puolella.

Kyllä odottavan aika taas tuntuu pitkältä. 😩
Nurpun kanssa vissiin samoihin aikoihin hoitojen aloitus?

Joo @Harmi89 aika samoihin sit osutaan! :)

Ihana uutinen @Juliet92 että huolet otettiin tosissaan ja sait lähetteen! ❤️ Toivotaan kovasti että löytyy joku selkeä ja helposti korjattava vaiva!

Täällä yllättäen tuli kp1! Katoinkin aamulla että lämmöt näytti ihan siltä, mut oviksesta laskien vast huomenna olis pitäny :D no mikäs tässä! Voisin käyä greippiä hakemassa!

20220815_163402.jpg

Kyllä se ovulaatio vaan tais olla ja mennä, ja tosi varhain kyllä taas... Toki keltarauhastuella venytin luteaalin 16 pv mittaiseksi viime kiertoon ja loppu viimein menkat alkoi jo vähän tuen läpikin. Mietityttää vaan se, voiko limis mitenkään olla sopiva näin varhaisen ovulaation vuoksi... Toki menkat ei olleet mitenkään rajut.

@Juliet92 ihanaa että sait lähetteen, se on niin helpottavaa kun tutkitaan ja tuntuu että saa asioita sillä tavalla eteenpäin ❤️

@Harmi89 tsemppiä odotteluun! Kyllä se lokakuu sieltä lähestyy kokoajan 🤩 meillä toivottavasti alkaa koronaviivästyksen jälkeen syyskuun menkoista, mutta aika samoihin aikoihin päästään jännittämään 😊

@Nurppu pahoittelut uudesta kierrosta, on se aina surku 😞❤️

@Jossu123 näyttää tosiaan siltä että ovis on takanapäin 🧐 onko sulla ultrattu ikinä vähän ennen ovulaatiota, millainen limis ollut silloin?

Täällä dpo7 ja hirvee päänsärky koko illan, tuli myös vähän rusehtavaa valkovuotoa.. päivät matelee ja lämmöt suht tasaiset!
Screenshot_20220815-203615.jpg

@Juliet92 ihanaa että sait lähetteen, se on niin helpottavaa kun tutkitaan ja tuntuu että saa asioita sillä tavalla eteenpäin ❤️

@Harmi89 tsemppiä odotteluun! Kyllä se lokakuu sieltä lähestyy kokoajan 🤩 meillä toivottavasti alkaa koronaviivästyksen jälkeen syyskuun menkoista, mutta aika samoihin aikoihin päästään jännittämään 😊

@Nurppu pahoittelut uudesta kierrosta, on se aina surku 😞❤️

@Jossu123 näyttää tosiaan siltä että ovis on takanapäin 🧐 onko sulla ultrattu ikinä vähän ennen ovulaatiota, millainen limis ollut silloin?

Täällä dpo7 ja hirvee päänsärky koko illan, tuli myös vähän rusehtavaa valkovuotoa.. päivät matelee ja lämmöt suht tasaiset!
View attachment 115204
Ei oo ennen ovista ultrattu. Nää mun ovikset on aikaistunut nyt ku oon käyttänyt niitä cyclogestejä, tavallaan sen verran aiemmin tulee mitä luteaalia niillä pitkittää 🤔

Ensinnäkin; miten te saatte linkattua näihin kommentteihin nimimerkin? 😅

Kuulostaa tutulta NewMoonin tuskailut testien ja toivon suhteen. Jospa se kuitenkin vielä positiivisesti yllättäis, kovasti ainakin toivon!! 🙏

Onpa kiva, kun on muitakin "keltanokkia" (Nurppu ja Kultahippi) samaan aikaan alottamassa hoitoja, josko se aika tästä sinne syssymmälle menis suht' kivutta..

Täälläkin alkoi eilen menkat, eli Nurpun kanssa sekin samassa syklissä kp1:sen kimppuun 🤣
Lämpö"käyrää" en nyt vielä tässä kohtaa taida laittaa näkösälle, kun ei siinä ole paljon ihmeteltävää. 🙂

@NewMoon sun lämmöt on ainaki niiiin hyvän näköiset edelleen!! Mäkin niin toivon vielä 🙏🙏 ja voishan se olla kiinnittymistä joo, mut mulla tullu tätä tuhrua niin monesti eikä se oo ikinä sitä tarkoittanu 🙄 niin en jaksa nyt toivoa, vaikka olisihan se ihanaa jos nyt oliski!

@Harmi89 kirjoita @-merkki ja sen perään nimimerkki, kun alkaa kirjoittamaan niin se ehdottaa nimimerkkejä! Ja pahoittelut menkoista 😞❤️

Vielä oma käppyrä:
Screenshot_20220816-075500.jpg

Sitä kans ihmettelen kun sykkeet oli ihan normi jo viime yönä ja ne palautuu normitasolle mulla yleensä vasta ihan vähä ennen menkkojen alkua 🤔

Kiitoksia @NewMoon @Kultahippi ja @Nurppu! Eilinen oli todellakin helpotus. Nyt vaan toi vähän päänvaivaa, kun eilinen käynti oli Yths kautta maksusitoomuksella mehiläisellä ja tuli ongelmia maksun kanssa kun siellä ei ollut enää se maksusitoomus voimassa, oli mennyt heinäkuussa umpeen (alkuperäinen käynti piti olla 25.7, mutta kun löytyi se tulehdus niin sovittiin yths lääkärin kanssa puhelimessa, että siirrän käyntiä vähän myöhemmäksi ja katson miten kuuri puree, puhetta ei ollut kokonaam peruutuksesta. Nyt tarvii sit soitella yths, että laittavatko maksusitoomuksen uudelleen voimaan vai joudunko itse makselemaan😪 jos joudun niin harmittaa kyllä vietävästi kun melkeen samaan konkurssiin olis sit käynyt ihan gynellä.

Lämmöt tipahti nyt vihdoin kunnolla, oisko stressi pitäny lämpöi vähän korkeemmal ja nyt ku eilinen sitä vähän helpotti niin näkyy lämmöissäkin? Menkatkin tosin alkaa olla loppu. Saa nähdä missä kohtaa ovista pukkaa, viime kierrossa oli kp12.

Pahoittelut uudesta kierrosta ja @newmoonille myös tsemppiä jännäämiseen❤

Liitteet

• Screenshot_20220816-074650_FF App.jpg
    Screenshot_20220816-074650_FF App.jpg
    324.5 KB · Katsottu: 128
Takaisin