Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihii tervetuloa nolla-itsekurin kerhoon@Juliet92 mulla 2 kierrossa lämmöt lähti laskuun dpo 4-5. Molemmissa kp 1 meni alle ton coverlinen
View attachment 115097
View attachment 115099
@Nurppu
Tossa tuo viime lääkkeellinen. Toki tossa luteaalissa on noita mittaamattomia päiviä..
View attachment 115098
Ja koska itsekurini on luokkaa kana
Pc dpo 8
View attachment 115100

Ihan ku tossa näkyis häivähdys jotain@Juliet92 mulla 2 kierrossa lämmöt lähti laskuun dpo 4-5. Molemmissa kp 1 meni alle ton coverlinen
View attachment 115097
View attachment 115099
@Nurppu
Tossa tuo viime lääkkeellinen. Toki tossa luteaalissa on noita mittaamattomia päiviä..
View attachment 115098
Ja koska itsekurini on luokkaa kana
Pc dpo 8
View attachment 115100
Oho vau, aika eeppinen toi herkkä!
Vähän samoja ajatuksia täällä, vaikken tässä kakkosen yrityksessä ookkaan kun vasta kesäkuusta asti kirjotellu täällä. Tästä ketjusta on tullut äkkiä itsellekin se tärkein ketju. Nopeasti näkyy vaihtuvan porukka kyllä tuolla raskaaksi 2022. Ihanaahan se on, että ihmiset raskautuu, mutta samalla myös vähän kirpasee, kun omasta km puoli vuotta aikaa ilman haamun haamua.View attachment 115108
Lämmöt ehkä koronan jälkeen palailleet normaalille tasolle. Päivittelenpä tänne vähän charttia. Mietin tän ahdistuksen keskellä että pitäisin foorumilta hetken taukoa mutta taidan pitää sitä tuolta raskaaksi 2022 ketjusta. Siellä vaihtuu nykyään niin lentävästi porukka ja tuntuu ettei pysy kenenkään tilanteesta kärryillä enää. En kuitenkaan halunnut foorumia kokonaan jättää kun täältä kuitenkin on ainakin ennemmin saanut myös paljon voimaa. Katsotaan miten mieli seilaa.
Minäkin olisin näkevinäni sekä @NewMoon että @Nurppu testeissä jotain! Toivottavasti olisi tärpännyt.![]()
Syyskuussa tulee vuosi. 2 kemiallista ja yksi km takana. Välillä tuntuu että ei saisi edes valittaa kun tärppi on tahtonut käydä suhteellisen helpolla mutta tulis nyt pysyvä plussa...Vähän samoja ajatuksia täällä, vaikken tässä kakkosen yrityksessä ookkaan kun vasta kesäkuusta asti kirjotellu täällä. Tästä ketjusta on tullut äkkiä itsellekin se tärkein ketju. Nopeasti näkyy vaihtuvan porukka kyllä tuolla raskaaksi 2022. Ihanaahan se on, että ihmiset raskautuu, mutta samalla myös vähän kirpasee, kun omasta km puoli vuotta aikaa ilman haamun haamua.
Tähän ketjuun olis niin ihana saada kunnon pysyviä plussatestejä ja plussakäyriä! @NewMoon ja @Nurppu te ootte nyt jännän äärellä! Ja sulle myös jossu ehdottomasti plussaa tästä kierrosta! Kauas sulla olikaan yritystä takana?
Alotin eilen tähän kiertoon greippimehut muutaman kierro tauon jälkee. Kattellaan onko vaikutusta![]()
No meillä sitten sama yritysaika. Olikos esikoinen vai toinen toiveissa? Se on kyl harmillista, kun vissiin km nollaa sen vuoden, et pääsis julkisel?Syyskuussa tulee vuosi. 2 kemiallista ja yksi km takana. Välillä tuntuu että ei saisi edes valittaa kun tärppi on tahtonut käydä suhteellisen helpolla mutta tulis nyt pysyvä plussa...
Esikoinen olis yrityksissä... se taitaa riippua paljon lääkäristä nollaako. Mulle km yhteydessä kyllä naisten polilla vannotettiin että ei nollais.No meillä sitten sama yritysaika. Olikos esikoinen vai toinen toiveissa? Se on kyl harmillista, kun vissiin km nollaa sen vuoden, et pääsis julkisel?ja sit kun noita kemiallisia ei lasketa km...
Ja tottakai saa valittaa! Pahaltahan tuo tuntuu, et näkee eka jopa vahvistuvia viivoja ja sit ne viedään pois.
En tiiä riippuuko paikkakunnasta vai mistä, mut oon ollu semmosta lukevinaniEsikoinen olis yrityksissä... se taitaa riippua paljon lääkäristä nollaako. Mulle km yhteydessä kyllä naisten polilla vannotettiin että ei nollais.![]()
Mäkin jostain luin ja sillä varmistinkin lääkäriltä naistenpolilla asiaa..En tiiä riippuuko paikkakunnasta vai mistä, mut oon ollu semmosta lukevinanitäytynee ens kuus kyl soitella kans johonkin. Meillä olis kyllä ihan hyvä syykin katsoa miehenkin simpat, kun hän sairastaa munuaisten vajaatoimintaa ja tekee dialyysihoitoja. Voi olla vaikutusta siittiöihin ja esikoisen tärpistä kuitenkin kaksi vuotta aikaa. Itse vakaasti kuitenkin epäilen, että omassa hormoonitoiminnassa jotain vikaa. Ei oo km jälkeen ollu ihan kunnossa. Ootko aatellu ens kuussa soitella julkiselle, jos tässä kierrossa ei tärppää?