Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo raskauskeijusta su vai ma tilasin.Tilasitko Raskauskeijulta? Mä tilasin viime la ja tässä odottelen saapuuko ne viimeistään huomenna.
Lämmöistä en tiedä, kun yhtä siksakkia tuntuu olevan.
Viimeksi kuvittelin tuntevani jotain nippailua ja muuta dpo 6.Saa nähdä tuntuuko tänään mitään erikoista.

Toivottavasti parempi onni siellä!Oi ei! Mitä sun luteaalit olikaan aiemmin olleet?
@Kultahippi vähän epäilen, yleensä oon nähnyt ennen vuotoa, mut senkään ei pitäis alkaa lähiaikoina (lääke).
Mut katsotaan. Sunnuntaina teen medigoon/first responsenjos ne vaan tulee.
Olin jostain syystä jääny siihen mielikuvaan että helposti uusii, mut menin ny lukee että ei ehkä ookkaan nii yleistäVoihan nega! Vielä kuitenkin mahdollisuus plussaan
Voiko se polyyppi uusiutua näin nopeasti?
Oih, olisipa! Huomista testiä odotellessa…Mä täällä illalla tein viel uuen testin ja mietin et onko siinä vähän jotain varjoa vai ei. Mut jos oli jotain niin oli niin himmee että vaikee kyl sanoo oliko mielikuvitusta :D se 9,0 hCG oli sillon viel ihan selkee tos pc:s eli jos nyt olis jotain ni olis max ihan hitusen koholla, varmasti alle 9,0. Jos se oli jotain ni kyl varmaa huomen näkyis jotain, eli sit sen näkee :)